3 Aralık 2009 Perşembe

MAYALI HAMURDAN SUCUKLU-KASARLI TOST


Dün yaptigim pizza hamurundan arta kalaniyla ne yapayim diye düsünürken neden olmasin deyip, aklima tost yapma fikri geldi. Iyi ki düsünmüsüm, cünki cok lezzetli yeni bir tarife sahip oldum:). Cocuklar da cok begendiler, mutlaka denemenizi öneririm.




Malzemeler:


Istediginiz miktarda bir mayali hamur (isterseniz arsivimdeki pizza hamurumun tarifinden yararlanabilirsiniz)


sucuk, kasar ve az miktarda tereyagi ya da margarin




Yapilisi:


Hamurlarinizi limon büyüklügünde bezelere ayirin. Her bezeyi pasta tabagi büyüklügünde acip yarisina iki dilim kasar ve iki-üc dilim sucuk koyup diger yarisini üzerine kapatip kizgin tost makinesinde bastirin. Pisince dilerseniz üzerlerine tereyagi sürebilirsiniz. Eger tost makineniz ocak üstü ve aliminyum ise yagi önceden hamura veya makinaya sürmenizde fayda var. Ve tabiiki sicak sicak yerseniz, daha lezzetli oluyor.




Afiyet olsun!

24 yorum:

mutfaktakizaman dedi ki...

canim, benim bazlamayla yaptigim tost gibi olmus hmm ne nefis olmustur o simdi ellerine saglik...

Arzu dedi ki...

Harika gerçenten süper fikir. Paylaşımın için teşekkürler sevgiler...

derya dedi ki...

Senemcim harika bir fikir ellerine
sağlık öpüyorum...

Şengülce dedi ki...

canım tam istediğim gibi tost deniycem tostu çok severim bu değişik olmuş ellerine sağlık canım benimm

CAHİDE dedi ki...

Çok değişik bir tarif olmuş ellerine sağlık...

defneylebirlikte dedi ki...

ÇOK ŞAŞITICI VE NEFİS BİR TARİF..ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

müjde dedi ki...

Senemciğim hakikaten çok farklı olmuş.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Tijen dedi ki...

Sucuklu-kaşarlı tost denilince hep kardeşimle çocukluğumuzda yaptığımız (benim yani) tostlar geliyor. Bazen çok özlüyorum o günleri Senem'ciğim ya!

aysemmutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık gerçekten çok pratik oğlum buna bayılır.

susamcorekotu dedi ki...

ne akıllısın maşallah çok beğendim

Pembe Tatlar dedi ki...

Bende bazla ile pizza yapmıştım isteyince her türlü malzemeyi değerlendiriyoruz ellerine sağlık süper bir fikir

Zehra Gürgen dedi ki...

Kesinlikle çok iyi bir fikir!
tostu çok severim zaten.Hemde kendi yaptığın hamurla daha bir güzel olur

ellerine sağlık

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

İNSAN DÜŞÜNMEYE GÖRSÜN AKLINA NELER GELMİYORKİ. ELLERİNE SAĞLIK CANIM GERÇEKTENDE HARİKA OLMUŞ.SEVGİLER. HAYIRLI CUMALAR.

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA HAMUR TOSTTA PİŞİYORMU DEĞİŞİK OLMUŞ SEVGİLER

pelince dedi ki...

Senem ne güzel bir fikir bu böyle...ellerine sağlık..

Gelibolu17 dedi ki...

hıımmm nefis olmuş karnımda acıkmıştı,aaa bak kuş geçiyo,hıh o tarafa bakarken ben şu tostu götüreyim bizim eve..
ellerine sağlık.sevgiler.

bahar dedi ki...

farklı fikir nefis görünüyor

Alime dedi ki...

49. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com

http://gelibolu17.blogspot.com

Tarafından Hazırlanmış Olan Porselen Demlik Çay Saati İçin

7 Aralık 2009 - 21 Aralık 2009

Tarihleri Arasında

http://mutfaktasanat.blogspot.com

Yani Ben Yapacağım

Siz Sevgili Arkadaşlarımı ve Katılmak İsteyen Herkesi Etkinliğimize Davet Ediyorum..

Tariflerinizi Hazırlayarak ve Tarifinize “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 49. HAFTA” Başlığını Yazarak Sayfanızda Yayınlamanızı ve Bana Yorum Bırakmanızı Rica Ediyorum.Seni ve Bu Yazıyı Okuyan Herkesi Etkinliğimize Davet Ediyorum.Etkinliğimize İstediğiniz Kadar Tarifle Katılabilirsiniz.Şimdiden Katılımcı Arkadaşlarıma Çok Teşekkür Ediyorum.Etkinliğimize Yemek Gönderilmemesini Rica Ediyorum.
Lütfen Çayın Yanında Verilecek Tarifler Olmasına Dikkat Edelim.

Etkinlikte Ev Sahibesi Olmak İsteyen Arkadaşlar Lütfen
http://gelibolu17.blogspot.com
Arkadaşımıza Yorum Bıraksınlar…
Sevgiler

elzemhobi dedi ki...

sen şimdi hamurdan tost mu yaptın..neden daha önce düşünmedim acaba diyesim geliyor.ilham verici bişey ellllleeeine sağlık şuruplu arkadaşım.

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş böyle. Çok güzel bir fikir.
Ellerine sağlık.

hanife dedi ki...

hastalıklardan dolayı ziyarete gelemiyordum arkadaşım kusurama bakma çok iyi fikir ne güzel değerlendirmişin eline sağlık

NarincE dedi ki...

En güzel tarifler böyle akla esip de deneyeinc ortaya çıkıyor sanki. Hamurun tost makinasında pişivermesi ne güzel. Çok yaratıcısın Senemciğim, ellerine sağlık.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhabalar..Elleinize sağlık.Çok hoş ve gerçekten farklı.Tosta bayılırım.Mutalaka denicem.

DUSBAHCESI dedi ki...

ne guzel bir fikir:) Hosuma gitti! Ellerine saglik