4 Kasım 2009 Çarşamba

NAR SERBETI

Ilk defa denedigim ve cok begendigim bir icecek. Mevsimi iken bir deneyin derim. Tarifi bir gazeteden buldum, o da Sofra dergisinden alinmis.

Malzemeler:
1,5 kg nar
2 litre su
2 su bardagi toz seker
7-8 adet karanfil (istege bagli)
Yapilisi:
Narlari tanelerine ayirip sekerle birlikte tencereye alin. Elinizle iyice ovun. Suyu ilave edip ocaga koyun. Orta ateste bir tasim kaynattiktan sonra altini kapatin ve sogumaya alin, (ben en az 5-6 dakika kaynattim) Tülbentten süzdürüp buzdolabina koyun. Serbeti yaparken icerisine karanfilleri de eklerseniz daha lezzetli bir icecek elde edebilirsiniz.
AFIYET OLSUN!

17 yorum:

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık nefis görünüyor,şifa olsun.

nurdanın mutfağı

pembe tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık eşim saf sıkılmış halini seviyor bana çok ağır geliyor bu şekilde mutlaka deneyeceğim:D

derya dedi ki...

CANIM NARI ÇOK SEVERİM MUTLAKA DENEME
LİYİM ELLERİNE SAĞLIK ÖPÜYORUM...

DİDEM dedi ki...

ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR CANIM,ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK..DEĞİŞİK BİR LEZZET..DENEYECEĞİM,SEVGİLERİMLE

MUTFAKISTAN dedi ki...

Ellerine saglik
Bu gunlerde bol meyva ve meyva suyu tuketmeliymisiz
Miss gibi olmus.Sevgiler

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

ÇOK DEĞİŞİK BİR İÇECEK

SEVGİLER

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım ellerine saglık nefis olmuş
kızım narı tek tek yiyemiyor tavsiyen harika bende kızıma yapayımda yavrum ondnda vitaminini alsın
sevgiler

pelince dedi ki...

Senemcim süper faydalı bir içecek olmuş,ellerine sağlık..

Sevgiler..

Ilker Erdem dedi ki...

MERHABA CANIM, NARI COK SEVERIM COK TA SIFALIDIR. ELLERINE SAGLIK. SEVGILER

Mahperi dedi ki...

Nefis olmuş. Ben oğluma meyve sıkacağında sıkıp portakal suyuyla karıştırıp veriyorum. Ama bunu kesinlikle deneyeceğim.

birdilimdus dedi ki...

Senemciğim çok haklısın hazır buzdolabında ne yapılacağını bilmeden bekleyen narlar varken hemen harekete geçip denemek lazım.

Sevgiler,
Evren

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Merhaba senem'cim nar şerbetini daha önce denememiştim.En kısa zamanda deneyeceğim inşallah.ellerine sağlık cnm.
Bu arada bende artık dönüş yaptım blog alemine ara biraz fazla açıldı ama inşallah güzel tariflerle birlikte oluruz.beklerim cnm.şimdikil hoşçakal.

defneylebirlikte dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK..MİS GİBİ OLMUŞ..

papatya68 dedi ki...

selam canım ziyaretin için teşekkürler her zaman beklerim nar şerbetinden bir yudum aldım ellerine sağlık nefis olmuş rengi yeter zaten:)))

mutfaktakizaman dedi ki...

canim ellerine saglik su bol zamanlarda bende mutlaka yapacagim..sevgilerimlee

aysemmutfakta dedi ki...

ellerine sağlık yapması hiç aklıma gelmeyecek bir içeçcek yeni bir şey daha öğrenmiş oldum.

elifin terazisi dedi ki...

Merhaba deneyeceğim, ellerinize sağlık:)