22 Haziran 2008 Pazar

DOMATESLI VE MOZZARELLALI ET YEMEGI




Blogumu güncellemeyeli uzun bir süre oldu maalesef. Ev temizligi ve izin hazirligi derken, bloguma hic ugrayamadim. Ne zamanim oldu ve ne de yorgunluktan yazmaya keyfim vardi. Ama neyse ki temizlik islerimi cok sükür bitirdim ve artik bloguma dönebildim.



Bugün sizlere daha önce bahsettigim mozzarellali tariflerin bulundugu kitaptan denedigim bir tarifi vermek istedim. Bu yemek cok lezzetli oluyor, siddetle tavsiye ediyorum. Yemegin orijinali süt danasi ile yapilmis. Ben simdiye kadar iki kere yaptim, biri tavuk bonfileli, digeri süt danasindan. Siz isterseniz biftek ile de yapabilirsiniz. Tarifi ise söyle;

MALZEMELER:
8-10 adet ince dilimlenmis tavuk bonfile veya biftek
50 ml zeytinyagi
bir paket mozzarella peyniri
1 kutu konserve domates, bütün veya dogranmis
2 dis sarmisak
taze cekilmis karabiber ve tuz
oregano veya kekik
ayrica tarifte olan ama benim koymadigim kapari vardi
YAPILISI:
Ince et dilimlerini (eger cok ince degilse et dövecegi ile inceltebilirsiniz) tuz ve karabiberleyin.Firini 220 derecede isitin. Zeytinyagini isiya dayanikli bir kaba dökün. Sarmisagi soyup ince ince kiyip kaba serpistirin. Etleri de kaba yerlestirin. Domatesleri oregano veya kekik, tuz ve karabiber ile karistirip etlerin üzerlerine dökün. Bu arada eger istiyorsaniz kaparileri de kaba koyun. Sicak firinda 15-20 dakika kadar pisirin. Daha sonra kabi firindan cikartip, dilimlenmis mozzarellalari etlerin üzerlerine paylastirdiktan sonra tekrar firina verin. 10 dakika kadar daha pisirip sicak olarak servis yapin. Istege göre eriste ile servis yapabilirsiniz.

AFIYET OLSUN!

31 yorum:

Betül dedi ki...

Senem'ciğim,

Çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

yemek çok lezzetli görünüyor canım.Eğer yaparsam ben de kapari koymam .sen neden koymadın bilmyorum ama ben hiç ama hiç sevmem.
Ellerine sağlık şekercim!öpüldün!

arzumcum dedi ki...

ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkürler SENEM'cim.malesef blogcu olmadığı için bende spottan yayın yapıyorum.yemek çok leziz görünüyor canım.servisi ve sunumu çok hoş olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

elmaşekeri dedi ki...

kesinlikle nefis görünüyor...Ellerine saglik....

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

şahaneee görünüyor ellerine sağlık canım..kocaman sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

MMMMMMMM. ENFESSSS.... ELLERİNE SAĞLIK HEMŞERİM. GÜZELLİKLERLE DOLU BİR HAFTA DİLİYORUM. SEVGİLER...

akasyakokusu dedi ki...

Günaydın Senem'cim yemek nefis görünüyor..Kahvaltı yapmadım inan elim işe varmıyor.
Biri hazırlasada yesem diyorum..
Az evvelde kızımı babasıyla yolcu ettim.D.bakıra gittiler üst dişine tel takılacak randevusu vardı tamda denk geldi.
canım benim eksik olma çook saol.Allah c.c. razı olsun.cümlemizi korusun insan nerden ne olacağını bilemiyor.Artık hayırdır inşaAllah diyorum.
izne ne zaman gidiyorsun tr.yemi geliyorsun canım hadi bakalım sağlıcakla gelesin.herşey gönlünce olsun..amin.

pelincelezzetler dedi ki...

Senem çok haklısın yoğunluk hiç bitmiyor,işlerin yoluna girmesine sevindim.

Yemek şahane,ellerine sağlık..

Güzel bir hafta diliyorum..

hdidem95 dedi ki...

canım nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler

defneylebirlikte dedi ki...

tek kelime ile şahane.ellerine sağlık canım..

derya dedi ki...

Canımmm enfes olmuş kokusuna geldim valla ellerine sağlık öptüm

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim eline saglik.Cok nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

senemcigim cok nefis gorunuyor canim ellerine saglik sizlere afiyet bal olsun.
kucak dolusu sevgiler.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Senem'cim tarif çok pratik, görüntü çok güzel! Daha ne olsun :) Ellerine sağlık..

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Yemek tabağın harika görünüyor ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Senem'ciğim,

Çok lezzetli bir yemek olmuş canım,ellerine sağlık..


Sevgiler..

Mutfak Havlusu dedi ki...

o resim ne öyle enfes birşey bu yaa
o peynir ne muhteşem erimiş:)

egeli dedi ki...

SENEM'CİM ,ÇOK DEĞİŞİK VE LEZZETLİ BİR YEMEK OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM

fatosun mutfagından... dedi ki...

senemm...harika görünüyor..şahane şahanee..ellerine sağlıkk sevgiler

Mihriban dedi ki...

Canım ellerine sağlık gerçekten nefiiis görünüyor...Sevgiler selamlar....

muko dedi ki...

et yemekleri ile pek aram yoktur,ancak nefis görünüyor eline sağlık canım..

SOFRAM dedi ki...

Canım harika bir görüntü, çok leziz olduğuna eminim, ellerine sağlık, afiyetler olsun...
Sevgilerimle canım...

pastacirapunsel dedi ki...

Senem'ciğimmm,

Mozarellaya bayılırım, ben de etle çok birleştiririm.. Hele senin de yaptığın gibi yanına bir de makarna, daha ne isteyebilir ki insan:))

Ellerine sağlık şekerim,

Sımsıcak sevgiler, öptümmm.....

Huriye dedi ki...

Senemcim ellerine saglik çk lezzetli gorunuyor,agzim sulandi valla. Etkinlik için bekliyorum olur mu:)) ayrica blogcunun yuzunden adresim degisti oraya beklerim. optm.

Merhabalar,etkinlik davetiyemi birakiyorum,beklerim,sevgiler.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

yeşim dedi ki...

ben pek etçil değilimdir ama bu harika bir lezzet olmuş

ellerine sağlık
sevgilerrr

Neşeli Sesler dedi ki...

Canımmm,
Ne kadar leziz görünüyor.
Ellerine sağlık

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canımcımmm yemek süperrr görünüyor, ellerine sağlık, öpüyorum seni kocamannn...

elif dedi ki...

gerçekten çok leziiz görünüyo. hemede yanında yat olmuş yani canım. ellerine sağlık

Mebrule dedi ki...

Ne kadar lezzetli gorunuyor canim, ellerine saglik...

Sevgiyle kal...

disal dedi ki...

canım nefis görünüyor...

etçiyimdir..tam benlik bir tarif....

ellerine sağlık....

sizleri buraları çok özledim....canım öpüyorum seni..

yeşilkivi dedi ki...

görüntü lezzeti anlatıyor. eline sağlık :)