28 Ekim 2008 Salı

CUMHURIYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN


16 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

Cumhuriyet bayramımız hepimize kutlu olsun canım.öpüyorum çook sevgiler..

P€L!N dedi ki...

Bayramımız Kutlu Olsun...

Birlik ve beraberliğimiz hiç bitmesin..

Ayseden dedi ki...

HEPİMİZE KUTLU OLSUN
NE MUTLU TRKÜM DİYENE!!!

derya dedi ki...

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....
Öptüm canım...

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Hepimizin bayramı kutlu olsun...
Sevgiler...

pastacirapunsel dedi ki...

Cumhuriyet Bayramı'n kutlu olsun..

Sımsıcak sevgiler.....

OZAY dedi ki...

Cunhurıyet Bayramımız kutlu olsun canım sevgıler..

defneylebirlikte dedi ki...

canım nice yasaksız yıllara.çok sevgiler...

armina dedi ki...

Cumhuriyet bayramın kutlu olsun.

lezzetduragi dedi ki...

Hepimize kutlu olsun.
sevgiler

Ayse Pamuk dedi ki...

canım seninde bayramın kutlu olsun.Sevgiler

ceyt dedi ki...

hepimizin Cumhuriyet bayramı kutlu olsun canım.öpüyorum.sevgiler.

akasyakokusu dedi ki...

canım benim anca fırsat buldum..dünden beri birkaç sayfada yine mahkeme engeli yazısı vardı..
nice 85 yıllara diyorum sevgilerimle.

Lezzet Gemisi dedi ki...

SELAM CANIM... HAYIRLI CUMALAR VE ARDINDAN HUZURLU, MUTLU BİR HAFTA SONU DİLİYORUM. SEVGİLER....

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

canim gecikmelide olsa cumhuriyet bayramimiz kutlu olsun sevgiler mutlu hafta sonlari öptüm senemcim

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM... GÜZEL SÜRPRİZLERLE DOLU BİR HAFTA DİLİYORUM. SELAM VE SEVGİLER...