9 Ağustos 2009 Pazar

BEN GELDIM!!!


5 haftalik bir Türkiye tatilinden sonra yeniden aranizdayim. Giderken haber veremedim, o yüzden beni merak eden arkadaslarimi daha cok bekletmeden merhaba demek istedim.
Bugün benim icin özel bir gün, neden mi? Cünki 9 Agustos benim büyük oglumun dogum günü, 18. yas gününü kutluyor bugün. Oglum artik kocaman bir adam oldu...Bugün Serhan icin yeni bir dönemin baslangici. Ona saglikli ve hayirli uzun bir ömür diliyorum.
Cok yakinda sizlerle yeni tariflerimi ve Türkiye'de gezdigim yerleri paylasacagim, ama bir kac gün tatil yorgunlugunu üzerimden atmak icin bana müsaade...

28 yorum:

hunerlieller dedi ki...

ogluna nice saglıklı uzun yıllar dilerim.sevgilerimle..

pembe tatlar dedi ki...

Canım hoş geldin...
Oğluna hyırlı uzun mutlu sağlıklı bir ömür diliyorum mutlu haftalar...

SERAP dedi ki...

Senemcim hoşgeldin......Oglunun dogumgününü bende kutlarım....Sıhhatli uzun bir ömür dılerim.

tatesal dedi ki...

Hoşgeldin canım....Serhana hayırlı yaşlar diliyorum...

pelince dedi ki...

Senemcim hoşgeldin.Ben tahmin etmiştim tatile çıktığını :)
oğluşun kocamanmış,maşallah..Allah nice sağlıklı uzun mutlu yıllar diliyorum..
Sevgiler.

şengülce dedi ki...

arkadaşım hoş geldin oğlunun doğum gününü kutlar nice güzel sağlıklı günler dilerim iyi ki doğmuş ...

KİZHATCE dedi ki...

hoşgeldin canım,oğluna uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum...özledik seni,sevgiler....

Zehra Gürgen dedi ki...

Hoşgeldin!!
Delikanlı oğluna nice güzel yaşlar dilerim canım.
sevgiler

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

canım hoş geldin.oğluna nice sağlıklı,hayırlı uzun seneler.Bir ömür boyu beraber olmanız dileğiyle.artık ayya dada buluşuruz.öptüm..

CANDAN TARİFLER dedi ki...

HOŞGELDİN...
OĞLUNA NİCE SAĞLIKLI UZUN GÜZEL GÜNLERE BAŞARIYLA SEVİNÇLE..

müjde dedi ki...

Hoşgeldin Senemciğim.Oğluna sağlıklı,mutlu yaşlar diliyorum.Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Hoşgeldiniz canım

Oğlunuza nice yaşlar diliyorum tabii sizlerle beraber
İnşallah hep iyi günlerini görürsünüz.
sevgilerimle

egeli dedi ki...

HOŞGELDİM CANIM ,UMARIM GÜZEL BİR TATİL GEÇİRMİŞİNDİR.
OĞLUŞUNUNDA DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLARIM,ALLAH UZUN VE SAĞLIKLI ÖMÜR VERSİN.

hanife dedi ki...

hoş geldin sefa geldin,benimde büyük oğlumun 9 ağustos doğum günü oda 18 yaşını bitirip 19 dan gün aldı ,oğlunun doğum günü kutlu olsun nice sağlıklı yaşlar dilerim

Nalan Kaplan dedi ki...

Senem'ciğim hoşgeldin!Sevgili Serhan'a sağlıklı nice yıllar dilerim canım.Sevgilerimle...

anneminkiziyim dedi ki...

Canim hos geldin sefa getirdin. Oglunun dogum günüde kutlu olsun. Allahim saglikli ve basarili nice seneler mutluluk ile beraber göstersin insallah. sevgiler....

Feyza Fidan dedi ki...

Senemcim,oğlunun yeni yaşı kutlu olsun..Nice mutlu, huzurlu, başarılı, sağlıklı yıllara...
Öpüyorum seni...

sevgi dedi ki...

Senemciğim hoşgeldin.Oğlunun doğum günü de kutlu olsun .Nice nice yıllaraaaa

Anne ve kızları dedi ki...

Nice mutlu yıllar sevgili oğluna!
Sen de hoşgeldin:)

ceyt dedi ki...

senemcim hoşgeldin canım.bende çok uzun zamandır yoktum.hepinizi çok özledim.şükür tekrar aranızdayım.oğlunun doğum günü kutlu olsun.Allah sağlıklı mutlu sevdikleriyle beraber uzun ömürler versin canım.
öpüyorum kocaman sevgiler.

pervin dedi ki...

senemcim hoş geldin oğlunuzun doğum günü kutlu olsun nice yıllara bende uzun bir süre bloğumla ilgilenemedim kızımın sözü nişanı derken bayagı ara verdim şimdi sizlerleyim sevgiler..

şengülce dedi ki...

canım sayfama gelirmisin ödülün var sevgiler..

defneylebirlikte dedi ki...

oğluna nice mutlu yıllar diliyorum canım..hoşgeldin..

sevimin sayfasi dedi ki...

hayirli yaslar dilerim canim...
Ramazanı-ı şerifiniz mübarek olsun.Yüce Allahım yaptığınız duaları ve hayırlarınızı geri çevirmesin..dualarda buluşmak üzere....

Link Avcısı dedi ki...

Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "Lale Grubu Yemek Blogları" arasında link vermiştir, selamlar.

Adsız dedi ki...

canım nice yıllara olsun İnşallah, sevgiler
nurdanın mutfağı

mutfaktaki zaman dedi ki...

hosgeldin canimm ...oglunun dogum gununu en icten dileklerimle kutluyorum Rabbim uzun omurler versin..

HAYIRLI RAMAZANLAR canim

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;21.08.2009--05.09.2009 Tarihleri arasında “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3 “OLACAKTIR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HER TÜRLÜ TARİF YOLLAYABİLİRSİNİZ İSTER SALATA İSTER YEMEK İSTER GUZEL BİR SOFRANIZI BİZİMLE PAYLŞAŞMAK İSTERSENİZ MUTLULUK DUYACAĞIM . TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİN ÇOK BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM..