25 Ekim 2008 Cumartesi

KINIYORUM!!!


6 yorum:

birdilimdus dedi ki...

Senemciğim anlatamam sana duygularımı dün geceden beri içim acıyor. Ailemden birini kaybetmiş gibiyim. Ben bir program sayesinde giriş yapabiliyorum ama ben blogumu ve arkadaşlarımı geri istiyorum!!!

Sevgilerle:(((
Evren

defneylebirlikte dedi ki...

aynı şey benim için geçerli.bir program sayende girebildim şükür ama inanılmaz kızgınız...

P€L!N dedi ki...

Senem bende sizleri şimdiden özledim....

Bende bloğumu geri istiyorum..

nzlgl dedi ki...

Sevgili kızılcık şurubu

Kadının fendi herkesi yendi :)
Blogumuza kavuştuk
Gözümüz aydın olsun. Bu arada Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun sevgilerimle

HADİYE dedi ki...

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Uzun sürmesinden çok korkmuştum. Şükür kavuşturana.
Ama bu durum biz blog'cularada ders olsun ve böyle durumlarda haberleşebilmenin bir yolunu bulup şimdiden yeni bir haberleşme oluşumunu başlatalım bence.

Sevgilerimle*

defneylebirlikte dedi ki...

canım şükürler olsun diyorum.insanın evinden kovulması gibi bir şeydi bu.inşallah bir daha olmaz...