19 Ocak 2009 Pazartesi

SEKILLI KURABIYELER-PDCS ETKINLIGI 34




Bu sekilli ve yapmasi kolay ve zevkli (tabii ki yemesi de öyle) kurabiyelerin tarifini blogunu kapamis olan Gönülden gelen tadlar arkadasimdan alip denemistim. Sekilli kurabiye s1kma aletini uzun zaman önce almistim ama kullaniminin zor oldugunu zannettigimden sadece krema icin kullaniyordum, ama hicte zannettigim gibi degilmis, gercekten de yapmasi cok cabuk oluyormus:) Neyse, kurabiyelerimi bu haftaki etkinligin ev sahibesi, http://fzehra.blogcu.com/ arkadasima gönderiyorum.




Malzemeler:




125 gr oda sicakliginda yumusamis margarin


2 yumurta


1 cay bardagi tozseker


1 cay bardagi siviyag


1 paket kabartma tozu


1 paket vanilya


aldigi kadar un




Yapilisi:




Un haric tüm malzemeleri karistirin, yavas yavas unu ekleyip yumusak bir hamur elde edin (Kulak memesinden daha yumusak olacak).


S1kma aletine hamurunuzu alip dilediginiz sekiller s1k1n ve 180 dereceli isitilmis firinda hafif pembelesinceye kadar pisirin. Soguduktan sonra eritilmis cikolata ile üzerlerini süsleyebilirsiniz.


Not: Bu malzemeden 2 tepsi kurabiye cikiyor.


AFIYET OLSUN!

SEKILLI KURABIYE SIKMA ALETINI MERAK EDEN ARKADASLARIM ICIN RESMINI YAYINLAMA GEREGI DUYDUM!

40 yorum:

CANDAN TARİFLER dedi ki...

ŞEKİLLİ KURABİYE SIKMA ALETİNİDE İLK KEZ DUYUYORUM BİZİM BURASI KÖY GİBİ OLUNCA MALESEF HİÇ BİRŞEYDE BULUNMUYOR AMA BİLMEMEMDE ÇOK AYIP:(( BU BLOGLAR BANA ÇOK ŞEY ÖĞRETTİ ÇOKKKK ELLERİNE SAĞLIK CANIM GÖRÜNMÜ ÇOK ŞIK OLMUŞ

derya dedi ki...

Canım enfes olmuş kurabiyeler ellerine sağlık öptüm...

papatya prenses dedi ki...

Ben bu kurabiyelerin önce üzerindeki çikolatalarını yalarım:))
Enfes görünüyor canım,ellerine sağlık..

kesmeşeker dedi ki...

Sanemcim, ellerine sağlık :)
Aynı pastane usulü olmuş.Çok şık !!

pel!n dedi ki...

Nefis olmuş,süslemesi çok güzel...ellerine sağlık...

meliha dedi ki...

Nefis görünüyorlar,şeklide çok hoş üzerinde çikolatalarla yenmezmi bunlar

ellerine sağlık canım
öpüyorum.
iyi haftalar diliyorum.

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis ağızda dağılan bir dokoya sahipler bu kurabiyeler..Olsaydı çayıma ne keyifli eşlik ederdiler..))Ellerine sağlık canım..


Sevgilerle..

Hansa dedi ki...

Ben bütün gün acıktıkça çayla kurabiye yiyim hiiiç şikayet etmem...
Bu arada saate bakmadım ama nerdeyse onbeş dk oldu yorum sayfanızı açamadım bi türlü...:(
sevgilerimle...
elinize sağlık...

simayhobievi dedi ki...

eline sağlık canım çok lezizi görünüyor

NzlGl dedi ki...

Hımmm nefis olmuşlar ellerinize sağlık
sevgiler

Sevil Altunel dedi ki...

canım bayıldım ben bunlara nefis harika mmm böyle şekilli olarak tarif yoktu..çok teşekkür ederim..ellerin dert görmesin..sevgiler..

Armina dedi ki...

Kurabiyen nefiis görünüyor eline sağlık canım. Çikolatayla tadı harika olmuştur.

anneminkiziyim dedi ki...

Canim güzel dileklerin icin cook tesekkürler, ellerine saglik, kurabiylerinde cok hos olmus, sevgiler....

defneylebirlikte dedi ki...

yanınd scacık bi çayla enfes olur.eline sağlık canım..

birdilimdus dedi ki...

