11 Ağustos 2008 Pazartesi

BEN GELDIM ARKADASLAR

Türkiye'deki iznimizi tamamlayip nihayet evimize döndüm ama maalesef icim buruk döndüm. Ablamin esi cok sevdigimiz enistem rahatsizlandi, gecen hafta da beyninden ameliyat oldu. Ameliyat Allah'a sükür cok iyi gecti. Doktorlardan da Allah razi olsun. Insallah rahatsizligi tamamen gecer, Allah'tan diliyorum bunu. Sizler de dualarinizi esirgemeyin olur mu?
Su siralar pek keyfim olmadigindan tarif yazamayacagim, ama moralim düzelip keyfim yerine geldiginde yeni tariflerimi yayinlamaya calisacagim insallah. Ama sizleri ziyaret etmeye gelirim.
Görüsmek üzere, kendinize iyi bakin.

78 yorum:

Öznur dedi ki...

Hoşgeldin canım,

Eniştene çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin.

Sevgilerle....

Begüm dedi ki...

Hosgeldin Senem ablacim. Cok üzüldüm enistene. Ameliyatin iyi gecmesine cok sevindim. Bu durumu cok iyi biliyorum, hastayi geride birakip dönmek...
Bizimde büyük halamizin kizi cok hasta, artik günleri sayiliyor. Italyada yasiyordu, doktorlar türkiyeye götürmelerini söylediler. Tedaviye bile artik gerek yok mus. Cook zor durum. Biz döndük, onu öyle biraktik, aklimiz tabiki hep orda. Annem daha yaninda... Ama elimizden ne geliyor ki, dua etmekden baska... Hayat devam ediyor.. acisiyla, güzeliyle...

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

canım arkadasım hosgeldın..enıstene acıl sıfalar nıyaz edıyorum..emınım ıyılesecektır,üzülme..
sevgıler

Yaren dedi ki...

Hosgeldin Senemcim canim benim ,döndügüne sevindim ama enisten icinde üzüldüm.Allahtan acil sifa diliyorum canim.Böyle ansizin gelen rahatsizliklar insani daha fazla üzüyor.Gecmis olsun diliyorum canim.Sevgiyle kal Senemcim.

nzlgl dedi ki...

Günaydın,Hoş geldiniz

Eniştenize geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.
En kısa zamanda iyi haberler almanız dileğiyle

sevgiler

klasiktatlar dedi ki...

Hoş geldiniz.. Sevgili enişteniz için geçmiş olsun der, acil şifalar dilerim.

neslihan dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.inşallah bir an önce iyileşir.sevgiler

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canımcım hoşgeldinnn... Enişten için çok üzüldüm inş. biran önce iyileşir, geçmiş olsun canımcımm :(

Limonlu Kek dedi ki...

Hoşgeldin Senemcim, geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Hemen atlatacağına eminim eniştenin, bir sürü güzel tarif bekliyoruz senden, moralini bozma, sevgiler...

anneminkiziyim dedi ki...

Hosgeldin Canim Senem, enistene cok üzüldüm, Allahtan sifalar dileriz. Hastalik hic belli olmuyor canim genc yasli demiyor, Allah sagligini ve isfasini versin, sevenlerine bagislasin insallah. Sevgiler....

peynir hösmelimi dedi ki...

Hosgeldin senemcim.
Izinciler teker teker dönüyor.tatil bitti degilmi.
Bizim cocuklar bu gün okula basladi.
Canim enistene allahtan saglik sihhat diliyorum.Büyük gecmis olsun.Umarim bir an önce düzelir.
Kendine iyi bak.
Sevgilerle.

oyosh'un damak tadı dedi ki...

Senem'cim hoşgeldin..Acil şifalar dilerim...Sevgilerimle..

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

Senemcim hoşgeldin hayatım.
Eniştene çok üzüldüm ama içimde iyi hisler var.
Allahtan onun için şifa diliyorum canım.
Ablana destek olmak için güçlü olman lazım unutma bitanem!
çok öpüyorum!

Damak Tadı dedi ki...

