10 Haziran 2008 Salı

PDCS 25-TUZLU KURU PASTA

Bu kurupastalarin tarifi http://www.tarcininmutfagi.com/ dan. Bu ikinci yapisim. Cok lezzetli oluyor, hazirlari aratmiyor desem yalan olmaz. Tavsiye ederim. Bu haftaki PDCS etkinliginin ev sahibesi, http://buramburam.blogspot.com/ dan Hülya'ya gönderiyorum ben de bu lezzetli kuru pastalari. Arkadasima beni etkinlige davet ettigi icin tesekkür edip, kolay gelsin diyorum. Tarife gelince;
MALZEMELER:
125 gr (yarim paket margarin)
200 gr un
50 ml sivi krema (ben biraz daha cok koydum)
bir tatli kasigi tuz
üzeri icin, iki yumurta sarisi, susam, cörekotu
( bu malzemeden yaklasik 35-40 adet cikiyor)
YAPILISI:
Yumurta sarilari haric tüm malzemeyi yogurup özlü bir hamur elde edin. Bu hamuru yaklasik iki saat buz dolabinda bekletin. Daha sonra yagli kagit serilmis tepsiye, hamurdan kücük parcalar koparip, sekil vererek dizin. En son üzerlerine yumurta sarisi sürüp cörek otu ve susam serpin. 170 dereceli firinda 20-25 dakika pisirin.

66 yorum:

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Kuru pastalar pastahaneden alınmış gibi harika görünüyor...Nefis oldukları belli...elleri sağlık canım...Sevgiler...

klasiktatlar dedi ki...

Tuzlu Kuru Pastalarınızın görüntüsü, göz kamaştırıyor. Ellerinize sağlık..

mutfaktayim dedi ki...

Canikom tuzlu kurabiyeler harika görünüyorlar elciklerine sağlık.

Sevgiler...

sofraozlemi dedi ki...

yok canım sen bunları pastaneden aldın:)
valla o kadar güzel görünüyorlar cnm.ben kayfeyle pek severim..ellerine sağlık hayatım.
sevgilerimle

derya dedi ki...

Canımmm enfes görünüyor ellerine sağlık öptüm

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık..çok lezzetli görünüyorlar..sevgiler

elmaşekeri dedi ki...

Kuru pastalar gel beni ye diyor nefis görünyüor.Ellerinize saglik...

Düşlerimin İNCİSİ dedi ki...

bir önceki pizza tariflerinizda bu harika kuru pastalarda çok güzel olmuş elinize sağlık.sevgiler

sevimin sayfasi dedi ki...

kuru pastalar pastahaneden alinmis gibi güzel olmus
aldim iki tane haberin olsun
ellerine saglik canim benim

pelincelezzetler dedi ki...

Kuru pastalar hazırları kadar düzgün ve güzel olmuş,ellerine sağlık...

cahide dedi ki...

hayırlı sabahlar arkadaşım.şimdi kahvaltımda bu gevrek gevrek kurabiyelerden olacaktı ki...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım, görünüşleri de pastahanedekileri aratmıyor, eminim tatları da öyledir.. Ellerine sağlık..

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Mini mini tuzlular çok güzel olmuş... Canım ellerine sağlık sevgiyle...

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerine sağlık, kurabiyeler nefis olmuş,afiyet şeker olsun, sevgilerimle...

Melek* dedi ki...

HAZIR GİBİ OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

peynir hösmelimi dedi ki...

hayatim eline saglik.Gercektende hazir gibi olmuslar.
Bende bayiliyorum bunlara.
sevgiler.

HÜLYA dedi ki...

Tarifin yayında canım.. Ellerine sağlık. Etkinlik 15 gün sürüyor bu süre zarfında istediğin kadar tarif gönderebilirsin. Sevgilerimi ve teşekkürlerimi bırakıyorum.Kabul buyur olurmu. Sevgiyle kal.

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

anneminkiziyim dedi ki...

Merhaba senemcigim,
canim ellerine saglik tuzlu kuru pastan harika olmus, bende de sirkeli tarif var seninkinide denemek isterim, sevgiler....

papatya68 dedi ki...

selam
canım benim eline koluna sağlık yanında bir bardak çayla harika olur çok da pratik bir şey teşekkürler sağlıkla kal

sarımutfak dedi ki...

ellerine sağlık çok severim bir zamanlar sık sık yapardım.unuttuğum bir lezzeti hatırlattın sağol cnm
öptüm

Adsız dedi ki...

blogları okurken tatlı tariflerin çoğunlukta olduğunu görüyorum.Sizin yaptğınız tuzlu kurabiyeleriniz harika bir alternatif.ellerinize ve yüreğinize sağlık.
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam canım..harika görünüyorlar..elinize saglık..sevgiler

yasaminkiyisindan dedi ki...

selam canım eline sağlık görüntü süper..mutlu geceler sevgiler..

