29 Mayıs 2008 Perşembe

BEBEK ÖPÜCÜGÜ- PDCS ETKINLIGI


http://www.keyiflimutfagim.com/ dan Tugba arkadasimiz bu haftaki P.D.C.S etkinliginin ev sahibesi. Ben de bu etkinlik icin resimdeki gördügünüz Emine Beder'e ait tarifi gönderiyorum. Arkadasima kolay gelsin...
Malzemeler:
yarim su bardagi tozseker
250 gr kakaolu bisküvi
1 su bardagi süt
2 paket vanilya
3 corba kasigi kakao
yarim kase cekilmis findik
yarim kase cekilmis antep fistigi
yarim kase hindistan cevizi
YAPILISI:
Bisküvileri iri olmayacak sekilde büyük bir kaba kirin. 3 corba kasigi kakaoyu, yarim kase findigin yarisini, vanilyayi koyun kaba ekleyin. Bir su bardagi sütün icinde sekeri eritin ve diger malzemelerin oldugu kaba dökün. Iyice, hamur kivamini alincaya kadar yogurun. Karisim civik ise buzdolabinda sertlesinceye kadar bekletin. Daha sonra elinize ceviz büyüklügünde parcalar alarak yuvarlayiin ve kasedeki malzemelere bulayip servis tabagina koyun. Buzdolabinda biraz daha tuttuktan sonra servis yapin.

40 yorum:

Papatya Prenses dedi ki...

hİHİHİHİHİH ayol bu ne komik bi isim böyle:))

Benim çikotoplarıma benziyor,ben bunları yemeye doyamıyorum.
Ellerinize sağlık,sevgiler..

pelincelezzetler dedi ki...

Lezzet topları bunlar vallahi,şahane olmuş,ellerine sağlık

derya dedi ki...

Canımmmmmmmmm enfes olmuşlar nasıl canım çekti anlatamam sen benim için hemen bir tane yiyiver öptümmm

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam..harika lezzetli görünüyorlar..eline saglık canım...sevgilerimle.

defneylebirlikte dedi ki...

NEFİS BİR ÖPÜCÜK.TARİFİ KAYDETTİM OĞLUMA YAPARIM BAYILIR ARTIK.ELİNE SAĞLIK CANIM.HARİKASIN..

elmaşekeri dedi ki...

ismi gördüm geldim tarifi görünce sasirdim.
Nefis göörünüyor ama bu kesin.
Ellerine saglik.....

pastacirapunsel dedi ki...

Senem'ciğimmm,
Ne güzel ismi var bu tarifin böyle, ama en az ismi kadar da leziz görünüyor:))

Ellerine sağlık canımın içi,

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

Hatice dedi ki...

nefis olmuşlar, yağsız da üstelik, ellerine sağlık canım, sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

ismide kendi gibi harika valla:) ellerine sağlık canım iyi geceler

cevver dedi ki...

Ellerinize sağlık pek güzel olmuşlar da en çok tarifin adı hoşuma gitti.Bebek öpücüğü nerden de aklınıza geldi.İyi günler dilerim.

OZAY dedi ki...

Ismınede bayıldım dogrusu.Ellerıne sağlık.Guzel bır hafta sonu dıleğiyle..

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı cumalar..sevgiler canımm

Tuğba dedi ki...

Tarifin yayında!
Katılımın ve güzel tarifini bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ederim canım.
8 Haziran'a kadar istediğin sayıda tarifle etkinliğe tekrar katılabilirsin.Yine gel:)

Ayrıca sende; sunumuna özen göstererek hazırladığın, leziz ikramlarının PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ dergisinde yer almasını istiyorsan porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsin.
Bunun için yapman gereken tekşey; adını, sitenin adresini, dergide yer almasını istediğin tarifinin adını ve link adresini yazarak göndermen yeterli olacaktır.
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

SOFRAM dedi ki...

Canım ne güzel bir isim, toplar çok güzel olmuş, ellerine sağlık, sevgilerimle...

akasyakokusu dedi ki...

