4 Temmuz 2008 Cuma

PDCS 26- CEVIZLI FINDIKLI TRUFFLAR ve TATIL


Sevgili arkadasim http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Huriye'nin bu hafta ev sahipligi yaptigi PDCS etkinligi icin daha önceden yaptigim
http://ninomutfakta.blogspot.com/ dan aldigim bir tarifi gönderiyorum. Huriye'cigime kolay gelsin diliyorum.
Yarin sabah kismetse Türkiye'ye ucuyoruz. Bu süre icinde sizlere pek ugrayamayacagim sanirim. Firsat buldugum zamanlar ziyaretinize gelmeye calisirim. Kendinize iyi bakin arkadaslar. Kandilimi kutlayan ve bütün arkadaslarin gecmis kandilini kutluyorum, hoscakalin. Tarifi aynen aktariyorum.
MALZEMELER
1 paket (260 gr.) hazir kek veya evde yaptiginiz kalan kek parcalari
200 gr. süt kremasi
100 gr. sütlü cikolata
100 gr. bitter cikolata
Findik
Ceviz
Dövülmüs fistik ve hindistancevizi (Süslemek icin)
Hazir cikolata sosu veya karamel (Süslemek icin)
YAPILISI
Süt kremasini derin bir tencerede kaynatin. Kayanayan kremanin icine bitter cikolatayi parcalayarak ekleyin ve ocagi kapatin. Kremanin sicakligi ile cikolata eridikten sonra, bir paket keki tencerenin icine ovalayin. Findik ve cevizleri iri iri icine ekleyip, iyice harmanlayin. 2 saat kadar böylece kalsin. Iyice soguduktan ve katilastiktan sonra, sekil verip, tepsiye dizin. 2 saat bu sekilde buzdolabinda iyice sogusun. Daha sonra sütlü cikolatayi benmari usulü (buharda) eritin. Donmus truflarin uzerine cikolata dökün. Fistik ve hindistan cevizi ile susleyip, buzdolabina koyun. 1 gece dinlendirdikten sonra, servis yapin. Istege göre trufflarin disini da bitter cikolata ile kaplayabilirsiniz.
AFIYET OLSUN

50 yorum:

nagehan dedi ki...

Senemcim selam, truflar nefis görünüyor canım, eline koluna sağlık, gecikmelide olsa kandilini kutluyorum.

Allah yolunuzu açık etsin, hayırlı tatiller.....

Sevgiler
Nagehan

elifin tarifleri dedi ki...

Çok güzel ve lezzetli görünüyorlar. Ellerine sağlık...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Ellerine sağlık,trufflar çok nefis görünüyor.
Tatile çıkacağından bahsetmişsin,hayırlı yolculuklar,Rabbim güle güle gidip gelmeyi nasip etsin.

Huriye dedi ki...

Senemcim trufflar harika olmuslar ellerine saglik bir tanesi,etkinlige katildigin için çok tesekkur ediyorum. Sana hayirli tatiller dilerim hayirlisiyla git hayirlisiyla dön,allah yolunuzu açik etsin balim. Kocaman opuyorum,geçmis kandilini kutlarim. Tarifin biraz sonra yayinda olacak.


AYRICA : PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..Yayına Hazırlayanlarhttp://nasibim.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/Sorumlu Müdür http://selmahlc.blogcu.com/Grafik Tasarım Düzenleme Yagmur İparSizde sununumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey adınızı sitenizin adresini dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek isim: SEVİL SAHİN
Site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com/
Tarif : SALATAYARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/search/label/SALATA%20YARI%C5%9EMASI%20TAR%C4%B0FLER%C4%B0

oyoh'un damak tadı dedi ki...

Senem'cim eline sağlık ve de iyi tatiller..Çok iyi dinlen keyfini çıkar..Sevgilerimle..

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Turflar çok lezzetli görünüyor bir kaçtane yiyebilirim herhalde...Ellerine sağlık canım...Sana iyi yolculuklar iyi tatiller dilerm...Sevgiler...

derya dedi ki...

Canım iyi akşamlar ellerine sağlık çok şık ve mükemmel bir lezzet tam benim gibi çikolata aşıklarına göre öpüyorum

Nilgün dedi ki...

Canim trufflar harika olmus ellerine saglik ..
Ayrica hayirli yolculuklar dilerim Senemcigim güzel bir tatil gecirmenizi dilerim...


SEVGILER

Lezzet Gemisi dedi ki...

