28 Nisan 2011 Perşembe

CIG BÖREK




Malzemeler:



3 su bardagi un

1 adet yumurta

tuz


su, yaklasik 300 ml kadar



Ici icin:


250 gr kiyma


1 adet kurusogan


tuz, karabiber, pulbiber


su


kizartmak icin siviyag



Yapilisi:

Unu, yumurtayi, tuzu ve suyu bir kaba alip güzelce yogurun. Hamurun kivami kulak memesinde biraz daha sert olacak. Hamurun üstünü nemli bir bezle örtüp 20-30 dakika bekletin.

Diger tarafta sogani rendeleyin, kiymayi, karabiberi, tuzu ve pulbiberini katip hafif sulandirarak karistirin.


Dinlenen hamurdan yumurta büyüklügünde parcalar kopartip yuvarlayin. her birini pasta tabagi büyüklügünde acip yarisina bir tatli kasigi kadar kiymali icten koyup yaydirin. Diger yarisini bunun üzerine kapatip kenarlarindan parmakla bastirin. Kizgin yagda her iki taraflarini kizartip kagit havlu serilmis tabaga koyup servis yapin.


Afiyet Olsun!

21 yorum:

Cafe Gusto dedi ki...

Çiğ böreğe ölürüm ben ellerine sağlık...sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm mis gibi nefis olmuş yanınada ayran süper olur ellerine sağlık canım

birdilimdus dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor bize hep Eskişehirli bir arkadaşımız var o yapar :)))

Sevgiler,
Evren

Seda Yazıcı dedi ki...

nefiiss,eşimin annesi nefis yapar :)ellerine sağlık

Hayat Cafe dedi ki...

Çooooook severim çok !!!
Yerken kendimi kaybediyorum.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Aycan dedi ki...

nEFİSSSSS GÖRÜNÜYOR.eLLERİNİZE SAĞLIK.sEVGİELR;

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım..

30 Nisan - 25 mayıs 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 13.'si olan "Diyet ve diyabetik Tarifler" etkinliğine ben http://www.tadinadoyamadim.blogspot.com olarak ev sahipliği yapacağım.


Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.Birden fazla tarifle katılabirsiniz
Bunun için yapmanız gerekenler:
Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobi dünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber vermelisiniz.

Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
Siteniz yoksa; tadinadoyamadim@hotmail.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Diyet ve Diyabetik tariflerinizi 25 Mayıs'a kadar bekliyorum.


Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

papatya68 dedi ki...

Hayırlı cumalar canım:)
eline sağlık pek severim çiğ böreği kızartma olduğu için nadiren yapsamda çok severiz lezzetini nefis görünüyor
sevgilerimle

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık,çok güzel görünüyorlar..sıcacık yanında da ayranla nefis:)

FunD@ dedi ki...

çok severim hemen yazayım tarifi bir kenara ellerinize sağlık

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

çok çok az yaptığımız bir lezzet çiğ börek malum kızartma ama tadına doyamam hiç:)
yanında en güzel kola gidiyor:)
mutlu pazarlar dilerim:)
ellerinize sağlık:)

Tijen dedi ki...

Senem'ciğim vallahi harika! Beni çocukluğuma götürdün, Eskişehir'deki o günlere...

Hulya Unsal dedi ki...

Senemcim benim de son zamanlarda denemeyi aklimdan gecirdigim bir yemekti cig borek...eline saglik, paylasim icin tesekkurler!

beylikdüzünde dedi ki...

Tarif için teşekkürler.

SERAP dedi ki...

Sevgili Senem kandilin mübarek olsun...Berlinden sevgilerimi gönderdim.

sevimin sayfasi dedi ki...

En ışıltılı bakışların gözlerinde, en tatlı sözlerin kulaklarında, tüm mutlulukarın avuçlarında ve en sonsuz sevgilerin gönlünce yaşayacağı nice mutlu kandillere...
sevgilerimle sevim

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Senemcigim,
canim Ramazan yemeklerini bekliyoruz, nerelerdesin,

sevgiler....

anneminkizıyim dedi ki...

Canim merhabalar, nasilsin insallah iyisindir.
Artik dön bloguna yeter verdigin ara, öptüm sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Ramazan Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı, yuvanız bereketli olsun...

hunerlieller dedi ki...

6 Ekim /26 Ekim 2011 Tarihleri arasında yapılacak olan PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE Tüm blog ve sitesi olan arkadaşlarım davetlidir.
http://hunerlieller.net sitemden yada hunerli_eller@hotmail.com
adresinden bana ulaşabilirsiniz

vincent dedi ki...

Merhabalar,

Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
memnuniyet duyacagiz.

Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

Ptitchef'e kaydolmak için
http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
"Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

Saygilarimla

Vincent
Petitchef.com