2 Ekim 2008 Perşembe

KAPALI PIZZA (Oktay usta'ya ait bir tarif)



Sizlere tavsiye edebilecegim harika bir pizza tarifi. Denerseniz bence pisman olmazsiniz.

Malzemeler :
4 su b. un
1 p. kuru maya
3 çorba k. zeytinyağı
1 tatlı k. tuz
su
Sosu için:
2 domates
1 çorba ka. domates salçası
1 diş sarmısak
2 çorba k. zeytinyağı
1 tutam fesleğen
1 çay k. köri
Harcı için:
Sucuk
sosis
mantar
kaşar peyniri
dil peyniri
kekik
Hazırlanışı :
Karıştırma kabına 4 su bardağı unu alın.Üzerine 1 tatlı kaşığı tuz,3 çorba kaşığı zeytinyağı,1 paket kuru maya üzerine alabilidiği kadar ılık su ilave edip kulak memesi kıvamında bir hamur elde edin.Hamuru dinlendirin.Hamuru 4 parçaya bölün.Parçalara böldüğünüz hamurları merdne ile açın.Sosu için domatesleri kesip parçalayıca alın.Üzerine salça,fesleğen,köri,sarımsak,zeytinyağı ilave edip tüm malzemeyi parçalayıcıdan geçirin
.Hamurların ortasına sostan dökün.Sosun üzerine kaşar peynir rendesi ve dil peyniriekleyin.Üzerine sucuk,sosis,mantar ilave edin.Üzerine tekrar kaşar peynir rendesi serpin.Hamurun uçlarını kapatın.Pizzaları fırın tepsisine alın. Önceden ısıtılmış 200 dercelik fırında pişirin.Kapalı pizzaların üzerine sıvıyağ sürüp servis edin.

36 yorum:

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Dostluğu, sevgiyi ve geleceği... Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı... Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Ramazan Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Pizza da harikaaaaaaa olmuş ellerine sağlık, öpüyorum sevgiyle kal...

MUTFAKISTAN dedi ki...

eline saglik canim harika olmus
sevgiler

derya dedi ki...

Senem'cim ellerine sağlık misss gibi koktu,bende isterim ama,sevgilerimi bıraktım...

meleginmarifetleri dedi ki...

Mımmmm harika görünüyor ellerine sağlık senemcim
Sevgiyle kal byyy

Cafe Gusto dedi ki...

Senemciğim ellerine sağlık..Ayrıca bayramınızı kutlar sağlık ve mutluluklar dilerim...sevgiler..

egeli dedi ki...

SENEMCİM ELLERİNE SAĞLIK CANIM,ÇOK GÜZEL OLMUŞ,OYYYY...TADI NEFİSTİR EMİNİM...SEVGİLER

SeyyAh dedi ki...

ahh o hamur işleriiii
dayanamıyorum ki... hem seviyorum hem de uzak durmaya çalışıyorum...
emek ve ellerinzie sağlık muhakkak çok güzel olmuşlardır...
ailecek sevgi ve selam ile..

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Nefis bir görüntü bayıldım ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

pelin dedi ki...

Nefis nefis ,bir dilim almasamda olmazki :) ellerine sağlık..

Mutfak Havlusu dedi ki...

senemcim öncelikle özürler bayramın yoğunluğundan bende senin bayramını geç tebrik ediyorum çok özürler:(

geçmiş bayramını kutlarım daha nice güzel bayramları hem mutlu hemde güzel geçirmeyi dilerim herkesi için,sevgiler..

saniyesultan dedi ki...

ellerine sağlık çayın yanında süper olur vallahi...

Lezzet Gemisi dedi ki...

OKTAY USTANIN PROGRAMINI HİÇ KAÇIRMAM BEN DE... SÜPER TARİFLERİ VAR GERÇEKTEN. SENİN PİZZAN DEA ÇOK BAŞARILI OLMUŞ SENEMCİM. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. MUTLU, HUZURLU BİR HAFTA SONU DİLEKLERİMLE... SEVGİLER..

armina dedi ki...

