15 Şubat 2009 Pazar

ÖDÜL


11 yorum:

CANDAN TARİFLER dedi ki...

TBERİKLER CANIM ÖDÜLÜN İÇİN KUTLARIM SENİ

defneylebirlikte dedi ki...

kutlarım canım.sevgiler.

sihirli oklava dedi ki...

yakışır arkadaşıma..tebrikler..

müjde dedi ki...

Tebrikler canım.Kutluyorum seni.Sevgiler...

elif dedi ki...

ödüle benide layık gördüğün için çk teşekkürler canım. senide ödülün için tebrik ederim...

gulbera dedi ki...

tebrikler canim basarilarinin devamini dilerim

birdilimdus dedi ki...

Hayırlı olsun canım :)))

Sevgiler,
Evren

pel!n dedi ki...

Tebrikler senemcim....

peynir hösmelimi dedi ki...

Arkadasim tesürler.
Sanada cok yakisiyor bu ödül
sevgilerle.

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Yardimlarin icin cok tesekkur ederim. Sonunda listemi istedigim hale sokmak yonunde ilerledim. Seni de listeme ekledim yalniz hala sorum var. Benim listemde nedne fotograf gorunmuyor acaba :) Basina ish aldin, artik ben sorularimla seni biktiracagim herhalde.
sevgiler

neslihan dedi ki...

tebrik ederim canım.sevgilerimle...