14 Ekim 2009 Çarşamba

YAZDAN KALANLAR

Bu seneki Türkiye tatilimden biraz gec olsa da bir kac foto paylasmak istedim sizlerle.

Ilk fotolar esimin memleketi Bursa'dan. Günü birligine özel olarak Iskender Kebap yemege gitmistik:). Ulu camiini de ziyaret ettik.

Burada Ulu Camiinin yan tarafindaki sanirim ismi Cinar alti lokantasiydi, orada öglen yemegimizde nefis Inegöl köftesini yedik.


Burada da Iskender Kebap, tabiiki yerinde, yavuziskender kebapcisinda aksam yemegimizi yiyip tekrar Istanbul'a döndük.



Bu fotografta benim oglanlar ve yegenim Ortaköy sahilinde.


Bu fotoda üc kizkardes ve cocuklarla birlikte gittigimiz Piyer Loti'den, ama karanlik oldugu icin arka plan pek belli degil.
Ve burasi da memleketim olan ama ilk defa gezdigim Edirne. Kardesimin esi Arzu'nun annannesini ziyarete gittigimizde ilk defa Edirne'yi gezebilme firsatim oldu. Cok güzel bir yermis, benim hosuma gitti. Asagida Selimiye camiisi, gece sadece karsidan foto cekmistim.

Burada da gündüz gezdigimizde cektigim Selimiye camii.

Burada Edirne'nin cok hosumuza giden tasiti traktör otobüs:). Ona atlayip kahvalti etmeye gittik.

Kahvalti hosumuza gitti, en cok de recelleri ve zeytin yagini begendim ve ekmegimi bana bana yedim. Buradaki zeytinyaginin kokusu agir, bu bana cok hafif geldi.

Ve Edirne'den ayrilmadan önce meshur Edirne cigerinden yemeye gittik. Niyazi Usta'nin yerini elimizde yükler olmasina ragmen en sonunda bulup orada cigerimizi yedik. Lezzeti de güzeldi.Merak edenler icin internet adresini vereyim;

http://www.cigerciniyaziusta.com.tr/



Güzel bir Edirne gezisinden sonra ablam, kizkardesim ve gelinimizle birlikte annemin köyüne dogru yola koyulduk.

Veeeee bu agac size tanidik geliyormu?

Evet bu Yaprak Dökümü dizisinin meshur agaci... Bu agac Pehlivanköy ile annemin köyünün tam sinirinda bulunuyor. Oraya gidip de Fotografini cakmemek olmaz, öyle degilmi? Insanlar bu agaci görmek icin özel olarak baska yerlerden geliyorlarmis.


Köyde de cok güzel bir gün gecirdik. Pehlivanköy'e pazara gittik, taze sebze almaya gittik. Ayrica Dayimin kizinin da bahcesine gidip taze taze sebze topladik. Topladigim biberlerden tursu da yaptim, ileriki günlerde tarifini yayinlarim.




Bir de gittigimiz gün bebegimiz de dünyaya geldi, onunla da hatira resmi cekilmeden edemedik.

29 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

oh ne güzel bir zaman dilimi:)

Baharcicegi dedi ki...

Bizde Bursa gezimizde camileri ziyaret etmistik ve iskender yemistik ,Inegöden gecerken karnimiz tok olmasina ragmen köftesiin tadina bakmistik.
Türkiyemiz cennet gibi her kösesi ayri bir güzel,canim seneyede böyle keyifli izin dilerim

derya dedi ki...

Canım benim Bursaya kadar gelmişsin keşke görüşseydik neyse inşallah bir
dahaki sefere harika kareler öpüyorum...

mutfaktakizaman dedi ki...

harika bir izin olmus canim her karesi ayri bir guzel...
bizim bu yilki iznimiz pekde guzel gecmedi bidahaki sefere insallah...
sevgiler

NarincE dedi ki...

Piyer Loti'yi görmeyi çok istiyorum. Gece gece ne güzeldi kimbilir manzara.

Seda dedi ki...

Herşey çok güzel görünüyor gezmiş ve yemiş gibi oldum:)))

Özlem dedi ki...

Ne güzel bir tur olmuş :) biz de sayende gezmiş kadar olduk, sevgiler

esengül dedi ki...

yazdan neler kalmış bakayım dedim ve gördümki çok güzel kareler ve anılar kalmış,
dilerim hep böyle güzel ve keyifli tatil geçirirsiniz arkadaşım :)
sevgiyle kal...

Mahperi dedi ki...

Ne güzel gezmişsiniz. Resimler harika

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar Senemcigim,
ohh ohh ne güzel gezmis ne güzel mamalr yiyip ne güzel fotolar cekmis ve bizimle paylasmisin. Ellerine saglik canim, o iskender kebapcisindan bizde 94 yilda gittigimizde yemistik, onun tadini hic bir yerde bulamadim, inegöl köftelerini pek bana göre degil amam iskender harika.
Her sey cok güzel gecmis, harika bir tatil olmus sizler icin, görüsmek üzere, sevgiler....

pelince dedi ki...

