12 Şubat 2009 Perşembe

MIM!

http://lezzetnesli.blogcu.com dan Neslihan arkadasim tarafindan mimlenmisim. Ben de cevaplarimi veriyorum.

1-Yaptigim 4 is:
Yemek yapmak, cocuklari büyütmek, temizlik yapmak, alisveris yapmak(cok severim:)) )

2-Defalarca izleyebilecegim 4 film:
Leslie Nielsen'in Ciplak Silah filminin 1,2,3. bölümleri, bir film var Steve Martin'le John Candy'nin birlikte paylastiklari Almancasi, Ein ticket für zwei. Türkce karsiligi iki kisiye bir bilet, ama Türkiye'deki ve orijinal adini bilemiyorum. Bu filmi özellikle her kis esimle seyretmekten cok hoslaniyoruz:)

3-Yasadigim 4 yer:
Istanbul, simdi Isvicre, yazlari babamin köyünde (Edirne), 4. yer yok

4-Izledigim 4 tv programi:
Müge Anli ile Tatli Sert, Komedi Dükkani(bayiliyorum), Carkifelek, Akasya duragi dizisi:)

5-En sevdigim 4 yemek:
Sevmedigim yemek neredeyse yok sayilir, sevdigim yemeklerin dört tanesi de, izgara cesitleri, ispanakli börek, kuzu etli kapuska, kisir

6-Hemen simdi olmak istedigim yer:Istanbul

7-Bir yagmur damlasi olsaydim düsmek istedigim 4 yer:Bir degil, milyonlarca damla olup Susuz kalmis, susuzluktan kirilmis topraklara düsmek isterim.

Ben de, http://anneminkiziyim.blogspot.com
http://deryayla.blogspot.com
http://pastaveyemek.blogcu.com
arkadaslarimi kabul ederlerse sobelemek istiyorum.

15 yorum:

sihirli oklava dedi ki...

selam canım...güzel birgün diliyorum...

derya dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim aynı mimi geçen hafta cevapladım kırıla olurmu bana kocaman öptüm...

CANDAN TARİFLER dedi ki...

SENİ YAKINDAN TANIMAK ÇOK GÜZELDİ TEŞEKKÜRLER CEVAPLARIN İÇİN

karamel mutfak dedi ki...

canım sana bu mim üstüne birde ödül yakışır diyorum ve sayfama bekliyorum.

defneylebirlikte dedi ki...

CEVAPLARINI ZEVKLE OKUDUM CANIM.SEVGİLER..

Damak Tadı dedi ki...

Harikasın canım..Güzel bir hafta sonu tatili diliyorum..


Sevgiler..

HADİYE dedi ki...

Merhaba ,

Blogumda sana bir sürprizim var uğrarmısın lütfen.

Sevgilerimle*

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Senemcim keşke İstanbul'da olsaydın valla :)
Çok öpüyorum seni...

Sevde dedi ki...

Merhabarkadaşım kocaman bir ödül sssayfamda seni bekliyor :)
Kucak dolsu sevgiler

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

canim, herkese soruyorum ama bir de sana sorayim, arkadas listesini ben de bu formatta istiyorum, ne yapabilirim? tesekkurler

sevil dedi ki...

Yaşam gülmeyi ,sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir.UNUTULMADIN!
SEVGİLİLER GUNUN KUTLU OLSUN...
SEVGİLER
SEVİL

Seda dedi ki...

mimin için seni ödüllendiriyorum :)) bana bir ara uğrarsan ödülünü alabilir sevgi dolu bir gün diliyorum....

birdilimdus dedi ki...

:))))

Sevgiler,
Evren

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

sevgiyle kal...mutlu kal...hoşçakal....

Sevil Altunel dedi ki...

harika görünüyor arkadaşım..kimbilir tadı nasılda nefistir.ellerine emeğine sağlık..görüşmek dileğiyle..sevgiler..