30 Mayıs 2009 Cumartesi

GÜLE GÜLE GÜZEL KALPLI INSAN!!!

Ailemizdeki cok sevdigimiz ve bizim icin cok degerli olan enistemi (abimizi) dün sabah Tr. saati ile 03.00 da bir seneye yakin bu kanser denilen illete direnmesine karsin maalesef kaybettik. O ben ve kizkardesim icin enisteden cok kendi abimiz gibiydi. Ablamla ilk sözlendiklerinde ikimiz cok sevinmistik, cünki bizim bir abimiz yoktu. O bizim icin cok iyi bir abiydi, ablam icin cok iyi bir esti, cocuklari icin cok ama cok iyi, sevecen, anlayisli bir baba idi, arkadaslari icin, en cok da esim icin cok iyi bir dosttu. Herkese yardim etmeyi cok seviyordu, kim olursa olsun. Ben onun bir kere olsun kötü bir sözünü duymamistim. Cocuklarini öyle cok severdi ki ablam ona kizardi böyle cok sevîyor, cocuklarina cok düskün diye, cünki iyiye yormuyordu onun bu asiri sevgisini..
Gecen senr sizlere Türkiye'den döndügümde yazmistim enistemin beyninden ameliyat oldugunu.. Onun sürekli bas dönmeleri vardi ve maalesef ilk basta yanlis hastanede. yanlis doktora muayene olmasindan belki de sonuc böyle oldu. Ilk doktora muayene oldugunda onu iyice muayene etmeden sadece kolesterol ve tansiyon yüksekligi teshisi konulmus. Enistem de doktoruna güvenip sadece onun verdigi ilaclari kullanmaya baslamisti ama tansiyonda bir düsme meydana gelmeyince biz dört kardes onu en sonunda kizkardesimin calistigi Ist Üniv. Tip Fakültesine acile götürdük ve orada neyi oldugu anlasildi. Tahlil sonuclarini teker teker almaya basladik, ilk olarak tansiyon sonucu verildi, temizdi. Ardindan kolesterol, o da temiz cikti. Biz seviniyorduk temiz ciktigina sonuclarin ama, maalesef sevincimiz o kadar uzun sürmedi. Enistemin M.R. i cekildikten sonra dr.lar uzun uzun arastirmaya basladilar, biz o zaman anladik ki durum iyi degil. Kizkardesim doktorlara sordugunda ilk sinyali almisti, beyinde gölgeler vardi. Tabi sok olmus durumda ablam ve enisteme farkettirmeden bize söyledi. Tabii, saatler gectikce biz tam sonucu ögrendigimizde durumun ne kadar vahim oldugunu ögrendik ve asil soku o zaman yasadik. Enistemin beynine giden damarlarda üc yerde tümörler tesbit edildi. Birisi cok büyükmüs ve her an patlayabilirmis ve hemen ameliyat olmasi gerekiyormus. Biz bunu ablama ve enisteme nasil söyleyecektik. Bizim icin de öyle bir kötü durumduki bu, ablama ve enisteme ilk basta fark ettirmemeliydik bunu. Ilk gece söyleyemedik ama ertesi günü mecburduk söylemeye. O gece, hayatimda bir aci olarak hatirlayacagim bir gece oldu benim icin.
Ve iki gün sonra enistem ameliyat oldu, riskli olan tümör alindi, digerleri de radyo terapi ile tedavi olunmasi amai ile birakildi. Enistem ameliyat olduktan yaklasik 45 dakika sonra kendine gelmisti, biz bunu ögrendigimizde o an hastane bahcesinde yaklasik yirmi kisi bayram etmistik. Ben enistemin ameliyatindan iki gün sonra Isvicre'ye geri döndüm, o da yaklasik 3-4 gün sonra taburcu oldu. Bir bucuk ay kadar ameliyattan sonra cok iyi hissediyordu kendini ve dinlenmesi gerekiyordu ama o cendini cok yormustu. Ve böylece sag tarafina felc geldi ve yeni basladigi radyo terapiyi de devam ettiremedi maalesef. Sonunda tümörler bütün vücudunu sardi, en sonunda iyice cöktü ve dün sabah onu kaybettik, üzüntümüz öyle büyük ki bunu sizlerle de paylasmak istedim. Geriye gözü yasli bir es, üc kiz evlat ve bizleri birakti. Onun yerinin cennet olduguna inaniyorum, cünki cok cok iyi bir insandi. Kimseyi kirmazdi, yeri doldurulamayacak bir insandi o.. Iyiler neden daha cabuk bu dünyadan göcüyorlar bunu anlayamiyroum. Bir de ne beni üzüyor biliyormusunuz, bunca yil cocuklarini okutsun diye, evini en iyi bicimde baksin diye gece gündüz calisti, tam emekli oldu rahat edecekti derken emekli olduktan iki hafta sonra ameliyat oldu. Ben ona veda ederken bana bir daha ki seneye dimdik ayakta bizi karsilamasi icin söz almistim ama sözünü tutamadi, bizi bekleyemedi... Artik biz izine gittigimizde bir kisi eksik olacak. Esimin en iyi arkadasi, bizim abimiz yok artik. Nurlar icinde yat eniste, mekanin cennet olsun.
Gurbet böyle iste, gidip de dönmemek, gelip de bulmamak var!