GÜNAYDIN CANIM... TRUFFLAR ENFES OLMUŞ. ELLERİNE SAĞLIK. HAYIRLI YOLCULUKLAR, KEYİFLİ TATİLLER DİLİYORUM HEMŞERİME. BENİM ORALARA YOLUN DÜŞERSE, BANA DA BEKLERİM. ;) SEVGİLER...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Senem'cim iyi tatiller, iyi yolculuklar.. Trufflardan aldım! Ellerine sağlık :)

yapraksarma dedi ki...

canım demek blogspottada adresin var.seni tesadüf buldETKİNLİĞE DAVET
PORSELEN DEMLİK yepyeni bir etkinlik ile karşınızda… YÖRESEL LEZZETLER ETKİNLİĞİ-3 ZEYTİNYAĞLILAR http://porselendemlik.blogcu.com http://selmahlc.blogcu.com http://birdemliksohbet.blogspot.com http://yoresellezzetler.bloggum.com tarafından hazırlanmıştır etkinliğimizin yeni sahibesi www.yapraksarma.blogcu.com olarak 10/7/2008 ile 10/08/2008 tarihleri arasında 30 gün boyunca ben yapacağım konumuz:ZEYTİNYAĞLILAR anadolunun zengin sofrasını evlerimize sunmak,bizi biz yapan değerlerimizin hünerli ellerle bütünleştiği yemeklerimizin tarih kokan hikayelerini sunmak ve bu lezzetleri siz değerli dostlarımızla paylaşmak… sizde bu lezzet dolu maceraya davetlisiniz… eğer sizlerinde sofralarında yer bulan kendi yörenize ait bir tarifiniz var ise tarifinizi bize ulaştırabilir böylece bir yerlerde kalmış lezzetleri tüm dostlarınızla hem paylaşmış olacak hem de yörenizin kültür ve değerlerini tanıtmış olacaksınız yapmanız gereken şey; hazırladığınız yöresel yemeğinizi ismi ,yöre adı ,tarifi ve birkaç aşama ile çektiğiniz fotoğraf ile bloğunuzda yada sitenizde yayınlayıp daha sonra ev sahibine yorum ya da e-posta ile haber vermek örnek: isim:zeytinyağlı enginar dolması yöre adı:İzmir/ege yöresi buraya ise tarifimizin resmi ile beraber detaylı anlatımı gelecek şekilde… iletişim:www.yoresellezzetler.bloggum.com unutmayın tarifler sadece tarihi yöresel tarifler olmalıdır önemli:son zamanlarda bloglarda yaşanan sorunlardan dolayı böyle bir önlem almayı uygun bulduk etkinliğimiz ayrıca http://www.yapraksarmayapraksarma.blogspot.com/adresinde de yapılacaktır… HEPİNİZİ EV SAHİBESİ OLARAK DAVET EDİYORUM.BENİ YANLIZ BIRAKMAYACAĞINIZI UMUYORUM .SEVGİLERİMLE um..özlemişim.sevgilerimle

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canımm..sevgiler,mutlu haftalarr

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım öncelikle iyi tatiller hayırlı yolculuklar..truflar harika olmuş ellerine sağlık..görüşmek üzere sevgiler..

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerine sağlık, trufflar çok güzel olmuş...
Ayrıca hayırlı yolculuklar ve iyi tatiller diliyorum canım, dönüşte görüşmek üzere sevgiler...

Öznur dedi ki...

Ellerine sağlık truflar çok lezzetli gözüküyorlar.
İyi tatiller
Sevgilerle.

karabiberinmutfagi dedi ki...

mükemmel olmuslar ellerine saglik bu aralar pek kimseye yorum yazamadim affetin malum blogcu ama artik bende blogstopa tasindim beklerim eee diger tüm yorumlar blogcuda kaldi artik burasida yorumlanir insallah öpüldün canimin ici

egeli dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM,VE TR 'YE HOŞGELDİN....İYİ TATİLLER...SEVGİLER

diyalogyemekleri dedi ki...

truff en sevdiğim lezzetlerden biri..ellerine sağlık.slmlar

anneminkiziyim dedi ki...

Senemcigim merhabalar,
ellerine saglik harika tatlilar olmus, sevgiler....

Aybike Ceylan dedi ki...

Senem'cigim,
Ellerine saglik, harika olmus trufflarin.
Ayrica diger tariflerinde oyle, ugramayali ne hos seyler yapmissin.Hersey cok guzel.
Sevgilerimi gonderiyorum..

Lezzet Gemisi dedi ki...

SELAM CANIM. NEŞELİ, SAĞLIKLI BİR GÜN DİLİYORUM. SEVGİLER.....

Limonlu Kek dedi ki...

İyi tatiller Senemcim...