Senem'cim canım bebek öpücüğü oluyoda biz yiyince büyük öpücüğüde olur dimi:)))
eline sağlık tam benlik bir lokmalık attım ağzıma yuttum bilee..

RUMEYSANİNRUYASİ dedi ki...

SENEM CİM ELLERİNE SAĞLIK ÇOK KOLAY VE ÇOK NEFİS GÖRÜNTÜDE SÜPER OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

egeli dedi ki...

ellerine sağlık canım,harika olmuş bunlar,ismide çok güzel...sevgiler

Begüm dedi ki...

Sahane olmus bu öpücükler. Birde beni öpseler ya ;) Ellerine saglik canim.

Lady Koşan İstiridye dedi ki...

ismi süpermiş:) eline sağlık

Yaren dedi ki...

Canim ne güzel yapmisin ellerine saglik.Ben bu toplari cok severim,her cesidini.Afiyetler olsun Kizilcigim.Sana güzel bir hafta sonu diliyorum,sevgiyle kal:)

Düşlerimin İNCİSİ dedi ki...

ne güzel bağdaştırmışsın ismiyle bebeklerinde öpücüğü bir lokmacık değilmi zaten nefis olmuş ellerine sağlık.iyi hafta sonları

cahide dedi ki...

merhaba arkadaşım,sayfalarına daldım çıkamadım.tek kelime ile harikasın.herşeyi çok beğendim ellerine sağlık görüşmek dileği ile

Baharcicegi dedi ki...

minik minik yedikce yer insan,cok güzel ve nefis olmuslar eline saglik canim

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

ismi gibi çok şirinler ellerine sağlık canım kucak dolusu sevgiler

feray dedi ki...

çok hoş bir tarif olmuş. ellerine sağlık bitanem,bende bir deneyeyim.

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

çok sevdiğim tatlardan.
ellerine sağlık.
mutlu hafta sonları...

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor
Sevgiler

disal dedi ki...

canım çok sevdiğim bi görüntü...

ellerine sağlık..nefis görünüyor..ismide çok hoşmuş....

tatlı tatlı....

Tarif Bahçesi dedi ki...

Merhaba canım hayırlı olsun sende blogspota taşınmışsın, bebek öpücükleri ne güzel olmuşlar isimleri gib çok tatlılar. Ellerine sağlık, kendine iyi bak. Nesrin

fatosun mutfagından... dedi ki...

Mutlu ve daha umutlu bir hafta dileklerimi selam ve ümmet-i Muhammed´in hakkinda hayirli olacak dualarimi birakiyorum. Muhabbetlerimle..

yildiz dedi ki...

Ellerine saglik canimcigim,bebisleri öperkende aynen böyle tatli oluyorlar.
Güzelbir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiler....

peynir hösmelimi dedi ki...

Eline saglik canim.
Sevgiler.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

senemcigim lezzet toplarina bayildim canim
ellerine saglik cok nefis olmus

sevgilerimi gonderdim.

hdidem95 dedi ki...

ayyy adıda görüntüsüde çok güzel elleine sağlık canım öptüm sevgiler

ab-ı hayat dedi ki...

Ben antep fıstıklı olanlardan alayım izninle:))


Ellerine sağlık nefis görünüyorlar.


sevgiler...

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım
Ellerine sağlık
ismide kendide pek şirin

sevgiyle kal

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

İsmi çok değişikmiş tadıda harika olmalı...ellerine sağlık canım...sevgiler...

banu gökşin dedi ki...

canım ço k guzel olmus ellerine sağlık. sevgilermle iyi haftalar..

Lezzet Gemisi dedi ki...

VALLA ÖPÜCÜK MÖPÜCÜK ANLAMAM, BİR LOKMADA HAMMM DİYE YERİM BEN BUNLARI. :)))) ELLERİNE SAĞLIK GÜZEL ARKADAŞIM. SEVGİLER...

Selcen dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor.

Sevgiler...