29 Nisan 2008 Salı

PDCS-22 HAVUC SALATASI


Eveeet, yeni bir PDCS etkinligimiz. Bu haftaki ev sahibimiz ise, sevgili arkadasim http://fatostuncay.blogcu.com/ dan Fatos. Ben de etkinlik icin hamur islerinin yaninda servis yaptigim havuc salatasini yayinlamak istedim. Genellikle etkinliklerde hamur islerini yayinliyoruz, arada böyle bol vitaminli salatalardan da yapsak sanirim gayet iyi olacak. Bu salatayi ben hafifi kavurarak yapiyorum, ama siz isterseniz kavurmadan da yapabilirsiniz. Yapilisi ise cok basit ve söyle;

MALZEMELR:

4-5 adet havuc
2 yemek kasigi siviyag
2 dis sarmisak
1 yemek kasigi mayonez
4-5 yemek kasigi yogurt
tuz

YAPILISI:

Havuclari soyup yikadiktan sonra rendeleyelim. Sarmisaklari kücük kücük dograyalim. Rendelenmis havuclari sarmisakla birlikte siviyagda 3-4 dakika kadar diri kalacak sekilde kavuralim, tuzunu katalim. Ilindiktan sonra, mayonez ve yogurdu karistirip servis yapalim.
(siz miktarlari kendinize göre azaltip cogaltabilirsiniz)

AFIYET OLSUN!

58 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Senem'cim ben de yaparım bu salatadan, çok lezzetli bir aperatif aynı zamanda.. Ellerine sağlık canım..

sarımutfak dedi ki...

çok severim çok
ellerine sağlık cnm
sevgiler

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Ellerine sağlık canım, havuç salatası müthiş olmuş...

AYŞE DURU dedi ki...

çok güzel bir salata ferah ferah yenir ellerine sağlık.

disal dedi ki...

canım salatada şart....ne salata yapsak diye şaşırıyoruz zaten...

ellerine sağlık..nefis görünüyor...

seni çok öpüyorum...

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

CANIMM
bayılırım havuç salatasına
ellerine sağlık
sevgiyle kal

banu gökşin dedi ki...

cok nefis bir salata ellerine sağlık canım sevgiler..

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam canım..benimde kışın sıkça yaptıgım bir salata havuç salatası...ama farkettimki yapıyorum ama tarif eklememişim siteye:)))seninde eline saglık arkadaşım...sevgilerimle..

Neşeli Sesler dedi ki...

Salata diyince durucaksın bi elifi arıcaksın:)) Sen beni aramamışsın mesela hemen geliverirdim:)
Ellerine sağlık canım

Mihriban dedi ki...

Ellerine sağlık Senem'cim.Nefiiis görünüyor. Sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

canım Senem'cim etkinlikte gördüm..koşa koşa geldim hımm ne güzel olurdu..şöyle azcık yiyebilsem.yiyemesemde eline sağlık derim bende..
ama görüntü çok güzel yaaa:))

oyosh'un damak tadı dedi ki...

Senem'cim eline sağlık canım..İçine biraz da ceviz ufaladın mı enfes oluyor..Sevgilerimle.

bereketli mutfak dedi ki...

bende yapmıştım.çok güzel olmuş.ellerine sağlık.ellerine sağlık.

Nilgün dedi ki...

Cocuklariminda cok sevdigi bir salata bende bol bol yaparim.Ellerine saglik canim..


SEVGILER

Feyza Fidan dedi ki...

Amaninnn bende bayılırım bu salatayaaaaa :)))
Ellerine sağlık canımcım,
Öptüm seni...

yesildomates dedi ki...

çok severim havuç salatasını..canım sende çok güzel yapmışsın..
ellerine sağlık...
öpüyorum..görüşmek üzere...

Ayse Pamuk dedi ki...

Ayyyy en sevdiğim salatalardan birrrrrrrriiiiiii çoook ama çook severim ellerine sağlık

NİLÜFER dedi ki...

