15 Nisan 2008 Salı

VE KUPTA CILEKLI TIRAMISU


Ve simdi sira kupta cilekli tiramisulara geldi.Bu tarifteki kremanin yarisini asagida da belirttigim gibi cilekli tartöletlerde kullandim.Krem santi dolgulunun tadinin nasil oldugunu bilmiyorum ama böyle hali cok güzel oldu tartöletlerin.Tarifi aynen arkadasimin yazdigi gibi aktariyorum. Orijinal tarifi bu linke tiklayarak görebilirsiniz.http://serininlezzetgunlugu.blogcu.com/TATLILAR/page5

MALZEMELER
2 yumurtanın sarısı
2 su bardağı süt
1 çay bardağı toz şeker
2 çorba kaşığı un
Yarım paket labne peyniri
200 gr çilek
8 adet kedidili bisküvi
Üzerine;
Kakao
süslemek icin cilek

HAZIRLANIŞI
Bir tencerede yumurta sarısı, süt, tozşeker ve unu mikser ile iyice çırpın.
Orta ateşte sürekli karıştırarak muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin.
Piştikten sonra tencereyi ocaktan alın ve labne peynirini ilave edip karıştırın
Kupların içine sapları alınmış ve ikiye bölünmüş çilekleri pay edin.
Üzerlerine kedidillerini elinizle kırarak paylaştırın.
Hazırladığınız muhallebiyi bisküvilerin üzerine gezdirin.
Üzerlerine kakao serpin ve buzdolabında 1 saat kadar beklettikten sonra çubuk gofretle süsleyerek servis yapın.
AFİYET OLSUN...
Ayrica yazmayi unutmusum,ben tiramisunun kremini hazirlarken bir paket de vanilya kullandim,böyle bence daha lezzetli oluyor.

38 yorum:

Hatice dedi ki...

canım ellerine sağlık, tartöletler de tiramisu da harika görünüyor. bugün ben de çilekli tiramisu eklemiştim:)
sevgiler...

Ayse Pamuk dedi ki...

hepsi birbirinden güzelllll ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

MERHABA
ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYORLAR.ELLERİNİZE SAĞLIK.
www.anilarvemutfagim.blogcu.com

Papatya Prenses dedi ki...

Enfes görünüyor!Yemede yanında yat cinsinden..
Ellerinize sağlık..

Begüm dedi ki...

Ellerine saglik. Cok lezzetli görünüyorlar

Mebrule dedi ki...

Selam canim, tiramisu harika gorunuyor, ellerine saglik. Yegenim burada Italyan cafe de calisiyor, ondan tarifi alip yapmistimonceleri, guzel oluyordu ama icine cig yumurta girdigi icin de epeydir yapmamistim, canim cekti :)

Baharcicegi dedi ki...

canim döktürmüssün valla hangisine baksam ikiside cok sevdigim mamalar,ben bir kase tiramisudan aldim bile eline saglik

cincinsfikirli dedi ki...

gene döktürmüşsün Senemcim..ellerine sağlık,,seni çok öpüyorum..sevgiler..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Senem'cim tiramisu çok güzel görünüyor, kupta hiç denemedim ama acele etmeliyim, bu lezzeti ötelememek lazım :) Tartöletler de nefis görünüyor, ben de ilk defa geçen cumartesi yapmıştım.. Kremadan da tereyağı elde etmişsin, ne güzel :)

Betül KÖROĞLU dedi ki...

ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor. bende zaman zaman kupta yaparım tiramisuyu servisi daha pratik oluyır.

sevgiler betül

defneylebirlikte dedi ki...

canım bu inanılmaz bir şey olmuş.bayıldım.eline sağlık..

ceyt dedi ki...

senemcim, tiremisuların harika görünüyor.ellerine sağlık canım.
öpüyorum sevgiler..

egeli dedi ki...

Vaaaaaaaayyyyy tiramisu süpppper görünüyor ,tartöletler de öyle...Lezzet müthiştir eminim .Ellerinize sağlık.

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Hımmm bayıldığım bir lezzet...Kupta servis daha bir şık oluyor...Tartoletlerde enfes görünüyor...Ellerine emeğine sağlık canım...Sevgiler...

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Senemcimmmm sadece bu hafta bakamamıştım bloğuna yaaa, maşallah neler eklemişsin, herşeyyyyyyy harikaaa görünüyor, ellerine sağlık canımcım, öpüyorum seni kocamannnnnnnnnnn...

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANIM YAAA SAYFANA GELINCE YAZA GIRDIGIMIZI FARKEDIYORUM.RENGARENK TARIFLER.
TERAMISU HARIKA OLMUS TATLIM,OLSAYDI HEMEN INDIRIVERIRDIK MIGDEYE:)))
OLUSUM ELLERINDEN ÖPÜYOR ABLASI,YORUMLARI OKUYUNCA COK MUTLU OLDU INANKI.BELKI HEVESLENIR YINE GÜZEL TARIFLER YARATIR BENDE PAYLASIRIM INSALLAH.
CANIM GÜZEL BIR GÜN DILIYORUM,SEVGIYLE KAL.

http://akasyakokusu.blogspot.com/ dedi ki...