Pizza nefis görünüyor, eminim tadı da öyledir. Ellerine sağlık.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Şahane görünüyor, ellerine sağlık Senem'cim.. Bir paket kuru mayanın gramajını merak ettim, belirtebilir misin rica etsem.. Afiyetler olsun..

banu gökşin dedi ki...

canım cok guzel yapmıssın ellerıne saglık sevgılerımle..

Düşlerimin İNCİSİ dedi ki...

eminim çok lezzetlidir ellerine sağlık sevgilerimle

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar senemcigim,
cok degisik ve harika bir piza olmus ellerine saglik canim,
sevgiler...

semra mutfakta dedi ki...

NEDEN PİŞMAN OLALIM BU NEFİS LEZZET KARŞISIN DA SÜPER OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK.

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba, size sevgilerimle beraber etkinlik için davetiyemi de bırakıyorum katılmanız ümidiyle, sevgiler.
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ
shttp://porselendemlik.blogcu.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve
http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

MERHABA SEVGİLİ DOSTLARIM

6 Ekim2008 (pazartesi) -19 Ekim 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğinin Ev Sahibeliğini Ben( Birsel ve İrem )http://annekizmutfaktayiz.blogspot.comyapacağım


Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için, İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarakYADA CBOXA YAZARAK bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir.

Baharcicegi dedi ki...

Senemcim ellerine saglik nefis görünüyor.
sicacik sevgiler

Hasret dedi ki...

ellerine saglik canim ..

sicacik sevgilerimle..

Sütlaç Hanımm dedi ki...

Çok güzel kızarmış hakikaten iştah açıcı görünüyor ellerinize saglık hoşgeldin yorumunz içinde ayrıca teşekkür ederim :)
Sevgilerimle iyi geceler

Zehra dedi ki...

slm canim ellerine saglik kapali pizza nefis gorunuyor yiyenlere afiyetler olsun canim

TAZENANE dedi ki...

Pizza çok güzel durmuş. Görüntüsü puf puf . Ellerinize sağlık. Sevgilerimle........

pastacirapunsel dedi ki...

Canımmmm,

Enfess bir şeye benziyor bu pizza, en kısa sürede denemeliyim..

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler.....

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

canim bende gördüm ama denemeye cesaret edememistim nasil olur diye ama sahane oldugu belli oktay ustanin her tarifi süper zaten seninde ellerine saglik iyi pazarlar senemcim öptüm

Ayseden dedi ki...

Canım Senemcim,

Ellerine sağlık harika görünüyor yakınlarda pizza yapacağım kesin denerim bu tarifini.

Buarada geçmiş bayramını kutlarım.

lezzetlilerim dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba Senem'cim pizza nefis görünüyor..Burda sembusek diyorlar ona benzettim..
Ellerine sağlık sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis ve değişik bir pizza olmuş canım..Denemek isterim..Bu tür hamur işlerine asla diyemeyenlerdenim..


Bende gecikmeli olarak bayramını kutlayıp,yanaklarından öpüyorum canım..




Sevgiler..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bende görmüştüm oktay ustada gerçekten çok leziz görünüyor ellerine sağlık canım öpüyorum iyi haftalar..

sevgi dedi ki...

Merhabalar.
Geçmiş bayramını kutlamak için geldim.Biraz geç oldu ama yeni vakit bulabildim.Kapalı pizza da harika görünüyor.Ellerine sağlıkk
sevgilerle

zerrin - misss dedi ki...

senemciğim, bu ne güzel bir tarif böyle..

tek kelimeyle harika.

ellerine sağlık hayatım

sevgiler

Derya dedi ki...

çoooook lezzetli görünüyor, bende denicem :))

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Merhaba..

İlk fırsatta deniycem..Emeklerinize sağlık..

Blogumdan takipteyim sizi:))sevgiler..