Manzara şahane,her yer ayrı güzel.. hele iskender yok mu :)) nefis.. oğluşlar ne güzel büyümüşler senin.. darısı başıma...
tatilinin iyi geçmesinede ayrıca sevindim...

NzlGl dedi ki...

İnsanın vatanında olması ne güzel değilmi sevgili kızılcık şurubu
Ayrıca sevdikleriyle beraber olması:)))))
Gezdiğiniz yerler ve paylaşımlarınız için teşekkürler
umarım en kısa zamanda yine gelirsiniz
sevgilerimle

Zehra Gürgen dedi ki...

Ne kadar güzel geçmiş tatilin, dolu dolu..
ben en çok kuzuya bayıldım :) çok güzel..

DUSBAHCESI dedi ki...

Son fotografa bayildim!!!!!! Digerleri de guzel, ama son fotograf farkli guzel:) Iyi gezmissiniz belli, cok ta iyi yapmissniz valla!

Yaren dedi ki...

Kizilcigim yorumunu okur okumaz hemencik uctum:))Harika resimler,bakinca orda olasim geldi.Bursadan gecerken ünlü bir cami varmis,ismini unuttum sanirim resimdeki o cami olsa gerek. Yemekler de nefis görünüyor.Kuzucukta cok tatliymis. Bu sene o kadar cok farkina vardimki türkiyenin güzelligine.Ve karar verdim ,evet ben türkiyeye dönmek istiyorum en kisa zamanda.Bakalim insal. hersey yolunda gider bizde cabucak döneriz.Güzel paylasimlarin icin cok tesekürler SEnemcim.Sevgilerimi birakiyorum,öpüldün yavru kusum:)

yemek&kurabiye dedi ki...

çok güzel paylaşımlar Bursa'yı çok severim memlekete yakın olunca her fırsatımızda giderdik özledim yeşil bursayı..hayırlı cumalar arkadaşım sevgiler:)

SOFRAM dedi ki...

Merhabalar Senem'ciğim güzel bir tatil geçirip özlem gidermişsin. Fotoğraflar da harika, sayende biz de anılarımızı tazeledik, teşekkürler canım,sevgilerimle...

HÜLYA dedi ki...

Güzel fotograflarini görünce bende su an Türkiye de olmak istedim :-) Güzel günler dilerim Senem.

pembe tatlar dedi ki...

Geç olsunda güç olasın canım harika sıcak bir paylaşım oldu gerçekten...

Huriye dedi ki...

Canim ne güzel bir gezinti trakya'yi da görmüs oldum:)) Iskender ve ciger harika,bende özellikle bir kere Edirne'ye gidip ciger yemistim unutulmaz tat...sevgiler canim

Kevser dedi ki...

Tatil gibi güzel birsey var mi???

Hele o yemekli resimler insani bitiriyor resmen, güzel yurdumuzun herseyi bambaska, hic burasiyla kiyaslanamaz.

Selamlar ve kocaman öptüm..

KİZHATCE dedi ki...

çok hoş bir gezi olmuş arkadaşım,sefannn olsun :)güzel dileklerine tşkler,sevgiler...

selin dedi ki...

Hiç Bursaya gimek nasip olmadı ama merak ettiğim bir şehir...yine de fotolara bile bakmak güzel.paylaşımın için teşekkürler.
turuncumutfak.blogcu.com
turuncumuttfak.blogspot.com

Ayse Pamuk dedi ki...

Ne güzel gezmişsin ben en çok inegöl köftelere bayıldımm

Chaplin cafe(BURCU) dedi ki...

ce gece iskender,inegöl köfte falan görünce içim bi hoş oldu.Allahtan inegöl köfte yapabiliyorum :P
İskender malesef,ne yaparsan yap dışarıdaki gib olmaz!
Neyse galiba üşüttüm ıhlamur kaynattım acele yatmadan da c vitaminli aspirin içicem umarım hasta olmam.
*Senin ıhlamurun var mııııı?
(öç zamanı)

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

çok güzel bir gezi olmuş bursanın o güzel lezzetli iskenderi köftesi de iştah kabartıyor sevgiler

sarı mutfak-hande dedi ki...

ooo ne güzel gezmişsin edirneye 2 sene önce bende gittim gezdim ciğer yedim bayıldım oraya
çok iyi yapmışsın cnm
sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

Senem'cim ne güzel gezmiş görmüşsün..Memleketinide görmüşün..
Tekrar gelirsen yolun düşerse beklerim canım...
Yeşilliklerde bahçede pek güzel..bAHÇELER VE YEŞİL NE varsa bana huzur verir..dinlenirim adeta..
bu arada ağacıda tanımış oldum..demek sizin ordaymış ilk kez görüyorum..diziyi takip etmiyorum ama romanını okumuştum..
görüşmek üzere sevgilerimle..

Hülya YILMAZ dedi ki...

Ben blogları epeydir gezememiştim, neler de döktürmişsün böyle...
bugün hem sayfama uğradım, hem de sana :)

O kadar İstanbul'a gittim de şu Piyet Loti'de bi çay-kahve içmek kısmet olmadı... Darısı benim başıma.

sevgilerimi gönderiyorum sana.