27 Nisan 2009 Pazartesi

CEVIZLI BONBON


Bu harika kurabiyeleri, gecen hafta cay davetine cagirdigim arkadaslarim icin yaptim. Cok begenildigini söyleyeyim. Bu tarifi, uzun zaman önce
http://yemekaski.blogspot.com/ adli blogtan almistim ama daha yeni deneyebildim...
Cevizli bonbonlari bu haftanin PDCS 41 Etkinliginin ev sahibesi http://yemekelisleri.blogcu.com/ dan arkadasimiza gönderiyorum.
Malzemeler:
250 gr margarin
1 su bardagi süt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
aldigi kadar un
ic malzeme:
1 su bardagi toz seker
200 gr ceviz ici
1 tatli kasigi tarcin
Üzeri icin de yeteri kadar, yaklasik 1 su bardagi pudra sekeri
Yapilisi:
Oda sicakliginda yumusamis margarini, sütü ve vanilyayi hamur yogurma kabinda karistirip, unu ve kabartma tozunu ilave ederek yumusak bir hamur elde edin. Hamuru 5-10 dakika dinlendirin. Diger tarafta cevizleri, tarcin ve toz sekerini rondoda cevizler fazla ufalanmadan hafif karistirin. Daha sonra hamurdan parcalar kopartip icten bir tatli kasigi kadar koyarak yuvarlak sekiller verin. Firini 180 derecede isitip hafif pembelesinceye kadar pisirin. Firindan cikardiktan hemen sonra pudra sekerine bulayin ve soguduktan sonra servis yapin.
AFIYET OLSUN!
Not: Ben malzemelerin yarisini kullanip yaptim ve kocaman bir tabak dolusu cikti...

31 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

Görünüşündün çok leziz oldukları belli zaten:)
Ellerine sağlık canım..

neslihan dedi ki...

ellerine sağlık canım.çok leziz görünüyorlar.sevgilerimle....

CANDAN TARİFLER dedi ki...

CEVİZLİ TARÇINLI KİM HAYIR DİYEBİLİRKİ ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM NEFİS GÖRÜNÜYORLAR...

NzlGl dedi ki...

Elinize sağlık
iyi haftalar dileğiyle
sevgiler

atesböcegi dedi ki...

Nefis olmus. ellerine saglik canim. sevgiler...

İnci Yemek dedi ki...

Sunum ve tarif nefis ellerinize sağlık canım iyi haftalar..sevgiler.

Sevde dedi ki...

Cevizli ve elmelı herşeye bayılırım...
Eminim arkadaşların bayılmıştır enfes görünüyor...
Ellerin dert görmesin...
Sevgiler

mutfaktaki zaman dedi ki...

kesinlikle cok guzel olmusturr ustelik elmali ve cevizliii hmmmm
ellerine saglik canimmm

akasyakokusu dedi ki...

canımmm benim yerim ben buu bonbonlarıı..
süpriz kurabiyeye benziyor sanki.
ellerine sağlık tabağı alayım sen yarı ölçü yine yap..
öptüm canım..

pelin'ce dedi ki...

Senemcim bu kurabiyeler şahane olmuş,görüntüsü mükemmel..
Ellerine sağlık..

Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Kurabiyelerin harika göünüyorlar Senem'ciğim..Ellerine sağlık tatlım..Kocaman sevgilerle..

derya dedi ki...

Canımmm asla dayanamıycacağım bir lezzet ellerine
sağlık kocaman sevgiler...

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Hımmm kurabiyeler çok iştah açıcı görünüyor bayıldım...Elerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

defneylebirlikte dedi ki...

tam da ağzıma layık bir kurabiye.en keliyim.ellerine sağlık canım...

zerrin - misss dedi ki...

senemciğim, harika bir tarif bu.

ellerine sağlık. Ben kurabiyede cevize bayılıyorum :) tam benlik olmuş.

sıcacık sevgiler.

Adsız dedi ki...

Kurabişler harika gözüküyor...
Offf sunum çok şık olmuşşş...
Canım ellerine saglik.

pembe tatlar

birdilimdus dedi ki...

İçinde ceviz olur da güzel olmaz mı ellerine sağlık hayatım :)))

Sevgiler,
Evren

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Lezzeti görüntüsünden belli ellerine sağlık canım...kocaman sevgiler

şengülce dedi ki...

canım ellerine sağlık kurabiyeye dayanamam
çok nefisler.
sevgiyle kal.

Baharcicegi dedi ki...

ici ayri bir lezzet disi ayri bir lezzet, görüntüsü nefis olmus eline saglik senemcim

Hatice dedi ki...

ellerine sağlık canım, kurabiyeler nefis görünüyor, zaten ceviz de kurabiyeye çok yakışıyor...
sevgiler...

HANDE AZAP dedi ki...

ellerine sağlık cnm nefis görünüyorlar
öptüm
sevgiylekal

Betül KÖROĞLU dedi ki...

bu aralar nasıl kurabiye yapıp yiyesim var ellerine sağlık canım

sevgiler

ferzan dedi ki...

mmmm nefis olmuş ellerine sağlık,sevgiler

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

canım harika olmuş ellerine sağlık mutlaka denemem lazım sevgiler.

ilker'in mutfağı dedi ki...

Senem'cim harika görünüyor kurabiyeler...ellerine sağlık..Sevgiler...

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ellerine sağlık cnm nefis görünüyor.çayın yanında süper giderler.

SOFRAM dedi ki...

Canım, bonbon kurabiyen harika görünüyor, ellerine sağlık, sevgilerimle...

Nihan dedi ki...

yerim ben bu kurabiyeyi.çok nefiss.ellerine sağlık.

Lezzet Gemisi dedi ki...

şahane görünüyor. ekrana uzanıp al beni diyorlar resmen. ellerine sağlık canım. sevgiler....

praturk dedi ki...

Kurabiyeler çok lezzetli görünüyor,mutlaka deneyeceğim.
Elinize sağlık