Hoşgeldin Senem!!
İnşallah enişten kısa sürede eski sağlığına kavuşmuş olur..Hepinize geçmişler olsun!!


Sevgiler..

Mutfak Havlusu dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun ve hoşgeldin!

Allah acil şifalar nasib eylesin eniştenizi ve siz ailesininde yüzünü güldürsün rabbim..

en yakın zamanda keyiflenmebilmen(iz) dileğiyle.

MUTFAKISTAN dedi ki...

gecmis olsun allah sifasini versin canim

Aybike Ceylan dedi ki...

Hosgeldin Senem'cigim,
Enistene simdiden acil sifalar diliyorum, en kisa zamanda ayaga kalkmasi dilegi ile, sevgiler.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

hos geldin senemcigim enistene cok gecmis olsun en kisa zamanda sagligina kavusur insallah dualarimiz seninle
kendine iyi bak Allaha emanet ol canim.

semra mutfakta dedi ki...

senemcim seni hiç ziyaret etmediğimin farkına vardım ve cok üzüldüm.artık listemdesin:)

pastacirapunsel dedi ki...

Senem'ciğimmm,

Önce hoşgeldin.. Eniştene geçmişler olsun, acil şifalar.. Umarım kısa sürede sağlığına kavuşur..

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Senem'cim çok çok geçmiş olsun, ameliyatın iyi geçmesine çok sevindim, Allah acil şifalar versin, inşallah bir an önce eski sağlığına kavuşur.. Dualarımız eniştenle..

pelin'ce dedi ki...

Senem'ciğim hoşgeldin...Eniştene çok büyük geçmiş olsun.Allah şifa versin,dualarım onunla.

Sevgilerimle...

egeli dedi ki...

HOŞ GELDİM SENEM'CİM,İNŞALLAH GÜZEL BİR TATİL GEÇİRMİŞİNDİR.ENİŞTENEDEN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM,ÇOK GEÇMİŞ OLSUN...SEVGİLER

birdilimdus dedi ki...

Canım eniştene çookk geçmiş olsun en kısa zamanda iyileşir umarım.

Sevgiler,
Evren

neseersoy dedi ki...

Bloga hoş geldin , evine hoş gittin.
Enişene acil şifalar dilerim.
Sevgilerimle,
Neşe

fatosun mutfagından... dedi ki...

Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

HÜLYA dedi ki...

hoşgeldin canım eniştene çook geçmiş olsun allah sağlık sıhhat versin..

Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Bu gunun feyzi uzerinize,rahmeti gecmisinize,bereketi evinize,
nuru ahiretinize,sicakligi yuvaniza dolsun.
Berat kandiliniz kutlu olsun.

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

Hayırlı kandiller şekercim...Yeni haberler var mı eniştenden?

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Mübarek kandilini kutlar,hayırlara vesile olmasını dilerim.
Benim tatilde bitti ve eve döndüm,İnşallah artık buralardayım.
Enişten için üzüldüm,çok geçmiş olsun,Rabbim bugünün feyzi ile şifasını verir İnşallah.

sevimin sayfasi dedi ki...

Bugün ellerini semaya gönlünü Mevlaya aç, bugün günahlardan olabildiğince kaç, bugün en gizli incilerini onun için saç çünkü bugün kandil, kandilin mübarek olsun.

sevimin sayfasi

Sevgi dedi ki...

Gecmis olsun Senem,
Rabbim enistenize acil sifalar versin...

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Hoşgeldin arkadaşım eniştenede acil şifalar dilerim...İyi haberlerini duymayı ümid ederim...
Kandilin mübarek olsun...Sevgiler...

ebruakin dedi ki...

Selam Senem'cim,
Öncelikle hoşgeldin. Eniştene de bu mübarek gecede acil şifalar diliyorum canım.
İnşallah kısa zamanda sağlığına kavuşur.
İyi kandiller.
Sevgiler...

pelin'ce dedi ki...

Senemcim sanada iyi kandiller..

Öpüyorum

halenze dedi ki...

merhaba canım evine yuvana hoşgeldin. hem türkiyede ne varki otur mis gibi isviçrede. :) eniştene çok geçmiş olsun. Allah şifalar versin.

halenze dedi ki...