MERHABA CANIM..AYOL NE BU HIZ:))
TEREYAĞ,TARTOLETT ŞİMDİDE KUP AMAN ELLERİNE SAĞLIK PEK GÜZELLER YAA..BEN KUP KASESİNİ ALAYIM..
SENİ ELİ ÇABUK SENİİİ SEN YAPARSIN YİNEEE:))
SEVGİLER

Mutfak Havlusu dedi ki...

oo nefis olmuş bu
bende istiyorum çilekle birşeyler,ah vakit ah:)

arzumcum dedi ki...

kupta tramisu fikri süperrr.harika görünüyor.tartöletlerde öyle.çok güzel görünüyor.insanın canı çekiyor valla.ellerine sağlık canım.harikasın.

SevgiSeli40 dedi ki...

canim tatlin cok güzel olmus ama benim ilgimi asadaki tereyag cekti cok güzel bir fikir eline saglik canim bende deneyeyim tereyagini sevgiler

pastacirapunsel dedi ki...

Canım Senem'immmm,

Ben her ikisini de gelecek arkadaş toplantısı için not aldım bile:))) Ama kupta çilekli tiramisuyu bir de cafe'de deneyeceğim iznin olursa:))

Ellerine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler, kocaman öpücükler...

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Ohhh çilekli tiramisu, çilekli tartoletler nefis olmuş bunlar Senemciğim ellerine sağlık....

Nilgün dedi ki...

Senemcigim ne güzel iki tarif bunlar böyle..Tatliya dayanamayanlardanim..Malesef kilomuda bu nedenle veremiyorum valla...Ellerine saglik canim


SEVGILER

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Senem, nefis gorunuyorlar.

Sevgilerimi gonderiyorum.

jasmin dedi ki...

COK GUZEL GORUNUYORLAR ELLERINIZE SAGLIK.

ayşegülmutfakta dedi ki...

bu ara çileklerden ahududulardan gidiyorsun şekerim:))
enfes olmuşlar zaten tek başlarına bile çok güzeller dimi? eline sağlık tek kişilik ziyafettt

Beyhan dedi ki...

Görüntü harika,ellerine sağlık canım.

pastamaxi dedi ki...

hayatım harika görünüyor,ağzım sulandı valla:)))

ellerine sağlık canım benim


sevgiler

Zerrin dedi ki...

Tiramisu gerçekten sevdiğim bir lezzettir ama çilekli oluşu ve sunumu çok güzel olmuş bence ellerinize sağlık..

Lezzet Gemisi dedi ki...

İKİ GÜNDÜR YAŞADIĞIMIZ YERDEKİ ELEKTRİK SORUNUYLA BAŞIMIZ DERTTE. DÜN GÜN BOYUNCA, ÖNCEKİ GÜN DE BİR KAÇ SAAT ELEKTRİLSİZ KALDIK. BU ARADA DA BİR SÜRÜ LEZZET KAÇIRMIŞIM. HAPSİ HARİKA OLMUŞ. ELLERİNE SAĞLIK TOPRAĞIM. SEVGİLER, SELAMLAR...

OZAY dedi ki...

Hepsı cok lezız gorunuyor .Ellerıne sağlık sevgıler..

http://asotu.blogcu.com dedi ki...

merhabalar canım;
tiramusuyu çok severim ben.ellerine sağlık, bu da çok değişik bir tarif olmuş.bu aralar sıkça ziyeretlerde bulunamıyorum, bir geliyorumki herkes bir ton tarif yayınlamış.sevgilerimle canım.
sebilay.

daimamutfak dedi ki...

Sevgili Senem ellerine sağlık.Ne hoş duruyorrrr. İmrendirdin şimdi.Hafta sonu yemek istedimde olmamıştı..sevgiler..

Mihriban dedi ki...

Trakyalım ben uğramayalı sen neler yapmışsın.Nefiiis görünüyor her biri de.Kupta çilekli tiramisu harika olmuş. elllerine sağlık.sevgiler....

peynir hösmelimi dedi ki...

Eline saglik canim nefis olmus.
Sevgiler.

pelincelezzetler dedi ki...

Senem ne güzel lezzetler bunlar,hangidine baksam şaşırdım canım..
Ellerine sağlık..
Sevgiler.

disal dedi ki...

canım ne harika bir görüntü böyle...

ellerine sağlık.....

çileklisinide hiç yemedim....nefis görünüyor...

lezzetduragi dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok güzel olmuş.
Ben tiremisuya bayılırım hele kremasına labne peyniri karışınca bir harika oluyor sırf kremasını yemek için bile yaparım.. :-)))