Arkadaslar, kendinizde veya yakinlarinizda böyle sürekli bas dönmeleri oluyorsa bunu ciddiye almaniz cok önemli!

58 yorum:

Sema dedi ki...

canım başın sağolsun.gerçekten şu an ne diyeceğimi bilemiyorum okurkrn çok kötü oldum hatta yazının sonuna kadar dayanamadım.allah sabır versin arkadaşım mekenı cennet olsun abinin inşallah..

şengülce dedi ki...

canım çok üzüldüm
başın sağ olsun Allah rahmet eylesin
acılı ailesine baş sağlığı dilerim arkadaşım..

KİZHATCE dedi ki...

allah rahmet eylesin ,ailesine ve sizlere sabırlar versin..çok üzüldüm arkadaşım,insanın sevdiği birisini kaybetmesi çok acı ama geride bıraktığı anılar ve güzel hatırlanmak da önemli...allah yerinde rahatlık versin ruhu şadolsun...

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Senem'ciğim iyiler yaşamaz derler. Çok üzgünüm RABBİM siz sevenlerine sabırlar versin başınız sağolsun. Nurlar içinde yatsın .

İnci Yemek dedi ki...

senemcim Allah sabırlıklar versin size ablanıza
ve çocuklarına böyle zamanlarda konuşmayı
vede yazmayı hiç beceremem.Ablanız ve çocuklar hayır duasını almışlardır babalarının ,dünyadaki
bütün işleri hep rast gider işallah.nur içinde yatsın.

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

başınız sağolsun canım...ne denir ki..Allah sabırlar versin...

Kendimce dedi ki...

Canım arkadaşım başınız sağolsun Allah gani gani rahmet eylesin geride kalanlara uzun ömür versin

defneylebirlikte dedi ki...

senemciğim tüylerim diken diken oldu.çok ama çok üzüldüm.mekanı cennet olsun inşallah.allah kardeşine ve size sabırlar versin canım..

NarincE dedi ki...

Bu durumlarda dilim tutulur, ne diyeceğimi bilemem. Söyleyeceğim hiçbir söz acınızı azaltmayacak. Ablanın, çocukların hepinizin başı sağolsun. Sabır diliyorum.

mutfaktaki zaman dedi ki...

Basiniz sag olsun canim Allah sabirliklar versin kolay bisey degil yasadiklariniz insallah mekani cennet olur:(((

Şenay dedi ki...

Başınız saolsun canım.Allah mekanını cennet etsin çok zor Allah sabrınızı versin...

*Mutfaktaki Deli* dedi ki...

Mekanı cennet olsun, huzurlu uyusun,sabırlar diliyorum..

hanife dedi ki...

Eniştenin mekanı cennet olsun Rabbim geride kalanlara çok büyük sabır versin

pembe tatlar dedi ki...

Başın sağolsun canım.....
Rabbim geride kalanlaa sabır versin...

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

allah rahmet etsin canım ailesi ve sizlere sabırlar versin ....hepimizn gideceği yer..rabb,im herşeyin hayırlısını versin.sağlıcakla kalın.

derya dedi ki...

Canımmm başınız sağolsun Rabbim sabır versin.

pelin'ce dedi ki...

Senem ne zamandır sormaya korkuyordum :( Başınız sağolsun.Mekanı cennet olsun.

SERAP dedi ki...

Senemcim basiniz sagolsun.Nur icinde yatsin....Ailesine Allah sabir versin....
Fatiha...

Hilal dedi ki...

başın sağ olsun arkadaşım, nur içinde yatsın.İyiler hep erken gidiyor zaten ama hepsi laf, vakit doluyor bir şekilde, ne kadar yazıldıysa o..Allah kalanlara sabırlar versin....