Senin de kandilin mübarek olsun hayatım..

Cafe Gusto dedi ki...

Senemciğim hoşgeldin.Allah sağlık şifa versin eniştene diyorum.Sevgiler...

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Senemcim hoş geldin canım eniştenize ALLAHTAN acil şifalar diliyorum inşallah en kısazamanda sağlığına kavuşur kucak dolusu sevgilerimle canım

Betül KÖROĞLU dedi ki...

hoşgeldin canım. geçmiş olsun..

sevgiler..

sofraozlemi dedi ki...

aa ben seni hala gelmadin sanıyordum:)heyo gelmiş arkadaşım hoşgelmiş:)


canım çok geçmiş olsun eniştene allah şifa versin..

öpüyorum sevgilerimle

nino dedi ki...

canim sende evine hosgeldin cok cok gecmisler olsun

nino dedi ki...

tsekkur ederim canim guzel yorumuna opt

Adsız dedi ki...

canimcim ilk once hosgeldin diyim daha sonra da gecmis olsun....
bak uzulmeyin hersey cok iyi gecmis bundan sonrasida daha iyi olur insallah
dualarimiz sizinle...

www.yenitadlar.blogcu.com

muko dedi ki...

senemcim hoşgeldin

rabbim tüm hastalara şifa versin eniştenede şifa versin inşş

en kısa sürede düzelir inş

sevgiler canım..

Dilekk dedi ki...

canım okuyunca üzüldüm geçmiş olsun Allah kısa zamanda şifasını versin zor bir durum herşey insanlar için bunlarda gececek,sevgiler.

sevil dedi ki...

hoşgeldin sefalar getirdin cnm
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

SeyyAh dedi ki...

Hoşgeldiniz...
Bizlerde yeni döndük, hemen dostlarımızın sayfalarına bakalım dedik. Kiminde tatlı kiminde üzüntülü notlar vardı. Allahtan eniştenize ve tüm hastalarımıza şifa yakınlarına da sabırlar niyaz ediyoruz.
Dualarımızı tüm gönül dostlarına yolluyoruz.
Sizi de kendinizi topladığınızda gene aramızda görebilmeyi arzu ediyoruz.
Ailecek selam ve sevgilierimizle..

http://gittiklerimden.blogspot.com/
http://soframdan.blogspot.com/

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Senemciğim, çok çok geçmiş olsun...

Allah bir an önce sağlığına kavuştursun inşallah enişteni...

Sevgiyle...

SOFRAM dedi ki...

Canım hoşgeldin, eniştene de büyük geçmiş olsun,inşallah zamanla daha iyi olacaktır, hiç canını sıkma, dualarımız tüm hastalarımız için,bizim de yeğenimiz Almanya'da rahatsızlanıp beyinden ameliyat olmuştu çok şükür şimdi çok iyi,acil şifalar diliyorum güzelim,sevgilerimle...

WarhaWk dedi ki...

Eniştenize çok geçmiş olsun.

Saygılar,
Cenk

Hasret dedi ki...

Hosgeldim canim, cok cok gecmis olsun, INSALLAH biran önce eski sagliyina kavusur enisten ...

sevgilerimle ...

Hasret dedi ki...

Hosgeldim canim, cok cok gecmis olsun, INSALLAH biran önce eski sagliyina kavusur enisten ...

sevgilerimle ...

Yemegimle dedi ki...

Senem'cim öncelikle hos geldin canim,enistenede cok üzüldüm insallah tez zamanda sagligina tekrar kavusur güzel haberlerini bekliyoruz...

sevgiler...

Düşlerimin İNCİSİ dedi ki...

merhaba evinize hoşgeldiniz allah hastanıza acil şifalar versin gurbetliğin zor yanı malesef..sevgiler

DİLEK dedi ki...

Senemcim
Hoşgeldin.Eniştende inş. ne kısa zamanda sağlığına kavuşur

sevgiyle kal

Pastanı Seç dedi ki...

Hoşgeldin tatlım
eniştene geçmiş olsun acil şifalar diliyorum

bekliyoruz seni sevgiler

birdutmasali dedi ki...

