4 Haziran 2010 Cuma

ACMA RULO CÖREK (PDCS-60)

Bu pogacalari http://nurdaninmutfagi.blogcu.com/ dan sevgili Nurdan'in blogunda görüp denedim. Cok lezzetli ve fotografi güzel cekemedigim icin görüntüden anlasilmamasina ragmen kat kat oldular. Nurdan'a bu güzel tarifi bizimle paylastigi icin tesekkür ediyorum. Bu pogacalari bu seferki P.D.C.S etkinligi icin ev sahibemiz http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ dan Gülcan'a yolluyorum.

Malzemeler:
3 yumurta
1 cay bardagi siviyag
1 cay bardagi yogurt
1 cay bardagi ilik su
1 paket yas maya
1 tatli kasigi tuz
2 tatli kasigi şeker
1 tatli kasigi mahlep (istege bagli) (ben koymadim)
aldigi kadar un.
Araya sürmek icin;
250 gr oda sicakliginda yumusamis margarin

Yapilisi:
Maya ilik suda eritilir, margarin haric diger tüm malzemeler eklenip yumusak ele yapismayan bir hamur yapılır. Hamur ve margarin dörde bölünür.
Her bir parca hamur tepsi büyüklügünde açilip aralarina 1/4 margarin sürülerek gözleme gibi katlanir (her katta sürülür).
Diger 3 parca da bu sekilde yapildiktan sonra bu 4 parca üst üste konur ve merdaneyle tepsi ebatinda acilarak büyütülür. (En üst kata margarin sürmeden actim)
3- 4 cmlik kareler manti keser gibi kesilir, rulo yapilir, yaglanmis tepsiye dizilir. Yumurta sarisi sürülür, susam ekilir.
Tepside en az 1,5 saat mayalandirilir. Önceden isitilmis firinda, 200 derecede pişirilir.

20 yorum:

derya dedi ki...

Senemcim ellerine sağlık harika ol
muş çöreklerin öpüyorum...

tatesal dedi ki...

Açmaya bayıldım canım,ellerine sağlık,pizza tarifini deneyeceğim sevgiler....

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel olmuş ayrıca fofoğraf ta hiçkötü değil. Ellerine sağlık. Sevgiler.

Elzemhobby dedi ki...

Her zaman el açmalar favorıidir Ellerine sağlık arkadaşım.

Gelibolu17 dedi ki...

CANIM BENİM ELLERİNE SAĞLIK.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.GÜZEL BÖREĞİNİ ŞİMDİ YAYINLIYORUM.GENE BEKLERİM CANIM SEVGİLER,SELAMLAR

Huriye dedi ki...

Canim çörekler nefis ellerine saglik senemcim çok canim çekti afiyetler olsun...öpüyorum seni

pelince dedi ki...

Senemcim pazar günü için yapsam şahane olur=)
ellerine sağlık..

sevgiler..

oznurunelemekleri dedi ki...

ellerine sağlık çok lezzetli görünüyorlar sevgiler

Aylin dedi ki...

hımmm harika olmuş ne zamandırda yapmamıştım böyle bir hamur işi ellerinize sağlık

Eylem dedi ki...

ellerine saglık.ama ben maalesef hamur açma konusunda biraz acemiyim.

sevimin sayfasi dedi ki...

güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim canim...
acmalar harika görünüyor, ellerine saglik canim

Pelin dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar. Ellerine sağlık
Sevgiler

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Senemciğim.
Nefis olmuş bu çörekler. Ah! birde bu kadar yağlı olmasalar.Sizlere afiyetler olsun.
Ellerine sağlık arkadaşım.
Sevgilerimle,

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Şahane olmuş canım fotoğrafda hiç kötü değil ayrıca ellerine sağlık...kocaman sevgiler

nurşen dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım,blogcanlarım Blogkulübü'nde 15 gün sürecek olan Yemekteyiz etkinliği başlıyor, etkinlikte evsahipliğini ben ( http://nursen-yemek.blogspot.com/ ) yapacağım.Konuklara ikram edeceğimiz yemekler sizin elemeğiniz olacak.Yemek tariflerinizi 'Blog Kulübü Yemekteyiz etkinliğine' göndererek kendi sitenizde yayınlayıp,bana haber vererek etkinliğimize katılabilirsiniz.Bende yemek tariflerinizi resimleri + sitenizin linkiyle benim bloğumda, bir menü oluştuğunda yemeklerinizin resimleri + sitenizin linkiyle Blog Kulübünde yayınlayacağım.Yemek tarifleri 6 kategoriden oluşacak,isterseniz sadece bir kategoriye,isterseniz bütün kategorilere tarif gönderebilirsiniz. Yemek tarifleri için kategoriler şöyle ;
1) ÇORBA
2) APERATİF
3) SALATA
4) ANA YEMEK
5) ZEYTİNYAĞLI
6) TATLI
Bu davetiyeyi okuyan bütün blogcanlarımı etkinliğe davet ediyorum

Tuba dedi ki...

Senem'cim ellerine saglik, nefis gozukuyor, eminim tadi da oyledir. Deneyecegim. Sevgiler...

defneylebirlikte dedi ki...

mmmmmmmmmmmm bir tane alabilir miyim..ellerine sağlık canım.

fatih bayantemur dedi ki...

fatih bayantemur olarak türkiye'nin seo kategorisinde en büyük ismiyim.sizleride sitelerimde görmekten onur duyarım arkadaşlar.Hepinize sevgi ve saygılarımla. Fatih Bayantemur
Hedefimiz google.com aramalarında mirc indir , mircindir , türkçe mirc indir , mirc indirme , bedava mirc indir , mirc 2010 indir , chat blog chat kanalları sohbet kanalları mirc indir kelebek papatya yüzük kelebek chat kelebek mirc chat sohbet muhabbet mirc sohbet mirc sohbet odaları mirc chat odaları mirc sohbet odaları çhat mirc chat sohbet chat chat sohbet mırç mirç mırc chat odaları mirc odaları mirc chat sohbet hakkarim hakkarim okey hakkarim indir facebook türkçe facebook türkçe giriş hakkarim net hakkarim net indir hakkarim okey oyunu hakkarim 101 mynet maynet my net mircindirme.blogspot.com mirc indir gezginler aramalarında lider olmaktır. sibersahne.com - sohbet chat mirc sohbet odaları

SERAP dedi ki...

Senem kandilin mübarek olsun.SEVGILER

ŞÜKRAN dedi ki...

Sevgili Senem bir koşu sana uğramak istedimmmm, çöreklerin kokusu beni öyle bir çekti ki anlatamam hatta kendimi alamadım çayımın yanına bir dilimde çikolatalı pasta dan aldım yedim.. Eline sağlık, tabağı boş vermek olmaz içine sevgilerimi sığdırmaya çalıştım kabul et olur mu? Çok öpüyorum..