26 Haziran 2008 Perşembe

CUPCAKE FESTIVALI-CREMEOLE'LI CUPCAKE'LER


Bu ayki Yaman etkinligi, Cupcake festivali, ev sahibesi ise http://hayatintatlari.blogspot.com/ dan sevgili Zerrin. Ben de arkadasima resimdeki gördügünüz cupcake'leri yolluyorum. Gecenlerde dolaplari toparlarken cremeole paketinde son kullanma tarihinin az kaldigini gördügümde bunu degerlendirmek icin internette cremeoleli tarif aramaya koyuldum. http://mutfakmelegi.blogcu.com/ sitesinde harika cupcakeleri görünce onlari yapmaya karar verdim ve sonuc da harika oldu. Arkadasima güzel paylasimi icin tesekkür ediyorum. Zerrin arkadasima da etkinlikte basarilar diliyorum. Tarifi aynen aktariyorum.
Malzemeler.
2 adet yumurta
4 kahve fincanı tozşeker (buradaki sekerler daha tatli oldugundan yarisindan biraz daha fazla koydum)
2 kahve fincanı sıvı yağ
2 kahve fincanı yoğurt
6 kahve fincanı un
1 paket kabartma tozu
3 yemek kaşığı kakao
2 su bardağı soğuk süt
1 paket Çikolatalı Creme ole
Yapilisi:

Fırınımızı 180 dereceye getirip ısıtmaya başlayalım. Muffin kalıbımızın içine muffin kağıtlarını koyup hazırlayalım.
Şeker ve yumurtaları şekerler eriyinceye kadar çırpalım. Daha sonra içine önce yoğurdu sonra sıvı yağı ekleyelim ve şöyle bir çırpalım.
Ayrı bir kaba unu ve kabartma tozunu birlikte eleyelim içine kakaoyu ekleyelim ve yumurtalı karışımımıza ilave edelim.
Muffin kalıplarımızın içerisine yarısı dolacak kadar karışımdan dökelim. Üzerileri kızarana kadar önceden ısıttığımız fırınımızda yaklaşık 40 dakika pişirelim.
2 bardak soğuk süt ile creme oleyi hazırlayalım ve muffinleri pişirip soğutana dek buzdolabında bekletelim.
Soğuyan muffinlerin üzerini bıçak ile hafif oyuk bir şekilde keselim. ( Çıkan parçaları daha sonra ay çöreği veya truff yapmak için saklayabilirsiniz) Krema sıkma torbasına creme oleyi doldurarak muffinlerin üzerine sıkalım. Dilediğimiz gibi süsleyelim.
AFIYET OLSUN!

60 yorum:

pelin'ce dedi ki...

Senem bu minik topkeklere bayılıyorum ben,ellerine sağlık...

OZAY dedi ki...

Cok sahane bır goruntu .Ellerıne sağlık canım.optum

sarımutfak dedi ki...

senemcim bunlar tam benlik nefis olmuşlar ellerine sağlık

oyosh'un damak tadı dedi ki...

Sevgili Senem tam bana göre bol çikolatalı ellerine sağlık..Sevgilerimle..

arzumcum dedi ki...

nefis görünüyorrr.bayıldımmm.hele süslemeler harika.ellerine sağlık canım.

Feyza Fidan dedi ki...

Güzel Senemcim, enfes olmuş cupcakelerin, çok iştah açıcıcı görünüyorlar, ellerin dert görmesin..
Öpüyorum seni..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmmmmm şahane görünüyor ellerine sağlık canım aldım birtane:) öpüyorum

lezzetyolculugu dedi ki...

Bu kekler tam benlik olmuş bol çikolatalı enfes görünüyor.Tam yaman etkinliklere layık ellerinize sağlık

yeşilkivi dedi ki...

ama çok güzeller bunlar :)

akasyakokusu dedi ki...

Senem'cim offf ne güzel görünüyorlar.
çikolatalarda öyylece akıyo sanki.
ellerine sağlık bunların hepsi bizim olsun.beş nüfusa anca yeter:))

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

cANIM ELLERİNE SAĞLIK.
Ben de muzlu cremoleli muzlu cupcake yapacaktım snradan portakallı-limonluda karar kıldım ve bir kısmını şeker hamuru ile bir kısmını da creme fraiche ile süsledim :)
bir dahaki cupcakeim muzlu olacak ama kesin :) aklım kaldı :)

öpüldün!