MERHABALAAARR..Hoşgeldiniz.
ara sıra böyle gezintilere çıkıyorum,dinlenmek için,sizin açık kapınızdan içeriye giriverdim :)
üzüntüler tez zamanda sulara yazılsın diliyorum.. geçmiş olsun.
svglrr NuNu

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

Şekercim nabersin?Enişte nasıl oldu?

ayseyaman dedi ki...

Hoşgeldiniz ve çok geçmiş olsun eniştenize..Allah en yakın zamanda şifalar versin..
sevgilerimle

HÜLYA dedi ki...

senemcim merhaba canım..umarım enişten şimdi daha iyidir...

ziyaretine ve gzüel mesajına çok teşekkürler , mutlu bir hafta ggeçirmen dileğiyle çook öptüm

gonuldenele dedi ki...

arkadaşım bende geçmiş olsun dilekleri bırakmak istedim.Allah acil şifalar versin.kendinize iyi bakın.sevgiler.

SERAP dedi ki...

Hosgeldin!!! Bloglar eski nesesine yine kavusuyor.Herkes birer bire dönüyor.Bu arada enistene büyük gecmis olsun.....Sevgiler

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

senem hanımcım nasılsın moralin birazdaha iyi mi haberlerini bekliyorum allaha emanet ol

Emel dedi ki...

merhaba hosgeldin bende beklerim sevgiler...

derya dedi ki...

Canım sende hoşgeldin eniştene rabbimden acil şifalar dilerim,öpüyorum...

Baharcicegi dedi ki...

Canim hosgeldin,enistene cok gecmis olsun acil sifalar diliyorum.
tatilde ister istemez böyle tatsizliklar cikiyor,bizimde akrabanin 11 yasinda kizi aniden vefat etti,hollandadan tatile gitmislerdi türkiyeye, annesi yikildi kolay degil yavrusunu topraga vermek.
neyse canim moralini yüksek tut kendine iyi bak.
hayirli ramazanlar

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

senemcigim enisten nasil oldu?
umarim iyilesmistir.
ziyaretin beni mutlu etti.

hayirli ramazanlar sevgi ve selamlar

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı cumalar,sevgiler..canım..

hayriye73 dedi ki...

canım hoşgeldin, moralli gelmeni isterdim ama bunada şükür, allah beterinden korusun, çok geçmiş olsun..... hayriye73

yildiz dedi ki...

Canim hosgeldin,enistene cok gecmis
olsun.Allah acil sifalar versin.
Sevgiyle kal...

defneylebirlikte dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.inşallah bir an önce sağlığına kavuşur.sevgiler..

mutfaktayim dedi ki...

Hoşgeldin canım,

Eniştene acil şifalar diliyorum. İnşallah eskisinden daha da iyi olur.

Sevgiler...

nzlgl dedi ki...

Günaydın

Hergün sayfanıza giriyorum bir haber varmı diye
umarım herşey yolundadır

sevgiler

cahide dedi ki...

merhaba canım,eniştenize rabbimden acil şifalar dilerim.çok geçmiş olsun.Umarım keyifsiz halin fazla devam etmez.Çünkü tariflerini çok beğeniyorum.Devamını bekliyorum.Allaha emanet ol canım.

pervin dedi ki...

senemcim bende tatilden yeni döndüm eniştenize geçmiş olsun ALLAH acil şifalar versin dualarımız tüm hastaların olsun hayırlı ramazanlar....

banu gökşin dedi ki...

hosgeldin canım. geçmis olsun. sevgilermle..

akasyakokusu dedi ki...

Senem'cim canım aman tatlıya bakarken içimi burktun canım..Çok geçmişler olsun enişten şimdi nasıl..Allah c.c. bu mübarek ay hürmetine onu size ve ailesine bağışlasın amin..
Canım benim sende gelmiş ayağının tozuyla uğramışsın bana..Bende az fırsat buldum bakıyordum..Seninde ramazanın hayırlı olsun canım..Sonra sık sık telafi ederim şimdilik gideyim öptüm seni..Haaa tatlı süper onada bakmaya gelicem..