6 Ekim 2008 Pazartesi

KREMALI VE MANTARLI TAVUK





MALZEMELER:
500 gr kadar tavuk gögüs eti
1 adet kücük boy sogan
1 su bardagi kadar taze krema
1 silme yemek kasigi un
10-12 adet mantar
1 tablet tavuk bulyon, 300 ml sicak su
karabiber, gerekirse cok az tuz
1 yemek kasigi dolusu tereyagi
YAPILISI:
Eti yikayip ince seritler halinde dograyin. Sogani kücük kücük dograyip tereyaginda hafif pembelesinceye kadar kavurun. Ardindan etleri ekleyip onlari da kavurun. Mantarlari dograyin ve ete ekleyip 2-3 dakika beraber kavurun. Unu koyun ve yine 2-3 dakika kavurun. Bulyonu sicak suyun icinde eritip ete katin kaynayinca kremayi da ekleyin ve bir iki tasim kaynadiktan sonra karabiberini ve cok az tuz atip ocagi kapatin. Sicak olarak servis yapin.Eriste veya patates kizartmasi ile güzel gider!!
AFIYET OLSUN!

34 yorum:

Cafe Gusto dedi ki...

Senemciğim ellerine sağlık bende kremalı ve mantarlı olunca bayılırım tavuk yemeye..Ben tavuğu mutlaka baharat veya kremayla süslerim sade olunca bana kötü kokuyor.Ellerine sağlık...sevgiler..

Adsız dedi ki...

Canım ellerine sağlık. Krema herşeye yakışıyor.nefis olmuş.
guldenelkan.blogcu.com

derya dedi ki...

Senem'cim ellerine sağlık daha önce hiç görmediğim değişik bir lezzet,eminim çok lezizdir,öptüm canım...

Lezzet Gemisi dedi ki...

BENİM GİBİ TAVUK CANAVARI BİRİ İÇİN ENFES VE DEĞİŞİK BİR TARİF. HARİKA GÖRÜNÜYOR SENEMCİM. ELLERİNE SAĞLIK. İYİ AKŞAMLAR VE GÜZEL BİR HAFTA DİLEKLERİMLE CANIM. SEVGİLER...

egeli dedi ki...

OOOO... İŞTE OĞULUMUN EN SEVDİĞİ ÇORBA,BİR DAHA Kİ SEFERE BEN DE SOĞAN İLE DENİYECEĞİM...ELLERİNE SAĞLIK CANIM...SEVGİLER.

Adsız dedi ki...

kremayida mantarida tavuguda cok severim soylemesi ayip:))
bu tad tam benlik olmus
ellerine saglik canimcim

www.yenitadlar.blogcu.com

sofraozlemi dedi ki...

tahmin ediyorum lezzetini..
sevdiğim herşey birleşmiş harika ötesi birşey çıkmış ortaya ellerine sağlık canım

pelin dedi ki...

Mantarlı tavuk nefis olmuş,ellerine sağlık..

MUTFAKISTAN dedi ki...

ellerine saglik krema ve tavuk cok severim,cok guzel olmus,sevgiler

pastacirapunsel dedi ki...

Tavuk hem de kremalı, tam damak tadıma göre, iyi aklıma getirdin şekerim, en kısa sürede menüye koymalı:D

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler.....

nino dedi ki...

ohhh ellerine saglik canim nefis bir lezzettir eminim mantara bayilirim ben neyle olsa yerim

kizilciksurubu dedi ki...

elmaşekeri dedi ki...
mantar sever biri olarak bu tarif cok hosuma gitti.Ellerine saglik....

06 Ekim 2008 Pazartesi 16:35
ceyt dedi ki...
senemcim bu nefiss bir yemek olmuş.ellerine sağlık canım.
sevgiler...

06 Ekim 2008 Pazartesi

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis bir lezzet olduğuna eminim, afiyetler olsun, ayrıca geçmiş bayramınız mübarek olsun, sevgilerimle...

nurdan dedi ki...

canım ziyaretine teşekkürler..kremalı tavuğa bayıldım.çok güzel bir tat olmuş deneyeceğim.senin linkini bloguma ekledim.sevgilerimle

TAZENANE dedi ki...

Ellerinize sağlık. Tavuğu çok severim. Mantara bayılırım. Harika görünüyor. İzniniz olurla favorilerime ekledim. Sevgilerimle...............

seminya dedi ki...

merhaba senem ellerine sağlık. tariflerin için teşekkürler epeyi aradan sonra tekrar bloguma döndüm ve yine aranızdayım inşallah devamı gelir ziyaretini bekliyorum sevgiler...

Ferhanca dedi ki...

Ellerine sağlık ..özlemişim seni epeyce oldu görüşmeyeli..
börekde harika duruyor afiyetler olsun..selamlar, sevgiler..

peynir hösmelimi dedi ki...

Ellerine saglik canim.harika olmus.
sevgilerle.

Damak Tadı dedi ki...

Senemciğim bende tavuğu baharatlı veya tavuk tozu ile pişirilince çok severim..Senin yaptığında çok nefis görünüyor,ellerine sağlık..


Sevgilerle..

yukivehobileri dedi ki...

sanım ellerine sağlık nefis birşey olmuş değişikte bi tarif ellerin dert görmesin sevgiler

Tijen dedi ki...

Ben kızılcık şurubunu özlediiim!

Ayse Pamuk dedi ki...

ayyyy o ne güzel olmuş öleee miss omuş miss ellerine sağlık

yildiz dedi ki...

Benim de cokca yaptigim ve ev halkinin sevdigi bir lezzetdir,ellerine saglik.

Huriye dedi ki...

Canim ellerine saglik,bende bunun biraz degisini yapiyorum,bu sekilde de denerim,sahane ben severim boyle kremali soslu tarifleri,optm.

banu gökşin dedi ki...

nefıs gorunuyor bende denıyecegım tarıfını ellerıne saglıkcanım sevgıler..

Baharcicegi dedi ki...

Mantari kremayla yapiyordum tavuklada eminim nefis oluyordur ellerine saglik canim görüntü enfes olmus

armina dedi ki...

Ellerine sağlık canım, nefis görünüyor. Eminim tadı da çok güzeldir.

defneylebirlikte dedi ki...

mmmm lezzetli çok lezzetli bir yemek olmuşşş.

hilacetarifler dedi ki...

Hmmmm tavuklada neler yapilmiyorki,ellerine saglik cok guzel olmus .Yiyenlere afiyet olsun.

ozguluntarifleri dedi ki...

senem'cigim ellerine saglik canim cok nefis olmus.
kremaylada bir baska guzel oluyor.
birde mantar lezzeti eklenmis eminim nefisss otesi bir lezzet olmustur.
selam ve sevgilerrr.

HÜLYA dedi ki...

senemcim ellerine sağlık.. tavuğun her çeşidini seve seve yiyen biri olarak tarif süper diyorum. afiyet şeker olsun tatlım..

sevgiler öpücükler

rumma dedi ki...

merhabalar...

Döne döne mantarlı bir tarif arıyordum...
denemek isterim ellerinize sağlık...:)

elmaşekeri dedi ki...

Ellerine saglik nefis görünüyor...

Adsız dedi ki...

Welche Zitate ich persönlich auch lesenwert finde sind [url=http://www.dieversteigerungskobolde.de/sprueche.php]Liebessprüche zum Nachdenken[/url].
Oder kennt Ihr noch andere Seiten mit Liebessprüchen?
Ich freue mich über jeden Hinweis.