Ayşegül dedi ki...

canım mnesfis görünüyorla ellerine sağlık...
sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

canim resim acilmadi ama eminim nefis olmustur eline saglik sonra yine ugrarim belki resim acilir.

neseersoy dedi ki...

yorumun için çok teşşekür ederim arkadaşım.
Uzun zamandır bloglarımla ilgilenemiyorum , malüm havalar güzelleşti yaz geldi:)
ellerine sağlık çok güzel görünüyor.
sevgilerimle , iyi geceler.

meleginmarifetleri dedi ki...

Bayılırım tuzlu kurabiyeye ellerine sağlık.
sevgiler bay.

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

senemcım krema olurda guzel olmazmı hıc:) ben kremanın gırdıgı herseyı severım..yapılmak uzere not alındı::)
sevgılerımle canım...

Lezzet Gemisi dedi ki...

BEN ÇAYLARI KOYUYORUM, SEN DE KURU PASTALARI AL GEL CANIM... BU LEZZETİ ASLA KAÇIRAMAM. :)) ELLERİNE SAĞLIK...

Yaren dedi ki...

Ne kadar güzel görüyor,hazir gibi ayni.Böyle harika yapilinca hazira hic gerek yok,taze taze sicacik ede yapim yenmeli bence.Ellerine saglik kizilcigim,süper görünyor.Sevgiyle kal:)

Tuğba dedi ki...

Hııımmmm demek içinde krema var Senemcim,merak ettim şimdi acaba tadı gerçekten pastanedekiler gib mi,bence daha lezzetli olmuş olmalı,krema herşeye ayrı bir lezzet katıyor çünkü.
sevgiler..

birdilimdus dedi ki...

Ellerine sağlık canım benim.

Sevgiler :)))

yosunbuka dedi ki...

merhaba ellerine sağlık çok profesyonel olmuş.esnips logona bayıldım çok tatlı:)

pastacirapunsel dedi ki...

Senem'ciğimmm,

Ben de denemiştim Tarçın'ın tarifini, çok güzel omuştu dediğin gibi..

Ellerine sağlık canımcım,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

Tijen dedi ki...

Nasıl da çocukluğunu hatırlatıyor insana bu tuzlular...

fatosun mutfagından... dedi ki...

DOSTLUKLARIN TÜKENMEDİĞİ, SEVGİLERİN ÖLMEDİĞİ, GÖZ YASLARININ AKMADIGI, GÜLÜCÜKLERİN BİTMEDİĞİ, EN GÜZEL GÜNLER SİZİNLE OLSUN HOŞÇAKAL.hayırlı cumalar canımmm

muko dedi ki...

kuru pastaalr nefiss görünüyor eline sağlık sanemcim,görüntü kadar tadıda güzeldirr denemeli en kısa sürede ..
sevgiler..

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Oooo nefis gözüküyor tuzlular... Senemciğim ellerine sağlık...

İlk fırsatda denemeliyim...

Sıcacık sevgiler...

defneylebirlikte dedi ki...

çok severim çokk.ellerine sağlık canım.görüntü de nefis..

arzumcum dedi ki...

kurabiyeler nefis görünüyor.pırıl pırıl.çayla harika olur.ellerine sağlık canım.keyifli hafta sonlarıııı.

Mebrule dedi ki...

Cok seviyorum ben bu kurabiyeleri, cayin yanina harika gidiyor...

Ellerine saglik canim, kitir kitir ne lezzetli olmuslardir...

Sevgiler, iyi pazarlar...

akasyakokusu dedi ki...

SENEMCİM CANIM..GELDİM ARTIK ŞÜKÜR İYİCEYİM HEMEN TURA BAŞLADIM.
ELİNE SAĞLIK TUZLULARI ÇAYLA BENDE ÇOK SEVİYORUM.
TATLIYA ÇAYIN TADINI ALAMIYORUM FAVORİM TUZLU KURABİYE VE BÖREKLER OLUYOR.
ELİNE SAĞLIK CANIM HAA BU ARADA 2-1 YENDİK DİMİ:))

Nilgün dedi ki...

