23 Mart 2014 Pazar

UZUN ARADAN SONRA MERHABA VE BENDEN YENI HABERLER :)

Eveeet, söze nasil baslayacagimi, neler yazacagimi bilemedigim icin baya geciktirdigim bir yaziyla araniza yeniden katiliyorum arkadaslar. En son tarifimi vereli iki seneyi askin bir süre olmus ama bende bu süre icinde önemli degisiklikler oldu ve benim icin hakli sebeplerden dolayi bloguma hic ugrayamaz oldum. Bu  degisiklikler iki delikanli oglumdan sonra bir de bir kizim oldu Allah bagislarsa.... Sürpriz bir hamilelik oldu bu bizim icin. Ama yasim 40'in üzerinde oldugu ve biraz da fazla kilolu oldugum icin hamileligimde diyabet gecirdim ve yediklerime ictiklerime cok dikkat etmem gerekiyordu. Ve bunu yaptim ve 21 aralik 2012 tarihinde, Allah'a sükür saglikli ve cok tatli bir kizimiz oldu. Dogumdan sonra cok sükür diyabetten kurtuldum ama ömür boyu kendime dikkat etmem gerekiyor. Ama bu rahatsizligin bana kazandirdigi bir sey oldu ve ben yediklerime ve ictiklerime dikkat ettigim ve cok hareket ettigim, yürüdügüm icin hamileligin ikinci yarisindan sonra kilo verdim ve 86 kilo ile basladigim hamileligim 83 kilo ile son buldu. ve su an 62 kiloya indim ve doktoruma göre kilo almamam gerekiyormus.  Ama artik kendimi daha iyi hissediyorum ve her istedigimi giyebiliyorum :). Derler ya her seyde bir hayir vardir diye, bu böyle oldu benim icin. Simdi kizim 15 aylik oldu ve benim zamanimin cogu onunla ilgilenmekle geciyor ama firsat buldukca  yeni tariflerimi yayinlamaya calisacagim insallah.

9 yorum:

Çilekli Mutfak dedi ki...

Benimde 20 aylik bebeğim var. Hayırlı olsun kiziniz :) Sanirim profiliniz de ki 2 erkek çocuk kismi duzenleyip birde kiz cocuk eklemek lazım :))

Pembe Tatlar dedi ki...

Aaaa canım tebrik ediyorum gözün aydın Rabbim analı babalı büyütsün :)
İnşallah kilonu korursun...
Bende 2 yıl önce 64 kg verdim ve iki yıldır korumadayım inşallah bundan sonrada böyle devam eder senin ruh halini anlıyorum hatta çok iyi anlıyorum :) Sevgiler :))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Zor bir dönem olmustur tahmin edebiliyorum,bende de cikmisti,cok dikkat gerekiyor,ama kontrollü olmak cok iyi,yoksa yalniz basa cikamazdik...

Öncelikle kizinizi güle güle büyütün diyorum,hosgeldiniz,insallah bilgilerinizi tecrübelerinizi bizimlede paylasirsiniz,bende kiloluyum ve bir düzene sokmaya hala basaramadigim bir gayret icersindeyim,hayalim incelmek ama saglikli bir sekilde,Allah kolaylik versin,hem belli bir yastan sonra hemde üc cocukla zor oluyor gercekten!

Yeniden görüsmek dilegiyle sevgiler size...

mutfaktaki acemi dedi ki...

tebrik ederim. sağlıkla, sıhhatle, hayırla büyüsün inşallah kızınız. ben de kısmetse mayısta 2. bebeğimi kucaklamaya hazırlanıyorum ve o yüzden çoook uzun zamandır bloguma yeni post giremedim.

benimdenizim dedi ki...

Aramıza hoş geldim.Allah analı babalı büyütsün.Büyük geçmiş olsun Evet belli bir yaştan sonra hamilelik riskli oluyor.görüşmek uzere

mormutfagim dedi ki...

Allah anali babali büyütsün miniginizi.büyük de gecmis olsun yeni tariflerinizi bekliyoruz :) benimde bebegim oldu yirmi kilo en az vermelim :((( darisi benim bašima kilo verme konusunda

mormutfagim dedi ki...

Allah anali babali büyütsün miniginizi.büyük de gecmis olsun yeni tariflerinizi bekliyoruz :) benimde bebegim oldu yirmi kilo en az vermelim :((( darisi benim bašima kilo verme konusunda

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi