17 Ocak 2009 Cumartesi

SÜTLÜ IRMIK HELVASI


Malzemeler:
250 gr irmik
125 gr tereyagi
yarim litre süt
300 gr tozseker
cam fistigi veya badem (ben badem kullandim)
Yapilisi:
Tereyagini eritip bademleri katin ve kisik ateste biraz kavurduktan sonra irmigi katin. Irmik ve bademler kahverengi olana kadar karistirarak pisirin. Sütü isitin ve sekeri icerisinde eritin. Daha sonra sütü irmigin icerisine dökün, sütünü iyice cekinceye kadar arada karistirarak pisirin. Tencereyi ocaktan alip kapagini kapatin ve dinlendirdikten sonra ilininca servis yapin.
Afiyet olsun!

16 yorum:

NzlGl dedi ki...

Ellerinize sağlık canım
En çok sevdiğim helva türüdür irmik helvası.
Şimdilerde hazır alıyor çocuklar isteyince hemen yapıyorum.
Tabiki elde yapılan gibi olmuyor ama idare ediyoruz.
Afiyetle yiyiniz
iyi hafta sonları
sevgilerimle

CANDAN TARİFLER dedi ki...

Hııım ellerine sağlık çok severim sütlü irmik tatlısnı

eldivenlerim dedi ki...

enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım,
neşeli hafta sonları.....

meliha dedi ki...

Çok severim birde sütlü olursa dahada güzel oluyor.üzerinede bol tarçın nefisss
ellerine sağlık canım
öpüyorum.

defneylebirlikte dedi ki...

ÇOK SEVERİM.OLSA DA YESEK ŞİMDİ.ELİNE SAĞLIK CANIM...

simayhobievi dedi ki...

en sevdiğim tatlar arasında çok lezzetlidir şimdi o eline sağlık canım afiyet olsun

pel!n dedi ki...

İki kaşık alıp hemen gidiyorum.Baktıkça yapmak istedim çünkü :) Ellerine sağlık...

mutfakcini dedi ki...

Çok güzel olmuşş.Bayılırım irmik helvasına,tarçın kokusunaa.Ellerine sağlık canım.

Özlem dedi ki...

Ellerine sağlık canım, kokusu buraya kadar geldi :)
sevgilerimle...

http://www.kelebeklisaniyeler.com/ dedi ki...

Senemcim eline saglik,bayilirim enfes gözüküyor,özellikle esim çok sever aman görmesin simdi hemen ister:)) nefis yapmissin öptüm canisi

müjde dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Bayılırım irmik helvasına.Süt bambaşka bir lezzet katıyor.Sevgilerimle...

kizilciksurubu dedi ki...

CANDAN TARİFLER dedi ki...
BİZİM EVDE HERKES ÇOK SEVER İRMİK HELVASINI ÖZELLİKLEDE KIZIM BAYILIYOR HALİYLE HERZAMAN YAPIYORUM ALIŞMISIM GÖZ KARARI YAPMAYA ÖLÇÜLÜ GÖRÜNCE TUHAF GELDİ GÖZÜME :)) ELLERİNE SAĞLIK CANIM

18.Oca.2009 02:28:00

Lezsofralar,seval dedi ki...

Senem'cim ne zamandir canim istiyor benimde evde malzeme olmasina ragmen bir türlü firsat bulamadim yapmaya:(( Görüntü kesinlikle istah kabartici ellerine saglik canim,sevgiler...

karamel mutfak dedi ki...

hımmm harika olmuş canım bi kaşık aldım :)

seda dedi ki...

sütle yapılan irmik helvası herzaman tercihimdir ellerine sağlık sevgiler......

Asiye dedi ki...

denemeye cesaret edemediğim bir tatlı irmik helvası. Fakat yapan olursa çokça yaptırıp derindondurucuya koyuyorum, gerektiğinde çıkarıp kullanırken tazecik oluyor. :)