4 Şubat 2009 Çarşamba

CITIR TAVUK

Bu tarifi yemeksenligi adli blogdan aldim. Hülya arkadasimiza paylasimi icin tesekkür ediyorum. Cok lezzetli ve adi gibi citir citir tavuklari siz de denemek isterseniz tarifi söyle:

Malzemeler:


1 adet kemiksiz tavuk gögsü (yarim kg kadar gögüs filetodan yapiyorum)
1/2 su bardağı un
1/2 su bardağı su
1 adet yumurta
1 yemek kasigi sirke
1-2 dis sarmisak
1 cay kasigi köri
1 cay kasigi kirmizi toz biber
1/2 cay kasigi karabiber
1 cay kasigiı tuz
Kizartmak icin siviyag
Yapilisi:
Tavuk gögsünü 1 cm kalinliginda seritler halinde kesin.
Bir kasede yumurtayi tuzla birlikte cirpma teliyle cirpin. Suyu ilave edip cirpmaya devam edin. Un, sirke ve baharatlari ekleyin. Malzemeler karisincaya kadar cirpin.
Tavuklari bu karisimin içine atin.
Tavaya yaklasik 1 cm yüksekliginde siviyag koyun ve kizdirin. Tavuklari sostan cikarin ve kizgin yagda kizartin.
Kizaran tavuklari mutfak pecetesinin üzerine alin ve fazla yagini emdirin.
Afiyet olsun!
Tarifin orijinali icin http://www.yemeksenligi.com/kategori/kolay-yemekler/ i tiklayabilirsiniz.

37 yorum:

neslihan dedi ki...

çok severim,ellerine sağlık canım,altın rengi tavuklar yapmışsın.afiyet olsun.sevgilerimle...

dide dedi ki...

Çıtır tavuk çok leziz görünüyor. Ellerine sağlık...

karamel mutfak dedi ki...

afiyetler olsun efendim yanına keççap ve mayonez oh bide cola deymeyin safama :) afiyetler olsun canım.

defneylebirlikte dedi ki...

MMMM SÜPEER.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

müjde dedi ki...

Nefis görünüyor canım,ellerine sağlık.Yanında bol yeşil salata,al sana mükellef bir akşam yemeği.Sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

Degisik soslarla tavuk tariflerini
cok seviyorum,citir citir olmus
ellerine saglik canim
sevgiler

OZAY dedi ki...

Canım ellerıne saglık.Optum seni..

NzlGl dedi ki...

Ellerinize sağlık
Çok güzel görünüyorlar
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Ellerinize saglik güzel olmus .Ekmek kadayifi tatlinizi denemek istiyorum ,ama maalesef almanyada tuzsuz etimek bulamadim .
Siz nerden aldiniz tuzsuz etmeki ???

papatya dedi ki...

bu tavuklar enfes görünüyor,çok canım çekti:)
ellerine sağlık canım..

Damak Tadı dedi ki...

Değişik çıtır tavukları bende çok seviyorum.Ellerine sağlık canım..



Sevgiler..

Arzu dedi ki...

Çok güzel yanında da patates kızartması daha fazla ne istenirki. Ellerine sağlık...

pel!n dedi ki...

Off nefis olmuş,yarın akşama bende hemen menüme ekliyorum...
Ellerine sağlık..

TAZE NANE dedi ki...

Çıtır çıtır olsa şimdi nasıl yerim.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Karen Hanim dedi ki...

Çok güzel bir şeyi benziyor! Çeşke şimdi yiyebilsem!

kizilciksurubu dedi ki...

Arkadaslar güzel yorumlariniz icin cok tesekkür ediyorum.
Sevgili adsiz arkadasim, ekmek kadayifi icin zwieback olarak Almanya'daki Brandt markayi verebilirim. Bu markayi, en azindan E-center ve Aldi'den temin edebilirsin. Sevgiler.

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Çıtır çıtır nefis olmuş ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

EU MULHER dedi ki...

Hello dear friend, I love chicken with fries, it is very delicious.


Big kiss for you.

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canim güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim
tavukta tam agzima layik citir citir ellerine saglik sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

bir tavuk sever olarak, tam bana göre bir lezzet. eline sağlık canım. sevgiler...

eviminnuru dedi ki...

çok güzel oluyor bende sık yapıyorum(basite kaçmak için)ellerinize sağlık sevgilerimle...

tadına doyamadım dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Değişik bir tarif olmuş
sevgiyle kal

BİR DUT MASALI -NuNu dedi ki...

senemciğim çok güzel bir sos olmuşş
ellerine sağlık canım
sevgiler

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

senemcım senınde sevgılı hulyanında ellerıne saglık..canım nası cektı..

sevgılerle..

Tijen dedi ki...

Senem'ciğim,
Kaçamak meselesi galiba bir şeyi ne kadar istediğin ve ona ne kadar hazır olduğunla ilgili. Normalde ben de kaçamaklar konusunda zayıfımdır ama bu ara -tahtalara vuruyorum- pek dirençliyim. Darısı başına.

Sevde dedi ki...

Merhabalar kızıncık şurubu;
İadeyi ziyarete geldim...
ve sımsıcak bir sayfa ile karşılaştım :)
Bu arada isviçrede oturuyormuşsun bende biz zamanlar ordaydım :)
Tavukda curry çok hoşuma gidiyor bu tarifi denemem lazım...
Tekrar görüşmek dileğiyle...
kucak dolusu sevgiler

nurdanın mutfağı dedi ki...

selamlar canım, çok güzel görünüyor ellerine sağlık güzel günler ve sevgiler, çocuklar bayılır denemeliyim

nurdanın mutfağı dedi ki...

selamlar canım, çok güzel görünüyor ellerine sağlık güzel günler ve sevgiler, çocuklar bayılır denemeliyim

KARDELEN dedi ki...

çpk lezzetli gnüyorlar canım çıtır çıtır ellerine sağlık;)

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

canım arkadaşım; bloğunu birkaç kez ziyaret etmiştim...çok güzel şeyler var...ellerine sağlık....öpüyorum....

ahsapboyaci dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım ım çıtır tavuklar harika görünüyor çıtır çıtır ımmm

iyi geceler canım

CANDAN TARİFLER dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK BEN ÇOK SEVERİM TAVUĞU ÇOK ÖPÜYORUM SENİ SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

merhaba bu akşam buna benzer bir tavuk yaptım Gerçekten nefis oluyor ellerine sağlık sevgiler

birdilimdus dedi ki...

Biz de bugün çıtır tavuk yedik ama benim tarifim biraz daha basitti, bilseydim buradan bakar yapardım ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren

yildiz dedi ki...

Senemcigim,ellerine saglik.Cocuklarin sevecegi
türden.Tabii baharatsiz.
Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler...

mutfaktelaşı dedi ki...

etler nefis görünüyor ellerine sağlık.

Etkinliğime buyurun
Gönderen :AYŞE
36. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
09 SUBAT 2009 - 23 SUBAT2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://mutfaktelasi.blogspot.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 36.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

HADİYE dedi ki...

Merhaba Senem,

Kızım Seda Fast food yemekler içinde çıtır tavuk yemeyi sever.Tarifin çok hoş.Sarmısak ilgimi çekti.Biz ailecek çok severiz.Tavukla birleşincede muhakkak güzel olmuştur.İlk fırsatta deneyeceğim. Ellerine sağlık.

Sevgiler*