18 Eylül 2008 Perşembe

AHUDUDULU, MASCARPONELI KREM




gördügünüz tatlinin tarifini, Atiye arkadasimin marifetli gelini Selma'dan almistim.Cok harika,özellikle yaz icin ideal diyebilecegim bir tarif.Denemenizi tavsiye ederim.
MALZEMELER:
200 - 250gr mascarpone (labne peyniri),
200 - 250gr quark (süzme yogurt),
200 - 250gr taze krema,
150 gr yogurt,
1 paket vanilya,
50 gr tozseker,
yarim limonun suyu,
Ayrica:250 gr taze veya dondurulmus ahududu, 2 yemek kasigi tozseker, 60 gr rendelenmis cikolata.
YAPILISI:
Mascarponeyi,quark ve yogurt ile birlikte mixerle cirpin.daha sonra limon suyunu,vanilyayi ve sekeri ekleyin.Ayri bir kapta kremayi sertlesene kadar cirpin.Cirpilan kremayi diger karisima ekleyin ve karistirin.Buzdolabinda 1 saat kadar bekletin.Ahududulari sekerle birlikte püre haline getirip sos hazirlayin.Dilerseniz ahududularin cekirdeklerini süzgecle süzün.Cam bir kasenin icine bir kasik sostan koyup üzerine mascarponeli kremden koyun ve üstünü cikolata ve sosla süsleyin.
Not: Bu tarifimi daha önce yayinlamistim, ama tarifin fotografini begenmedigimden tekrar cekip yayinliyorum.

44 yorum:

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Harika ve hafif bir tatlı olmuş ellerine sağlık canım....
Sevgiler...

sarımutfak dedi ki...

senemcim harika görünüyor ellerine sağlık

defneylebirlikte dedi ki...

MM NEFİS İFTARA BİR KUP ALABİLİR MİYİM..SEVGİLER CANIM.ELLERİNE SAĞLIK..

derya dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok şık ve leziz bir tatlı,öptüm...

peynir hösmelimi dedi ki...

Himmm enfes.
ellerine saglik.
Iftardan sonra bir kase ne güzel olur degilmi.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

selam.nefis bir tatlı olmuş.eline saglık.sevgiler.
http://hunerlieller.net

ηiηo dedi ki...

mmm neguzel bir lezzet bu canim bole cok canim cekti cokkkkkkk

Asiye dedi ki...

Harika görünüyor nefissss. Ahududu demeniz de ayrı bir lezzet olmuş Teşekkür ederim :) ahududu açıklamasını ben de bugün yapmıştım :))
Sevgiler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Harika olmus, ellerine saglik, en kisa zamanda denenmeli diyorum, sevgilerimi gonderiyorum.

zerrin-misss dedi ki...

Senemciğim, nefis bir tatlı bu. hem pratik hem leziz..

Ellerine sağlık hayatım

sıcacık sevgiler..

neseersoy dedi ki...

Çok güzel görünüyor , ellerine sağlık.
Sevgilerimle

hdidem95 dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canım çok hoş görünüyor..sevgiler

sofraozlemi dedi ki...

canım içindeki malzeme süper bir araya geldiğindede muhteşem bişi oluşmuş..harika gözüküyor..ellerine sağlık canım..

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Serin serin ne güzel bir tatlı olmuştur , ellerine sağlık canım...

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Görüntü, sunum süper olmuş... Vişne yada çilek de çok yakışacaktır... Ellerine sağlık...

Sevgiler...

nzlgl dedi ki...

Büyülü bir havası var bu tatlının
mutlaka yerken insanın aklını başından alacaktır.

Ellerinize sağlık sevgili kızılcıksurubu

sevgilerimle

pelin dedi ki...

Fotoğrafı beğenmeyince değiştirmek istiyor insan haklısın:)Yine de enfes bir tatlı,serin serin nede güzel yenir.

Ellerine sağlık..

Not:Senem enişten nasıl oldu??

Lezzet Gemisi dedi ki...

CANIM HARİKA GÖRÜNÜYOR. İFTAR SONRASI İÇİN DE İDEAL BİR TATLI. ELLERİNE SAĞLIK. HAYIRLI CUMALAR,SEVGİLER CANIM..

ceyt dedi ki...

nefis bir tatlı çok pratik ve leziz.ellerine sağlık senemcim.
sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis bir tatlı olmuş, harika görünüyor, afiyetler olsun, sevgilerimle...