çok severim sarımsaklı yoğurtlu salataları pratik ve lezzetli bir tat eline sağlık canım

hatice dedi ki...

Senem'cim havuç salatası harika görünüyor ellerine sağlık sevgiler...

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Senemciğim bu salata sofralara çok yakışıyor... Bende severek yapıp yerim... Ellerine sağlık sıcacık sevgiler...

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık,
çok hafif ve lezzetli bir tarif.
sevgiler..

SevgiSeli40 dedi ki...

canim en sevdigim salatayi yapmisin cok güzel olmus eline saglik canim

fatosun mutfagından... dedi ki...

elelrine sağlık canım..sevgiler

Ebruli dedi ki...

merhaba;
Sitenizin adi kadar, yaptiklariniz da cok guzel...
Bu havuclu salatayi yillardir yaparim. Super ve yapilisi cok pratik...
Eger hic yapmayanlar varsa bir an once denesinler...

lady koşan istiridye dedi ki...

havuçlu salata basit olmasına rağmen inanılmaz lezzetlidir denemeyen kaldıysa hala kesin denesin:) öptüm

Lezzet Gemisi dedi ki...

BEN BU SALATAYI GENELLİKLE ET YEMEKLERİNİN YANINDA YAPARIM. ÇOK DA YAKIŞIYOR. ZATEN HAVUCU BİR TEK BU ŞEKİLDE YİYEBİLİYORUM. :)) ELLERİNE SAĞLIK CANIM. SEVGİLER...

hdidem dedi ki...

canım bayılırım havuç salatasına ellerine sağlık canım şahane görünüyor sevgiler öptüm

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok severim ellerine saglik nefis olmus canim sevgiler

egeli dedi ki...

ellerine sağlık Senem'cim salatan çok lezzetli görünüyor...sevgiler

dide dedi ki...

Bu salatadan ben de sık sık yaparım. Bir de cevizlisi var. Her şekilde çok güzel oluyor. Ellerine sağlık. Sevgiyle kal.

Gülden dedi ki...

OFFFF HARIKA GÜZEL BIR SALATA OLMUS COOOOK GÜZEL COOOOK:))))
ELLERINE SAGLIK.AFIYET SEKER BAL OLSUN INSALLAH.ZIYARETIN VE YORUMUN ICIN TESEKKÜR EDERIM.SEVGILER BENDEN:)))

ilker'in mutfağı dedi ki...

canım ya çok severim.ama diyete girdim.diyette havuç kesinlikle yasakkkkkk.of of.ellerine sağlık.sevgiler.

Limonlu Kek dedi ki...

Sevgili Senem havuç salatası benim de çok beğendiğim bir salatadır. Ben de kavurarak yaparım, ellerine sağlı, sevgiler...

karakazan dedi ki...

Senemcigim,her havuc aldigimda yaparim kucuk kizim bayilir cok seviyor.Ellerine saglik canim.

sevgilerimle,serap.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Senem'cigim,
Bizde cok severek yeriz.
Guzel bir gun diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

kesmeşeker dedi ki...

Ben de misafir ağırladığımda yaparım bu salatayı.Hem lezzetli, hem görüntüsü şık.
Eline sağlık :)

ayca dedi ki...

Havuç salatası nefis olmuş,çok da harika görünüyor...:)mmmmmm bayılırım, bizde yalnız yoğurtla yapılır, bir daha yaptıgımda mayanozde kullanacagım....:)))
Ellerinize sağlık...

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım hayırlı cumalar sevgiler

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

bu salata pek güzel olur elciklerine sağlık..sevgilerimle öpüyorum

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim hayirli cumalar.Havuc salatasini bende sik yaparim misafirlerime.Güzel bir altarnatiftir.seninkide süper görünüyor.Ellerine saglik,sevgiler.

meleginmarifetleri dedi ki...