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Senem'cim tam da çikolataya aşeriyorken kapıyorum bir tane :) Ellerine sağlık..

Hatice dedi ki...

Senemciğim nefis görünüyorlar, uzanıp bir tane alasım geldi, ellerine sağlık...
sevgiler...

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Bayılıyorum maffinlerin her türüne...Seninkilerde harika görünüyor ellerine sağlık canım...

Sevgiler...

derya dedi ki...

Canımmm enfes olmuşlar ya tam benlik bol çikolatalı valla alıp kaçıyorum öptüm seniii
Bu Arada Bilgisayarınızla Herhangi Bir Sorununuz Olursa Veya Herhangi Birşey Danışmak İstediğinizde Benim Oğlumun Sitesi Olan WWW.SEZGİNLERBİLGİSAYAR.TR.GG
Adresine girebilirsiniz.Her Türlü Yardımı Sağlamakta.Ve Küçük Bir Ricamız Var.Aşağıda Vereceğim Linke Girip Oğlumun Sitesi İçin Oy Kullanırsanız Çok Seviniriz.
http://www.hepyarisma.tr.gg/YARI%26%23350%3BMALAR.htm?PHPSESSID=9f11146f8d1df20b2039e703fed78fec

SERAP dedi ki...

Görüntü o kadar güzelki söyle bir issirmak geldi icimden......Hani söyle burun ,murun kremaya batacak gibi mesela.....

Baharcicegi dedi ki...

bol cikilotali nefis olmus muffinler eline saglik canim.
izine daha cokmu,hazirliklar bittimi

birdilimdus dedi ki...

Senemciğim ellerine sağlık bitanem. Çok güzel olmuşlar, görüntüleri de çok şık. Afiyet olsun!!!
Sevgiler...

pastacirapunsel dedi ki...

Senem'ciğimmm,

Ne güzel olmuşlar böyle, çok cezbediciler gerçekten..

Ellerine sağlık canımmm,

Sımsıcak sevgiler, öptümm.....

Ayse Pamuk dedi ki...

bayıldımmmmmm olsada hemen höpürdetsemmm

Nilgün dedi ki...

Senemcigim bende cok severim böyle bol cikolatali cupcakleri..Görünümde pek güzel..Ellerine saglik canim


SEVGILER

gülizar dedi ki...

yemede yanında yat olmuşlar resmen.Senemciğim ellerine sağlık crem oleyi bende çok kullanırım gerçektek tatlılara çok hoş bir aramo katıyor.Güzel bir hafta sonu dileğiyle....

Betül KÖROĞLU dedi ki...

mmm çok nefis görünüyorlar ellerine sağlık...

sevgiler

yosunbuka dedi ki...

cremeoleli çok şık olmuşlar.ellerine sağlık..

Lezzet Gemisi dedi ki...

OFF OFF... HARİKA GÖRÜNÜYORLAR. EKRANA ATLAYASIM GELDİ BİR AN... :))))))) ELLERİNE SAĞLIK. HAYIRLI CUMALAR DİLİYORUM... SEVGİ VE SAĞLICAKLA KAL CANIM.

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı,huzurlu cumalar...sevgiler canım

Papatya Prenses dedi ki...

çok şık ve sevimli olmuş bu muffinler. ellerinize sağlık..
sevgiler..

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar Senemcigim,
ellerine saglik cok nefis olmuslar. Cikolataya da o sekerler ne güzel yakismis, afiyetler olsun sizlere, sevgiler....

Tijen dedi ki...

Pek şirin olmuş bunlar Senem. Bir tane iki tane derken...

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim bayilirim cikolatali mufinsse.
Ellerine saglik.
Sevgiler.

karakazan dedi ki...

Senemcigim,ne güzel olmuslar eline saglik canim.Bir tane tadina bakmak icin aliyorum:)

sevgilerimle.

SERAP.

Mebrule dedi ki...

Harika yapmissin canim, ellerine saglik... Bayildim goruntusune...

Sevgiler, kendine iyi bak...

Selma dedi ki...

Senem ablacim cok sirin gorunuyorlar ellerine saglik..insan bunlara kiymaz yemeye..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Senem,
Cupcake'ler nefis görünüyor,ellerine sağlık.
Mutfak meleği'nin ben sıkı takipçisiyim,hatta 2-3 tarifini yapıp bahsetmiştim (hamsi şiş) gibi.
Çok güzel tarifleri vardır.
Mutlu hafta sonları.....