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, ellerine saglik, truffular nefis görünüyorlar, sevgiler...

karabiberinmutfagi dedi ki...

canim ellerine saglik ve hayirli yolculuklar....

neseersoy dedi ki...

merhaba arkadaşım,
öncelikle ülkene hoş geldin:_)
ellerine sağlık çok güzel göünüyor.
sevgilerimle

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM. NASILSIN. NASIL GİDİYOR TATİL. ÇOK ÖPTÜM CANIM. İYİ HAFTALAR, SEVGİLER...

akasyakokusu dedi ki...

Senem'cim canım benim bir önceki postunda hazırlık yapıyordun..
Gittiğini biliyordum canım benim iyi tatiller.
Gönlünce eğlen özlem gider canım..
Kocaman öpüldün..

birdilimdus dedi ki...

Senemciğim,
trfufflar harika gözüküyor ellerine sağlık. Öpüyorum kocaman!!!

Sevgiler,
Evren

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

Trufflar süper..hatta ötesi :P
ellerine sağlık şekercim..
seni etkinliğe bekliyorum!
YE#36 KİRAZLI VE VİŞNELİ TARİFLER!
ev sahibesi benim :)
mucuuuk

sarımutfak dedi ki...

senemcim iyi tatiller jayırlısıyla gidip dönersin inşallah.
truflar da harika şekerim ellerine sağlık
öptüm

Cafe Gusto dedi ki...

Senemciğim hoşgeldin...sevgiler...

lezzetsofram dedi ki...

Senemcim truflar nefis görünüyor.
Sevdiklerinle hasret gidermen dileğiyle.
Sevgiler
Emel
asevi.blogcu.com

pelin'ce dedi ki...

Senem canım yolunuz açık olsun..İyi tatiller...

Trufflar harika!

MUTFAKISTAN dedi ki...

iyi tatiller canim .ellerine saglik saglik nefis gorunuyor.Bebegimiz oldu bugun firsat buldum sayfalari dolasiyorum sevgiler

banu gökşin dedi ki...

canım nefis görunuyor ellerine sağlık. sevglermle..

sofraozlemi dedi ki...

canım inşallah tatilin çok çok güzel geçer..hayırlısyla gidip gelmen dileğiyle..

truflarda nefis..çikolata tadında daha ne olsun.ellerine sağlık hayatım.

sevgi ve selamlarımla.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

senemcigim truff'larin cok nefis olmus canim ellerine emeklerine saglik bir tanesinin lezzetine bakmak icin aldim.
iyi tatiller gecirmeni diliyorum her sey gonlunce olsun.
kucak dolusu sevgi ve selamlar

banu gökşin dedi ki...

canım iyi tatiller sevgiler..

Tuğba dedi ki...

Trufların nefis Senemcim,
Ellerine sağlık..
iyi tatiller..

yıldız dedi ki...

Sofranız afiyetli, paranız bereketli,kararlarınız isabetli, yuvanız muhabbetli, kalbiniz merhametli, bedeniniz sıhatli, yüzünüz mutlu, kandiliniz kutlu olsun....
Helva yaptım buyrun

ARZUMCUM dedi ki...

Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakışınız kadar güzel, umudunuz yarın kadar yakın, yarınınız aşkınız kadar mutlu, aşkınız Miraç kadar mukaddes, dualarınız istediğiniz gibi makbul, kandiliniz kutlu olsun.


TRUFLARA BAYILDIM.NEFİS GÖRÜNÜYOR.MUTLU VE KEYİFLİ TATİLLER.

EZGi :)) dedi ki...

Bin damla serpilsin yüreğine, bin tatlı mutluluk dolsun günlerine, bin bir hayalin gerçekleri bulsun, her türlü duaların kabul olsun, kandilin mübarek olsun...

Cafe Gusto dedi ki...

Senemciğim ellerine sağlık bu truffları çok seviyorum ama artık şeker yasakkk...sevgiler..

yildiz dedi ki...

iyi tatiller diliyorum canim,dönüste görüsmek üzere,sevgiler...

Yaren dedi ki...

Senemcim nefis görünüyor ,cok güzel lezzetlerden olusmus.Ellerine saglik canim.Sevgilerimi birkatim :)

ikizlerinannesi;keskinli dedi ki...

canim selam
biz geldik ama sen daha gelmemissin
haftayada okullar acilacak kisada olsa yinede iyi bir tatil oldu insallah seninkide iyi geciyordur öptüm cok kocaman sevgiler görüsürüz

Limonlu Kek dedi ki...

Vallahi şu tatillere bir çıkan bir daha geri dönmüyor:) Hadi gari...

peynir hösmelimi dedi ki...

Senemcim merhaba.
Ben geldim.Tahminimce sende gelmissindir artik.
Nasilsin?Umarim tatilin iyi gecmistir.
Merakla bekliyoruz.
Sevgileer.

ALi dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

Tuğba dedi ki...

Nerelerdesin Senemcim,dön artık?