6 Ekim 2009 Salı

SALCALI BIFTEK



Malzemeler:

1 kg dana biftek

1 yemek kasigi dolusu domates salcasi

kücük bir adet kurusogan

kizartmak icin siviyag

tuz, karabiber, kekik

2 su bardagi sicak su

Yapilisi:


Biftekleri kizgin yagda kizartin, tavadan alip borcam bir kaba veya tepsiye yerlestirin. Üzerlerine tuz, karabiber ve kekik serpin. Biftekleri kizarttiginiz yagdan iki kasik kadar alip kücük bir tencerede ince kiyilmis sogani kavurun, salcayi ekleyin ve hafif kavurun. Iki bardak suyu koyup salca eriyene kadar karistirin ve kaynatin. Tuzunu ayarlayin ve etlerin üzerine dökün. 220 dereceli sicak firinda 20-25 dakika pisirin. Ben patates kizartmasi ve sebze ile birlikte servis yaptim. Patates püresi ve eriste ile de güzel uyum saglar...
Afiyet olsun!

35 yorum:

derya dedi ki...

Senemcim harika bir lezzet ve sunum
olmuş ellerine sağlık afiyetle yiyin kocaman öptüm...

Arzu dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM. SEVGİLER...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Enfess görünüyor canım, ellerine sağlık.

birdilimdus dedi ki...

Ohhhh miss gibi :) Ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

HADİYE dedi ki...

Merhaba Senem,

Akşam oldu eve gideceğiz birazdan.Görüntü çok acıktırdı.Ufff.Ellerine sağlık.

Sevgiler*

MUTFAKISTAN dedi ki...

HARIKA OLMUS SUNUM COK GUZEL
AFIYET OLSUN

fatma dedi ki...

çok güzel görünüyor ben fazla et yemem ama benim bile canım istedi ellerine saglık

SeyyAh dedi ki...

Sevgili ve değerli gönül dostumuz,
Sizden haber almaktan dolayı çok mutlu olduk... Biz de bu sene Akdeniz Hatay ve Güneydoğu gezilerimizden sağ salim döndük şükür, ama daha gezilerimiz bitmedi.. :-) Bu hafta sonu da kısmet olursa safranbolu-Amasra-Bartın- Kastamonu turuna çıkacağız...
Bu nedenle şimdilik pek sık uğrayamadığımız sayfalarımıza mesaj bırakan gönül dostlarımıza ancak uğrayabiliyoruz, lütfen kusura bakmayın...
Paylaşımlarınızdaki güzelliklere ancak ellerinize sağlı denilir.. hele de lahmacun !...
Unutulmamanın verdiği mutlulukla, ailecek sevgi ve selamlarımızı bırakıyoruz...

http://gittiklerimden.blogspot.com/
http://soframdan.blogspot.com/

pelince dedi ki...

Çok leziz gözüküyor,ellerine sağlık..

Sevgiler..

Mahperi dedi ki...

Enfes olmuş gerçekten. Ellerine sağlık

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok güzel bir yemek ! sunum iştah açmaya yetiyor zaten.Ellerine sağlık canım

sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Öğlen vakti yaklaşıyor. Ben alıyım bu güzel yemeği.

sevimin sayfasi dedi ki...

cok lezzetli görünüyor, sunum harika
ellerine saglik canim

pembe tatlar dedi ki...

Tam yemede yanında yat demelik olmuş:)))
Ellerine sağlık canım...

Anne ve kızları dedi ki...

Sevgili Senem, biftek gerçekten harika görünüyor ellerine sağlık.. Epeydir bende bunu denemek istiyorum ,inşallah hafta sonuna yaparım. Sevgiler..

hunerlieller dedi ki...

görüntü süper..nefis bir ana yemek olmuş.ellerine saglık arkadaşım.sevgiler.

hdidem95 dedi ki...

çok güzel ellerine sağlık canım sevgiler

FİLİZ'CE LEZZETLER dedi ki...

