11 Mayıs 2008 Pazar

ANNELER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN!!

TÜM ANNELERIN, ANNE ADAYLARININ, ANNE OLMAK ISTEYENLERIN, KISACASI ICINDE ANNELIK DUYGUSU OLAN BÜTÜN KADINLARIN VE ANNEMIN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.

Bu sabah hurriyet. gazetesinin özel anneler günü ekindeki okudugum bir yaziyi sizlerle paylasmak istedim. Ben cok etkilendim, sanirim sizler de etkilenirsiniz.

Ona göre; nur yüzlü ve badem gözlüydü. Bir tanecik yavrusuydu her zaman. Ama ilk okula baslayinca isler degisti. Arkadaslari onun hic güzel olmadigini, hatta cirkin bile sayildigini söylemekteydi. Kücük kiz, ilk onlara inanmadi cünki herkes birbirini kiskaniyordu. Ama birkac yilda gerceklerle yüzlesti.
Annesinin bir pamuga benzettigi yüzü, cicek bozugu bir cilde sahipti. "Badem" dedigi gözleri ise sasiydi. Vücudu da bir serviyi andirmiyordu. Demekki annesi onu aldatmis ve yillar yili cekinmeden yalan söylemisti.
Genc kizin anne sevgisi, kisa bir süre sonra nefrete dönüstü. Evlenme cagina gelmis olasina ragmen yüzüne bakan yoktu. Üstelik de gözleri, bütün tedavilere ragmen düzelemiyordu.
Genc kiz, doktorlarin gizlice yaptigi konusmalardan kör olacagini anladiginda cilgina döndü ve kendisini hala cocukluk yillarindaki ifadelerle seven annesinin bu yalanlarina dayanamayip evi terk etmeye karar verdi. Fakat annesi, uzak bir yerde is buldugunu söyleyerek ondan önce davrandi ve kazandigi paralari bir akrabasina gönderip, kizina bakmasini rica etti.Genc kiz bir süre sonra görmez oldu. Karanlik dünyasiyla basbasaydi.
Bu arada annesini hic merak etmiyordu. Yalanciydi annesi, ölse bile bir kayip sayilmazdi. Bir gün doktorlar, uygun bir cift göz bulduklarini söyleyerek kizi ameliyat ettiler.
Ancak o, gözünü actiginda yine ayni yüzü görmekten korkuyordu. Fakat kör olmak zordu.
En azindan kimseye yük olmazdi. Genc kiz, ameliyat sonunda aynaya baktiginda, müthis bir ciglik atti. Karsisinda bir dünya güzeli vardi. Gercekten de harika bir kizdi gördügü. Yüzündeki bozukluklar tamamen kaybolmustu. Cok kemerli olan burnu düzelmis, kepce kulaklari normale dönmüs ve yaban otlarini andiran saclari, dalga dalga olmustu.
Genc kiz, yanindaki yasli doktora sevincle sarilarak: yeniden dünyaya geldim! dedi. "Yüzümde hicbir iz kalmamis, estetik ameliyati simi yaptiniz?"
Yasli doktor: "Böyle bir ameliyat yapmadik kizim!." diye gülümsedi. Annenin bagisladigi gözleri taktik. Sen, onun gözlerinden gördün kendini!."

Allah, anne olmak isteyen herkese bu duyguyu tattirir insallah!!

20 yorum:

defneylebirlikte dedi ki...

canım anneler gününü kutluyorum.sevgiyle kal...

muko dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun...
sevgilerrrrrrrrr..

EZGi :)) dedi ki...

anneler günün kutlu olsun canım kocaman sevgiler

tülay dedi ki...

merhaba
anneler gününüzü kutluyorum.
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

elif dedi ki...

anneler günün kutlu olsun canım

Begüm dedi ki...

Inanamiyorum, cidden bende etkilendim. Cok dogru. Dünyaya hep güzel gözlerle bakmaliyiz. Anneler gününü kutlarim senem ablacim.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Senem'ciğim,

Ben de senin anneler gününü kutluyorum.

Hikaye bu günün anlam ve önemini çok güzel anlatıyor.

Sevgilerimle,

pastamaxi dedi ki...

anneler günün kutlu olsun canım


sevgiler

şengül dedi ki...

anneler günü kutlu olsun canım

Limonlu Kek dedi ki...

Senemcim anneler gününü kutlarım canım, sevgiler...

OZAY dedi ki...

Anneler gunun kutlu olsun.sevgıler...

egeli dedi ki...

SENEM'CİM ANNELER GÜNNÜN KUTLU OLSUN CANIM...SEVGİLER

disal dedi ki...

canım yazıdan çok etkilendim....

anneciğim benim....çok seviyorum onu....bende bir anneyim....karşılıksız sevgi yalnızca annelere ait bir fıtrat sanırım....

canım anneler günün kutlu olsun....

öpüyorum seni..

İLKAY dedi ki...

Anneler günün kutlu oldun...güzel yorumunla da bana destek olduğun için çok çok teşekkür ederim canım arkadaşım...
iyi ki varsın...
sevgiyle kal...

Lezzet Gemisi dedi ki...

CANIMM. ANNELER GÜNÜNÜ KUTLAR, SAĞLIKLI, NEŞELİ VE BEREKETLİ BİR HAFTA DİLERİM. SEVGİLER....

sofraozlemi dedi ki...

canım seninde anneler günün kutlu mutlu olsun..inşallah isteyen herkesede annelik duygusunu taddırsın rabbim..
öptüm cnm sevgilerimle..

Yaren dedi ki...

Senemcim canim güzel yürekli arkadasim benim,Anneler günün kutlu olsun:)Bu aralar ihmal ediyorum sizleri ama kendimi iyi hissetmiyorum,cok yorgun durgunum.Pc basina bile gelmiyorum,sizleri cok özlüyorum.Sevgiyle kal canim benim:)

NİRVANA dedi ki...

canım anneler günün kutlu olsun sevgilerle kal....

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Senemcim geçte olsa anneler günün kutlu olsun
istikbalin annesinden sevgiler:)

birdilimdus dedi ki...

Canım benim senin de anneler günün kutlu olsun bitanem. Darısı başıma inşallah.
Sevgiler...