Neşeli Sesler dedi ki...

Marifetli arkadaşım
Ellerine sağlıkk:)

meleginmarifetleri dedi ki...

Senem..
Harika olmuş kupkekler ellerine sağlık.
Sevgiler bay.

ahsapboyaci dedi ki...

canım yorumun için teşekkür edrim desteğinizi herzaman bekliyorum seninde eline sasğlık arkadaşım harika görünüyorlar sevgiler hayırlı günler

egeli dedi ki...

cupcakelerin harika olmuş Senem'cim ,ellerine sağlık...sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

GÜNAYDIN HEMŞEHRİM. NASILSIN... GÜZEL BİR SALI GÜNÜ DİLİYORUM. SEVGİLER.....

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Etkinlik sayesinde gözümüz gönlümüz açıldı
pek şirinler
ellerine sağlık
sevgiyle kal

SOFRAM dedi ki...

Canım harika olmuş bu topkekler, nefis, ellerine sağlık güzelim, sevgilerimle...

Ayşegül dedi ki...

çikolata varsa tamamdır! harika görünüyor canım ellerine sağlık..

akasyakokusu dedi ki...

Üç aylar olarak bilinen Recep, Şaban, Ramazan ayları manevi yönden daha önemli ve hayırlıdır. Recep ayının ilk Cuma gecesi Regaip kandilidir. Yani bu gece ALLAH'ın rahmet ve bağışlamasının bol olduğu gecedir. Edilen dualar, tövbeler bu gece kabul olunur. Yürekler bin bir nurla doludur. Kandiliniz kutlu olsun..

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Senemcim çok şirinler canım ellerine sağlık sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

♥ Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

birdutmasali dedi ki...

sevgili senem ...
cremeole-li fikir süpper olmuşş. okadar albeniliki kreması bir parmak alasım geldi üzerinden :)) svglr NuNu

zarpandit_gokche dedi ki...

hayırlı kandiller..(regaib)
bu kandili anlayıp yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim inşallah:)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Senem'cim kandilin mübarek olsun..

SOFRAM dedi ki...

Canım kandiliniz mübarek dualarınız kabul olsun...Ayrıca kızım için güzel dileklerinize teşekkürler...Sevgilerimle...

Lezzet Gemisi dedi ki...

Bu mübarek günlerin feyzi üzerimize, rahmeti geçmişimize, bereketi evimize, nuru ahiretimize, sıcaklığı yuvamıza dolsun. Regaip Kandili mübarek olsun... Selamlar...

elbistanlı dedi ki...

Yüce Allahın, Sevgisi..Bereketi..Saadeti..Şefkati..Merhameti..Adaleti..Mağfireti..Rahmeti üzerinize olsun..Kandilin mübarek olsun sevgili arkadaşım..

yıldız dedi ki...

_____@@__@_@@@_____
_____________@__@@_____@_____
____________@@_@__@_____@_____
___________@@@_____@@___@@@@@_____
__________@@@@______@@_@____@@_____
_________@@@@_______@@______@_@_____
_________@@@@_______@_______@_____
_________@@@@@_____@_______@_____
__________@@@@@____@______@_____
___________@@@@@@@______@_____
__@@@_________@@@@@_@_____
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@_____
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
____@@@@@@@__@@______@@@@@_____
____@@@@@_____@_________@@@_____
____@@_________@__________@_____
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____

Hayırlı kandiller dilerim ....

SELİ (SELDA) dedi ki...

Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

hdidem95 dedi ki...

♥ Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

anneminkiziyim dedi ki...

Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaşlarını bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun. sevgiler..

egeli dedi ki...

KANDİLİN MÜBAREK OLSUN CANIM,ALLAH DUALARINI KABUL ETSİN...SEVGİLER

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

HAYIRLI KANDİLLER ŞEKERCİM!

Selcen dedi ki...

Senemcim ellerine sağlık canım nefis görünüyor:)

Sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

Gecmis kandilin kutlu olsun,mubarek ücaylar hayirlara vesile olsun insallah.
Hayirli cumalar

Mebrule dedi ki...

Ellerine saglik Senemcim, ne guzel gorunuyorlar boyle...

Cremeoleli hic denemedim, denemek lazim :)

Sevgiyle kal...