17 Şubat 2009 Salı

PACANGA BÖREGI

Bu lezzetli böregi yeni kesfedenlerdenim. Gecen hafta gelen arkadaslarim icin yapmistim, ilk denemem yagda pisirerek oldu, diger sefere firinda denemek istiyorum, sanirim öyle daha hafif ve saglikli oluyordur. Bu börekleri bu haftaki Porselen Demlik Cay Saati Etkinligi icin arkadasim http://mutfaktelasi.blogspot.com/ a gönderiyorum.

Malzemeler:
3 adet yufka, (herbir yufka dörde bölünmüs ücgen halinde olacak, miktarini azaltip, cogaltabilirsiniz)
pastirma, (100 gr kadar )
kasar peyniri ( her ücgene birer dilim konulacak)
1 adet domates
kizartmak icin yeteri kadar siviyag

Yapilisi:
Yufkalarinizi dörde bölün. Her bir ücgenin genis tarafina birer dilim pastirma, kasar peyniri ve domates koyup, sigara böregi seklinde sarin. Yapismasi icin yufkanin ucunu hafif islatin. Bütün yufkalari sardiktan sonra bir tavada yagi iyice isitip börekleri pisirin ve kagit havlu serilmis bir tabaga alin ve sicak sicak servis yapin.

28 yorum:

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

canım merhaba..az önce bir arkadaşta yedim...çok güzeldi.ben de hiç kendim yapmamıştım,en kısa zamanda yapacağım.senin de ellerine sağlık...sevgiler..

neslihan dedi ki...

oy oy harika börekler.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

derya dedi ki...

Canım ellerine sağlık sıcakken hepsini aldım çok
severim sevgiler...

banu gökşin dedi ki...

canım ellerıne saglık nefıs gorunuyor sevgıler...

papatya prenses dedi ki...

Bayılırım paçanga böreğinee..
Kızartılmışıda fırında da nefis oluyor..
Ellerine sağlık canım..

CANDAN TARİFLER dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım harika görünüyor bende henüz bu lezzeti keşfetmişlerden değilim ama tadını çok merak ediyorum evde pastırma çok fazla tüketilmediği için henüz denemek nasip olmadı bakalım kısmet:)

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel görünüyor.
Ellerine sağlık.
En sevdiğim börektir.
Baş tacım benim.
Sevgiler.

Sevde dedi ki...

Arkadaşım çok prtaik bir lezzet ellerine sağlık...
Kucak dolsu sevgiler

meliha dedi ki...

Oyy ben o böğreğin kokusuna kurban olayım.sevilmezmi bu böğrek
ellerine sağlık canım benim
öpüyorum

Gülhan dedi ki...

Aç aç yapılmazki bu bize, mıs kokusu buralara kadar geldi. Ellerine sağlık..

NzlGl dedi ki...

Sevgili kızılcık şurubu

Paçanga böreğini çok severiz vede yaparız.
Elinize sağlık afiyetle yiyiniz
sevgilerimle

Armina dedi ki...

Mmmmm börekler nefiss görünüyor, eline sağlık canım.

defneylebirlikte dedi ki...

BEN DE BAYILIYORUM PAÇANGAYA.ELİNE SAĞLIK.BİR TANECİK ALDIM...

lezizsofralar,Seval dedi ki...

Canim ellerine saglik nefis olmus börek,hic denemedim ama yemekteyiz programinda o kadar cok gördümki yemis kadar oldum nerdeyse:))
Hayirli aksamlar diliyorum...sevgiler.

müjde dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Ben de geçen hafta bir arkadaşımda yedim,nefisti.İlk fırsatta ben de deneyeceğim.Sevgiler...

ELBİSTANLI dedi ki...

Yine geldim yeni dua kampanyamıza desteğin için arkadaşım belkide çok olduğumu düşüneceksin ama yinede geldim işte Hasta bir kardeşimiz için salat-ı tefriciye okuyoruz blogumu ziyaret ederek bize katılımını bekliyorum arkadaşım.hayırlı geceler diliyorum.

pel!n dedi ki...

Paçanga kesinliklikle domatesli çok leziz olur,çok beğenirim bende,ellerine sağlık...

Sevgiler.

sarımutfak dedi ki...

ayy bayılırım ellerine sağlık güzel olmuşlar cnm

OZAY dedi ki...

Canım ellerıne saglık.Kucak dolusu sevgıler...

Arzu dedi ki...

Paçanga böreğini çok severim. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Tijen dedi ki...

Senem'ciğim,
Sizin oralarda yufka kolay bulunuyor herhalde? Bizimkilerin en büyük sorunlarından biri bu, nerde bizim güzelim yufkalar...

eldivenlerim dedi ki...

harika gözüküyor, ellerine sağlık akadaşım......

egeli dedi ki...

bende bu lezzeti merak edenlerdenim senemcim...ne zamandır denemek istiyorum aslında.
süper görünüyor,eline sağlık canım.

Lezzet Gemisi dedi ki...

çok severim bu böreği. ellerine sağlık cnm. nefis görünüyor.

birdilimdus dedi ki...

Senemciğim çok pratik ama inanılmaz bir lezzettir kendiler ve bizim evde de oldukça sık yapılır, ama yağlı olmasın diye ben fırına atıyorum canım daha hafif oluyor, denemeni tavsiye ederim.

Sevgiler,
Evren

dide dedi ki...

Çok güzel olmuş paçanga börekleri. Çıtır çıtır mis gibi olsa da yesem. Ellerine sağlık...

Ayşegül dedi ki...

canım
ellerine sağlık.Çok severim bu böreği olsa dayesem
Sevgiler

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Senemcim lezzetiyle diğer böreklerden ayrı bir yeri vardır bence paçanga böreğinin. Ben fırında yapıyorum, o da çok güzel oluyor.
Ellerine sağlık canım:), çok güzel kızarmış böreklerin.
Sevgiler, öpücükler:)))...
aslı