Ellerine saglik canim nefis görünüyorlar..


SEVGILER

yildiz dedi ki...

Canim,ellerine saglik.Gercekten de
nefis görünüyorlar.
Buzdolabinda birakirken,buzluk kismina mi koydun,yoksa normal sekilde mi beklettin?
Iyi pazarlar diliyorum,sevgiler...

diyalogyemekleri dedi ki...

bu çubuklardan ben de yapmıştım çok lezzetli oluyorlar,ellerine sağlık.slmlar.

Aybike Ceylan dedi ki...

Tek kelime ile harika, ellerine saglik.

Sevgiler ve guzel bir hafta dilegimle.

DENİZSEFASI dedi ki...

çok güzel olmuş, tıpkı hazır gibi.
ellerine sağlık
sevgiler...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABALAR ARKADAŞIM 25. Ev sahibemiz olan HÜLYANIN MUTFAGI arkadaşımıza olan destegin ve tarifin için bende Porselen demlik ailesi( http://birdemliksohbet.blogspot.com ) olarak teşekküre geldim .ELLERİNİZE SAGLIK
EMEGİNE SAGLIK GUZEL BİR HAFTA DİLERİM
Sevgilerimle SEVİL

defneylebirlikte dedi ki...

tuzlu kurabiyeler nefis.eline sağlık canım..

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

tuzlu kuabiyeler nefis olmus canim ellerine saglik.
kucak dolusu sevgiler.

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

hayatcımmmmm kızılcığım şurubum harika olmuş kokusu buralara kadar geldi:))) ellerine sağlık..sevgilerimle öpüyorum

ACIBADEM KURABİYESİ dedi ki...

Tam pastaneden alınmış gibi yazacaktım ki yapılan ilk yorumu gördüm, sanırım herkes de aynı hissi uyandırıyor...

Eline sağlık Senem...

ilker'in mutfağı dedi ki...

CANIM KURU PASTALAR HARİKA DURUYOR.AŞAĞIDAKİ PİZZALARADA BAYILDIM.ELLERİNE SAĞLIK.ÇOK ÖPÜYORUM.SEVGİLER...

ilker'in mutfağı dedi ki...

CANIM KURU PASTALAR HARİKA DURUYOR.AŞAĞIDAKİ PİZZALARADA BAYILDIM.ELLERİNE SAĞLIK.ÇOK ÖPÜYORUM.SEVGİLER...

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Kurupastaların görüntüsü güzel.Şu an işyerinde öğle yemeği molasındayım. Tabağımda yeşil salata.Karşımda pastalar.Görüntüyle karın doyuruyorum.Tavsiye ederim hiç kilo aldırmıyorlar. :)

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar Senemcigim,
kuru pastalarin harika olmus, ellerine saglik, canim seni bloguma bekliyorum, bir cevap da senden alayim, sevgiler.....

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Senemcim
Ellerine sağlık
harika görünüyor
sevgiyle kal

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

Canımcım kurupastaların süper olmuş,ama ondan da süperi aşağıdaki ekmekler :P
Ispanaklısı hele çok ilgimi çekti.Yapıp yemeli bir an önce :)
Ellerine sağlık,öpüldün!

jasmin dedi ki...

Harika olmus canim ellerine saglik.

HULYA dedi ki...

Senem'ciğim,
çok nefis olmuş kuru pastaların aynı pastanelerinkiler gibi.Ellerine sağlık canım.
Sevgiler

zarpandit_gokche dedi ki...

kızılcık şurubu istiyorum ben tadını cok merak ettim:)
evet daha bu yasıma geldim içmedim gulmeyin he sakın:)

Selcen dedi ki...

Senem'ciğimçok güzel görünüyor bende bir aralar çok sık yapıyordum.

Ellerine sağlık canım,
sevgiler...

derya dedi ki...

Canımmm ben hergün uğruyorum ama sen epeyidir yoksun inşallah bir sorun yoktur öptümmm

pelincelezzetler dedi ki...

Nerelerdesin???? Öpüyorum....

gaye dedi ki...

Ne kadar güzel kuru pastalar bunlar.Ellerinize sağlık. Pastaneden alınanlardan farkı yok ve bu ev yapımı.

Yemekler Pişti dedi ki...

Ev yapımı kurabiye gibisi yok valla çok güzel görünüyor ellerine sağlık ablacım :)