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Bunun acısını o meret hastalığı çok iyi bilenlerdenim canım Allah rahmet eylesin Başınız saolsun Allahım sabır versinn..

meltemmutfakta dedi ki...

Sözün bittiği yer.Bu tip durumlarda dilim tutulur ne diyeceğimi bilemem ama sevdiklerini kaybetmenin acısını çok iyi bilirim.Allah rahmet eylesin,Sizlere ablana ve çocuklara allah sabır versin.Mekanı cennet olsun.
Sevgilerimle,

tatesal dedi ki...

Başın sağolsun canım,Allah rahmet eylesin!!!
Ablacığınada sabırlar diliyorum...

gulbera dedi ki...

Basiniz sagolsun canim ALLAH geride kalanlara sabir versin , cok duygulandim rabbim sevdigi kullarina boyle seyler verip huzuruna tertemiz aliyo ALLAH rahmet eylesin arkasindan iyi insan dedirtebilmek cok guzel.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Başınız sağolsun.
Rabbim eniştene rahmet,tüm sevenlerine özellikle ailesine sabır versin.

Hatice dedi ki...

canım başınız sağolsun, Allah sabırlar versin...

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

ŞU ANDA ONU HİÇ TANIMAMA RAĞMEN GÖZYAŞLARIMI TUTAMIYORUM...MEKANI CENNET OLSUN...İYİLER HER ZAMAN ERKEN GİDİYOR...AMA ARKASINDA NE GÜZEL ŞEYLER BIRAKMIŞ...YAPTIĞI İYİLİKLERLE ONU HATIRLIYORSUN...DEMEKKİ SENİ HİÇ KIRMAMIŞ...HERKESE BÖYLE ŞEYLER NASİP ETSİN ALLAH...
ALLAH GANİ GANİ RAHMET EYLESİN...
BAŞIN SAĞOLSUN...

Baharcicegi dedi ki...

Canim basiniz sagolsun Allah rahmet eylesin,sizlere sabirlar dilerim
Misafir oldugumuz su dünyadan birer birer göcecegiz Allah ölümünde güzelini hayirlisini nasip etsin

NzlGl dedi ki...

Canım başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin.Ne güzel bir kişinin arkasından böyle konuşmak. Allah herkese böyle iyi insan olmayı nasıb etsin.
Kendine iyi bak canım
sevgiler

sevgi dedi ki...

Başınız sağolsun.Allah rahmet eylesin.Çok üzüldüm

HÜLYA dedi ki...

Senem
Basiniz sagolsun.

yildiz dedi ki...

Allah´tan Rahmet diliyorum,mekani cennet olsun
abinizin.Geride kalanlara sabirlar diliyorum...

birsence dedi ki...

ahh canım çok çok üzüldüm ...Allah nurunda yatırsın inşallah..malesef iyiler erken ölür...Allah ablana ve çocuklarına uzun ömürler versin...rahmet olsun..toprağı bol olsun....

peynir hösmelimi dedi ki...

Senemcim basiniz sag olsun.
okuyunca sayfanda cok üzüldüm.resmini gördügüm anda hemen aklima enisten geldi canim.Daha önce anlatmistin yazinda.Simdi okuyunca demek ´basaramadi dedim.Allah rahmet eylesin.Arkasinda kalan yakinlarina sabirlar versin.
Seni cok iyi anliyorum canim.Gurbette olmak cok zor.
Mekani cennet olsun.

Zehra Gürgen dedi ki...

Canım başınız saolsun.Çok çok üzücü, Allah kalanlara sabır versin.

hdidem95 dedi ki...

canım başınız saolsun sizlerede allah sabırlar versin mekanı cennet olsun sevgiler

Nilüfer dedi ki...

Başınız sağolsun, hepinize sabırlar diliyorum,malesef hayatta hiç birşey dört dörtlük gitmiyor, benimde babam emekli oldu rahat edecekti derken, felç geçirdi, ardından kanser tedavisi ,kanser tedavisinden dolayı şimdide böbrekleri iflas etti, ölümlü dünya eniştenin mekanı cennet olsun ,eniştenin yaşadıklarıda ahirette mertebesinin yükselmesi içindir, canım sizinde sabrınızın mükafatı var inşallah....

anneminkiziyim dedi ki...

Canim arkadasim, basiniz sagolsun, az evel okuyup bu aci haberi ögrenince cok üzüldüm. Enistenin mekani cennet olsun. Okadar iyi bir insan muhakkak simdi cok güzel yerlerdedir. Hem bu tür hastaliklar sehitlik mertebesi gibidir. Allahim sabirlar versin, sevgilerimle....

