5 Nisan 2010 Pazartesi

KUSKONMAZLI KREMALI TAGLIATELLE




Kuskonmazlarin tam mevsimindeyken deneyin diyebilecegim harika bir makarna tarifi sizlere.


Malzemeler:

15 adet kadar yesil ince kuskonmaz veya normal kalinlikta olanlardan 6-7 adet yesil kuskonmazin üst taraflari

200 ml taze krema

100 gr parmesan peyniri
1 yemek kasigi tereyagi

ceyrek sebze bulyon, 3 yemek kasigi sicak suyun icinde eritilmis

tuz, karabiber

1 paket tagliatelle (Italyan eristesi)


Yapilisi:

Kuskonmazlari soyup yikayalim ve dipteki sert kisimlarini kestikten sonra 2 cm uzunlugunda dograyalim. (Eger kalin kuskonmazlar kullanilacaksa yarisindan yukarisindaki bölümleri tercih ederseniz daha iyi olur, cünki alt kisimlarin yerken cignenmesi zor oluyor)
Kapakli kücük bir tencerede tereyagini eritip icine dogradigimiz kuskonmazlari katarak tencerenin kapagini kapatip kisik ateste kuskonmazlar hafif yumusayincaya kadar pisirelim. Sebze bulyonu 3 yemek kasigi sicak suda eritelim ve tencereye katip birkac dakika kaynatalim. Kremayi da katalim yaklasik 5 dakika kadar pisirelim ve tuzunu, karabiberini de katip ocagin altini kapatalim. Makarnayi aldente, yani yumusak olmayacak sekilde pisirip süzelim ve tencereye ya da servis kabina alalim. Icerisine pisirdigimiz kuskonmazli sosu ve parmesan peynirini katip iyice karistiralim. Yemegimiz servise hazir!




Afiyet olsun!











22 yorum:

PINAR CADISI dedi ki...

inanamıyorum...sevdiğim bu kadar lezzet bir arada, ve de ev sahibi makarnasını "al dente" pişiriyor. Mutlu oldum, kuşkonmazı duyunca hele:) iyi ki varsın, eline sağlık:)

birdilimdus dedi ki...

Senemciğim ititraf etmeliyim ki kuşkonmazı yemeklerimde hiç kullanmadım arada sırada sadece salatalarda konservesini kullanmıştım. Ama tagliatellayı çok severim mutlaka deneyeceğim.

Sevgiler,
Evren

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canim dedigin gibi tam mevsimi kuskonmazlarin kesinlikle denemek lazim ellerine saglik sevgiler ...

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm nefis görünüyor gerçekten..

hanife dedi ki...

ellerine sağlık benim denemediğim bir lezzet afiyet olsun

susamcorekotu dedi ki...

eline sağlık canım şifa olsun, erişteyi kendim yapıyorum ve çok seviyorum ama kuşkonmazı hiç kullanmadım

pelince dedi ki...

Bende daha önce hiç kuşkonmaz yemedim.. tadını bile bilmiyorum.. ama görüntü nefis... mutlaka güzel olmuştur..
ellerine sağlık...

Huriye Kimdir? dedi ki...

Senemcim kuskonmaza bayilirim hem beyazina hem yesiline,sahane yapmissin nefis gozukuyor,ah olsaydi da yeseydim bu saate bile:))opuyorum seni.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmmmmmm çok lezizz görünüyor ellerine sağlık canım..kocaman sevgiler:)

annemineli dedi ki...

Bende hiç kuşkonmaz kullanmadım,ama mutlaka lezzetli olduğuna eminim,çok hoş görünüyor.Ellerine sağlık..Sevgilerrrr....

nanekokusu dedi ki...

kuşkonmaz görünce almanya gezimiz
aklıma geldi kuşkonmazı ilk defa orada yemiştim yalnız çorbasını yemiştim pazar yerinde dolaşırken gördüm bizim buralarda olmaz tadı çok güzel olduğunu biliyorum yemekte hiç nasıl olur bilmiyorum mutlaka çok güzel olmuştur ellerine sağlık sevgiyle kal selamlar..