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyor Senem'ciğim,ellerien sağlık canım..


Sevgiler..

elif dedi ki...

ÇOK HAFİFİ BİR TATLI YA BENZİYOR.. GÖRÜNÜŞÜ DE ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM.. ELLERİNE SAĞLIK

oyosh'un damak tadı dedi ki...

Senem'cim harika bir görüntü olmuş..Eline sağlık canım..Sevgilerimle..

www.yapraksarma.blogcu.com dedi ki...

canım ne güzel olmuş yeni evin hayırlı olsun.tarifte şahane ellerine sağlık

diyalogyemekleri dedi ki...

mmm..gerçekten çok lezzetli görünüyor..ellerine saglık.

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar senemcigim, harika bir krema olmus, selmanin ve seninde ellerine saglik, saglikli bir iftar tatlisi, sevgiler...

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

çok şık görünüyor sunum çok güzel ellerine sağlık canım sevgilerimle

şengül dedi ki...

senem canım çok nefis gözüküyor ellerine sağlık canım ben de istiyorum çok özledim seninle soh bet etmeyi

meleginmarifetleri dedi ki...

Süpeeer bir tatlı ellerine sağlık...

Yaren dedi ki...

Cok güzel yapmisin Senemcim,sunumunda harika.Ellerine saglik canim.Sevgiler:)

semra mutfakta dedi ki...

LABNELİ TATLILARA DÜŞKÜNLÜĞÜM ARTTI BU ARALAR.SANIRIM ÇOCUKLARA SAĞLIKLI BİRŞEYLER YEDİREBİLME ÇABASINDAN:)ELLERİNE SAĞLIK CNM.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

çok şık ve leziz görünüyor ellerine sağlık canım..sevgiler

ahsapboyaci dedi ki...

nefis görünüyor arkadaşım eline sağlık sevgiler

birdilimdus dedi ki...

Senemciğim ben bu tarife bittim canım ellerine sağlık.

Sevgiler
Evren

hdidem95 dedi ki...

Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..

Begüm dedi ki...

Sevdiklerinle beraber, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar gecirmek dilegiyle... Bayramin kutlu olsun!

Yaren dedi ki...

Senemcim canim arkadasim ramazan bayramin kutlu olsun.Tüm sevdiklerine beraber daha nice güzel senlikli bayramlarin olur insal. Öptüm canim

pelin dedi ki...

Senen canım eniştene tekrar acil şifalar diliyorum.Dualarım sizinle...Umarım beklenmeyen güzel bir gelişme olur..

Hulya Unsal Sakiroglu dedi ki...

Denemek lazim bu tatliyi Senem! eline saglik! ve Hayirli bayramlar!

semra mutfakta dedi ki...

Sevdikleriniz ve sevenlerinizle birlikte hayırlı bir bayram geçirmenizi dilerim.

Tülin dedi ki...

Selam,
hafta sonu benim hemen hemen her gün ziyaret ettigim www.yesilkivi.com sayfasinda yer alan etkinlikleri gezerken, sizi kesfettim. Beni en cok cezbeden quark kelimesi oldu. Cünkü Türkiye'de kullanilan bazi ürünlere alternatif olarak bazen ne kullanacagimi sasiriyorum. Bugün ilk sefer patates nisastasi ve krem santinin kakaolu ve cileklisini satan bir market buldum :-D. Cocuk gibi sevindim. Tarifinize gelince, bugün yaptim ve kizim iki tane birden bitirdi. Tadi nefis ama diyet yapanlar uzak dursun. Köln'den selamlar. Tarif icin tesekkürler.

kizilciksurubu dedi ki...

Tülin hanim tarifimi deneyip begenmenize cok sevindim.
Cok tesekkür ediyorum. Sizlere afiyet olsun, sevgiler.

Tülin dedi ki...

Merhabalar. Bu gün gene yaptim. Hic bir sey geri kalmadi. Özellikle kizim cok seviyor. Ben bir tane yiyebildim. Toplam 6 kupdan.
Tekrar tesekkürler.
Tülin