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Sevgili Senem başınız sağolsun. Allah ablana ve çocuklarına sabır versin. Ben de babamı kanserden kaybettim. Ne büyük bir yıkım olduğunu bilirim. Enişten dediğin gibi birisidir eminim. Umarım mekanı cennet olur. Sevgiler...

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Başınız sağolsun Senemciğim... Allah mekanını cennet etsin. Sizlere ve ablana sabırlar versin.

SOFRAM dedi ki...

Canım çok üzüldüm, başınızsağolsun, allah sizlere sabırlar versin,eniştenizin de mekanı cennet olsun.
Sevgilerimle...

ÖZGÜLÜNTARİFLERİ dedi ki...

Senemcigim basiniz sag olsun canim yazini okurken gozyaslarimi tutamadim.
kolay degil aciniz Allah rahmet eylesim mekani cennet olsun hepinize Allah sabirlar versin.

birdutmasali dedi ki...

sevgili arkadaşım :(
öncelikle başınız sağolsun.
BİR BEYİN HASTALIĞINI HENÜZ GEÇİRMEKTE OLAN BİRİ olarak eniştenize çok üzüldüm.BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUM :((((
ALLAH SABIRLAR VERSİN..
sevgilerimle. NuNu

Damak Tadı dedi ki...

Çok üzüldüm canım..Allah ablana ve sizlere sabırlıklar versin..Enişten nur içinde yatsın.


Sevgiler..

neslihan dedi ki...

canım Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun.sevgilerimle...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Senem'cigim bloguna geliyorum hala yoksun merak etmeye basladim canim umarim iyisindir.
en kisa zamanda aramiza donmen dileklerimle.Allaha emanet ol.
sevgiler.

Özlem dedi ki...

Başınız sağolsun, sizlere ve tüm yakınlarınıza sabırlar diliyorum....

Anife dedi ki...

Basiniz sagolsun, allah hepinize sabir versin.

aysemmutfakta dedi ki...

canım uzun süredir bloguna uğrayamıyordum.öyle çok üzüldümki başın sağ olsun Allah geride kalanlara sabır versin.mekanı cennet olsun hayat öyle kısa ve boşki güzel hatıralarla anımsanmak ,özlenmek acınızı hafifletir inşallah.

camay dedi ki...

Amcamiza Allah rahmet eylesin ins. , geride kalanlarada sabir versin..

kirazdünyası dedi ki...

başınız sağ olsun,
allah sevenlerine sabır versin....

Chaplin cafe(BURCU) dedi ki...

Ahh be güzelim inan çok üzüldüm.Ben de aynı evde büyüdüğüm ve öz ablam gibi sevdiğim kuzenimi kaybetmiştim kanser yüzünden.Acını çok iyi anlıyorum birtanem.
Allah rahmet eylesin.Allah enişteni orada diğer sevdiklerine kavuşturmuştur...
Başınız sağolsun güzelim.
Allah hepimizi korusun...

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım, başınız sağolsun, abinizin mekanı cennet olsun,Allah sabırlar versin.sevgilerimle

nurdanın mutfağı

HÜLYA dedi ki...

CANIM BAŞINIZ SAĞOLSUN ALLA ENİŞTENİN MEKANINI CENNET ETSİN İŞALLAH... RABBİM BAŞKA ACI YAŞATMASIN GERİ KALANLARA SAĞLIK VERSİN

şengül dedi ki...

senem canım çok çok üzüldüm senin ve aienin başısağ olsun

Adsız dedi ki...

CANIM BAŞIN SAĞOLSUN BEN ÇOKTANDIR ARANIZDA DEĞİLDİM BİR ZİYARETİNE GİDEYİM ARKADAŞIMI Bİ SORAYIM DEDİM NEYLE KARŞILAŞTIM MEKANI CENNET OLSUN ACILI AİLESİNE SABIRLAR DİLİYORUM TEKRAR BAŞINIZ SAĞOLSUN ARKADAŞIM
yeni adresim nanekokusu blogspot.com (ocakbasi)

gelincik dedi ki...

başınız sağolsun allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.geride kalanlara uzuun ömürler versin inşallah sabırlar diliyorum

ilker'in mutfağı dedi ki...

Canım çok üzüldüm.Başınız sağolsun.allah sabır versin...

yapraksarma dedi ki...

şimdi okudum çok çok üzüldüm.Allah mekanını cennet etsin..iyiler malesef böyle erken gidiyor canım benim