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım,ellerine sağlık,sevgilerimle

nurdanın mutfağı

ALİ GÜNAL dedi ki...

ali günal
büyükçekmece tapu müdürü ali günal
büyükçekmece tapu müdürü ali günal
büyükçekmece tapu müdürü ali günal
büyükçekmece tapu müdürü ali günal
büyükçekmece tapu müdürü ali günal
büyükçekmece tapu müdürü ali günal
büyükçekmece tapu müdürü ali günal
ali günal
legrand
legrand anahtar
halı yıkama
seo
güvenlik kamerası
güvenlik kameraları
hırsız alarmı
kamera dünyası
ali günal
ali günal
ali günal
ali günal
ali günal
ali günal
ali günal
ali günal

HÜLYA dedi ki...

Selam Senem
Kuskonmazli makarnan güzel olmus, ellerine saglik. Bende bu günlerde kuskonmazli çesit çesit yemekler yapiyorum :-)
Bu arada. Sana birsey sormak istiyorum. Ben ele takilan örgü kese ariyorum. Isviçre de kese satin alabilecegim tanidigin bildigin birisi var mi? email adresi veya Blog u var ise bu kisinin çok iyi olur.
Malesef simdiye kadar marketlerden (Coop City, Müller gibi) satin aldigim keseler hiç iyi çikmadi. örgü el emegi keseler gibisi yok diyorum :-)

anneminkiziyim dedi ki...

Canim selamlar, ellerine saglik nefis bir lezzet olmustur. Nerelerdesin görüsemiyoruz, sevgiler....

fatih bayantemur dedi ki...

fatih bayantemur olarak türkiye'nin seo kategorisinde en büyük ismiyim.sizleride sitelerimde görmekten onur duyarım arkadaşlar.Hepinize sevgi ve saygılarımla. Fatih Bayantemur
Hedefimiz google.com aramalarında mirc indir , mircindir , türkçe mirc indir , mirc indirme , bedava mirc indir , mirc 2010 indir , chat blog chat kanalları sohbet kanalları mirc indir kelebek papatya yüzük kelebek chat kelebek mirc chat sohbet muhabbet mirc sohbet mirc sohbet odaları mirc chat odaları mirc sohbet odaları çhat mirc chat sohbet chat chat sohbet mırç mirç mırc chat odaları mirc odaları mirc chat sohbet hakkarim hakkarim okey hakkarim indir facebook türkçe facebook türkçe giriş hakkarim net hakkarim net indir hakkarim okey oyunu hakkarim 101 mynet maynet my net mircindirme.blogspot.com mirc indir gezginler aramalarında lider olmaktır. sibersahne.com - sohbet chat mirc sohbet odaları

Fatih dedi ki...

Halı Yıkama
Kadıköy Halı Yıkama
Üsküdar Halı Yıkama
Ümraniye Halı Yıkama
Halı Yıkama
Halı Yıkama
elektrikçi
küçük ev aletleri

Fatih dedi ki...

teşekkürler

Halı Yıkama
parça kontör

Fatih dedi ki...

Halı Yıkama
Halı Yıkama
parça kontör

Yemek Aşığı Kybele dedi ki...

Ben şu kuşkonmaza hastayım,lakin Türkiye'de nedense pek tercih edilmiyor ve tazesini bulmak ne yazık ki benim için çoooook zor:-( Siz lütfen benim yerime bol booool yiyiniz.

saç ekimi dedi ki...

Adresimiz Büyükdere Caddesi, No 58 Osman Apt. Kat:5 Daire:12 (Simit Sarayı – İntema Mutfak üstü) Mecidiyeköy / İstanbul
Telefon 0212 288 04 20 – 288 05 36

SEO dedi ki...

thank you very much


halı yıkama fabrikası
parça tl kontör
parça kontör bayileri
büyükçekmece halı yıkama
çamlıca halı yıkama
kadıköy halı yıkama
halı yıkama
esenyurt halı yıkama
büyükçekmece halı yıkama

halkalı halı yıkama
yenibosna halı yıkama
sefaköy halı yıkama
bahçelievler halı yıkama
hadımköy halı yıkama
halı yıkama
beylikdüzü halı yıkama
bahçeşehir halı yıkama
esenkent halı yıkama
avcılar halı yıkama
küçükçekmece halı yıkama
esenkent halı yıkama
güneşli halı yıkama
bahçelievler halı yıkama
maltepe halı yıkama
halı yıkama firmaları
halı yıkama fabrikaları
halı yıkama makinası