ÇOK LEZZETLİ BİR TABAK OLMUŞ..ELLERİNE SAĞLIK..HARİKASIN..

disal dedi ki...

et yemekleri herzaman en sevdiğim yemektir..

ellerine sağlık..

tabaktaki herşey nefisss...

öpüyorum seni.

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Nefiss bir lezzet sunum da nefis görünüyor iştah kabartıyor..Ellerine sağlık canım...
Sevgiler..

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ellerinize sağlık, harika görünüyor. Benim de favori yemeğimdir, misafirlerime yaparım. Bazen de salça kullanmak yerine domates ve biberle sos hazırlayarak yaparım. Her zaman beğenilen bir yemek. Afiyetler olsun. Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyorlar..Afiyetler olsun canım..Sevgiler..

Tijen dedi ki...

Hayallah görünce aklıma çocukluk günlerim geldi Senem. Annem çok bol soğanlı biftek yapardı. O zamanlar çok severdim. Yemeyeli herhalde yüz yıl falan olmuştur.

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

merhabalar senemcım,uzun zamandır ugrayamıyordum özlemısım senı:)ellerıne saglık ben pek aramam ama evdekılere yaparım sık sık..

sevgılerıml..

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

ellerine sağlık .çok güzel görünüyorlar sevgiler

Adim: Huriye dedi ki...

Canim benim tekrardan merhabalar, öncelikle yorumun için sagol unutulmamak çok hos, yine görmeyeli muhtesem tarifler eklemissin, salçali biftek harika pekte lezzetli olur senin yaptigin da güzel olmus ellerine saglik, bir dilimcik aldim...öpüyorum güzelim seni hosçakal.

anneminkiziyim dedi ki...

Hiiim ellerine saglik Senemcigim, nefis bir tabak hazirlamissin, kim hayir diyebilirki, sevgilerimle.....

mutfaktakizaman dedi ki...

Hmmm tabak ne harika olmus aman allah'im canim cekti yaa:))
ellerine saglik canimm
sevgilerimle

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Senemcigim tabaktakiler muthis nefis gorunuyor canim ellerine saglik sizlere afiyetler olsun.
sevgiler.

Kevser dedi ki...

Bu tür et yemeklerini cok seviyorum, hele yanindaki o garnitür ve patateslerle cok güzel ve besleyici bir üclü yaratmissin, ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm..

NarincE dedi ki...

Patates etin yanına ne çok yakışıyor. Kokusu geldi bile. Ellerine sağlık Senem.

armina dedi ki...

Tam benlik olmuş, ellerine sağlık harika görünüyor.

defneylebirlikte dedi ki...

yeme de yanında yat olmuş.ellerine sağlık canım..nefis nefis...

Tuba dedi ki...

Senem'cim ellerine saglik. Yine nefis bir tarifi bizimle paylasmissin. Cok sevgiler..

fatih bayantemur dedi ki...

fatih bayantemur olarak türkiye'nin seo kategorisinde en büyük ismiyim.sizleride sitelerimde görmekten onur duyarım arkadaşlar.Hepinize sevgi ve saygılarımla. Fatih Bayantemur
Hedefimiz google.com aramalarında mirc indir , mircindir , türkçe mirc indir , mirc indirme , bedava mirc indir , mirc 2010 indir , chat blog chat kanalları sohbet kanalları mirc indir kelebek papatya yüzük kelebek chat kelebek mirc chat sohbet muhabbet mirc sohbet mirc sohbet odaları mirc chat odaları mirc sohbet odaları çhat mirc chat sohbet chat chat sohbet mırç mirç mırc chat odaları mirc odaları mirc chat sohbet hakkarim hakkarim okey hakkarim indir facebook türkçe facebook türkçe giriş hakkarim net hakkarim net indir hakkarim okey oyunu hakkarim 101 mynet maynet my net mircindirme.blogspot.com mirc indir gezginler aramalarında lider olmaktır. sibersahne.com - sohbet chat mirc sohbet odaları