Ellerine sağlık canım benim, pek güzeller!!!

Sevgiler,
Evren

lezizsofralar dedi ki...

Senem'cim bende senin gibi kalibi aldim bir kerede denedim ama olmayinca bir kenara koydum duruyor,tarifini favorilerime aliyorum mutlaka deneyecegim canim ellerine saglik,sevgiler...

Lezzet Gemisi dedi ki...

şahane olmuşlar canım. ekrana dal, beni ye diyorlar.. :)) ellerine sağlık.

www.kelebeklisaniyeler.com dedi ki...

Canim eline saglik,pek sirin olmus bu kurabiyeler,bir tane aldim:))sevgiler

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Senem,
Kurabiyeler çok güzel olmuşlar, hele makine ile olunca şekiller de çeşit çeşit.
Tadından da hiç kuşkumuz yok. Ellerine sağlık.

Sevgiler,

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Senemcim kurabiyelerin şekilleri çok değişik olmuş, çikolata süslemesine de ayrıca bayıldım:). Ellerine sağlık.
Sevgileeer..
aslı
http://www.kristalkelebek.com

ѕєνιηç dedi ki...

Mrblar Senem hanım, kurabiyelerr çok lezzetli gözüküyor muhakak deneyeceğim ellerinize sağlık :)

OZAY dedi ki...

Canım ellerıne saglık.Sevgıler...

Tijen dedi ki...

Aklıma çocukken bisküvilerin kremalarını yaladığımız günler geldi kurabiyelerini görünce Senem'ciğim. Ellerine sağlık.

neslihan dedi ki...

nefis görünüyor kurabiyelerin canım.şekillere bayıldım.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Özlem dedi ki...

Kurabiyeler ne güzel pişmiş, kıvamı tam, ellerine sağlık,
sevgilerimle

disal dedi ki...

merak ettim şimdi alet...bi ara onunda fotoğrafını eklersen sevinirim canım....

ellerine sağlık..harika görünüyor...

Betül KÖROĞLU dedi ki...

ellerine sağlık canım kurabiyeler çok güzel gözüküyor.

sevgiler

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Yaa ben açım yaaa işyerinde çalışmaktayım biraz ara vereyim dedim hangi komşuyu tıklasam birbirinden lezzetli görüntüler göz kırpıyor... Akşam akşam yapılmazki amaaa...

Ellerine sağlık Senemciğim...

Sevgiler...

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

canim mis gibi olmus kurabiyeler ellerine saglik tamda cay vakti iyi gider dogrusu sevgiler

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık canım bu kurabiyeler tam benlik

ahsapboyaci dedi ki...

merhabalar arkadaşım ellerine sağlık kurabiyelerin çok güzel görünüyor arkadaşım iyi geceler

sarımutfak dedi ki...

çay saati için ideal ellerine sağlık cnm nefis olmuşlar

Yaren dedi ki...

Canim benim cok güzel olmuslar,lezzetide görüntüsü kadararika olduguna eminim.Ellerine saglik Senemcim,sevgilerimi biraktim ve öpüldün canim:)

banu gökşin dedi ki...

canım nefıs gorunuyor ellerıne saglık mutlaka denıyecegım sevgıler...

özgülün tarifleri dedi ki...

Senemcigim kurabiyeler nefis gorunuyor ellerine saglik canim
kizim bana senin sıkma kalibinin bir baska modelini almisti daha yapma firsatim olmadi tarifini aliyorum mutlaka deneyecegim.
Kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

elma şekeri dedi ki...

Ellerine sağlık...

TAZE NANE dedi ki...

Çok lezzetli. Ellerine sağlık.
Sevgiler.

çiğdem dedi ki...

Sanem hanım elinize sağlık. Ben sıkma aletini krema süslemede kullanıyordum. Ancak uygun tarifi bulamadığım için kurabiye yapmamıştım. Sizin tarifinizi denediğimde 3 subardağı un ile yumuşak bir hamur yaptım. Bir kurabiyelik sıkımda, hamur aletten düşmedi. Spatula veya bıçakla hamuru kesince de şekli bozuldu. Hamur kıvamını mı tutturamadım? Yassı yuvarlaklar yapıp pişirdim. Çok lezzetli oldu. Ama aleti tekrar denemek için tavsiyenize ihtiyacım var. Teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

bende ilk kez duydum şekilli kurabiye sıkma aletini ama çok güzel olmuş

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş cnm ellerine sağlık