Senemcim süper bir salata olmuş ellerine sağlık canım hoşçakal.

mucizembenibul dedi ki...

canım merhaba
ellerine sağlık
çok güzel görünüyor
1 porsiyon alıp kaçıyorum
sevgilerimi yolluyorum

şengül dedi ki...

senem canım çok severim havuç saltasını çok güzel olmuş ellerine sağlık canım benım

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

senemcigim havuc salatan nefis olmus.cokta saglikli besleyici bende cok sıklıkla yaparim.etkinlik sayesinde:))arsivimde bekleyen tum salatalarla birlikte yayina koydum
ellerine saglik canim benim sevgilerimi gonderdim.

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

Ya ben buna da kabaklı olanına da bayılıyorum hele bi de bol sarımsaklı olursa...Sırf salata ve ekmek ile bile doyurabilirim karnımı...
Mmmmmm .
Ellerine sağlık canımcım.

ceyt dedi ki...

senemcim bu salatayı ben de çok sever ve sıkça yaparım.ellerine sağlık canım nefiss olmuş.
öpüyorum sevgiler...

nino dedi ki...

cok severimmmmmmm

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim, nasilsin iyimisin. Nasil gidiyor, etkinlikler cogalmis ben bir türlü tarif ekliyemedim, bakalim bu ara cok yogunum
temizlik gelen giden cok isler var, sevgiler....

arzumcum dedi ki...

HARİKA BİR SALATA.BENDE BUNA BİDE KABAK EKLERDE YAPARIM.NEFİS OLUR.BUDA MUHTEŞEM.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.MUTLU PAZARLAR.

Yaren dedi ki...

Kizilcigim bende bu gün bu tarifi koycaktim da erindim ,aksama eklicem:)))Kalb kalbe karsiymis.Cok severim ,nefiste görünüyor.Ellerine saglik canim benim.Sayfanin rengide hos olmus.Sevgiyle kal canim,iyi pazarlar.

cumartesi mutfağı dedi ki...

mmm. çok severim ben de ellerine sağlık.

tolunay

özo dedi ki...

merhaba bende havuç salatasını çok sever ve yaparım ama sizinki gibi mayonez hiç koymamıştım muhakkak buşekildede denicem ellerinize sağlık

mutfaktayim dedi ki...

Harika görünüyor ellerine sağlık canım.

Sevgiler...

Cem Akkilic dedi ki...

AÇLIK KAMPANYASI

Blogunuz çok güzel ve başarılı tebrik ederim.Yazılarınızı takip etmeye çalışıyorum.Şimdi izin verirseniz dikkatinizi insani bir göreve çekmek istiyorum.
Gelin blogunuza bir kampanya ekleyelim.Ben bu duyuruyu yapalı bir aydan fazla zaman oldu ve katılım çok yüksek.

Dünyada her 3 saniyede bir insan ölüyor açlıktan ve bunların büyük çoğunluğu henüz çocuk.Artık onlar için bir kampanya var!Tamamen ücretsiz!

Sizde bu kampanyayı yayınlayarak hem ziyaretçilerinizi arttırın hemde faydalı işlerinize önemli bir halka ekleyin.

Bu kampanya nedir?

Birleşmiş Milletlerin Açlık Sitesine Girin.

Orada Göreceğiniz Sarı Düğmeye Tıklayın.Dünyanın Herhangi bir Yerinde Aç Bir insan Yiyecek Alıyor. Size Hiçbir Maliyeti Yok, Yiyeceğin Parası Reklam Logolarını Görmeniz ile Reklam Yapan Sponsorlar Tarafından Ödeniyor,Tüm Yapacağınız Bu Siteye Girmek ve Yiyecek Bağışla Help Feed The Hungry) Düğmesine TIKLAMAK. Bir Saniye Sürüyor, Günde Sadece Bir Kere Bağışta Bulunabiliyorsunuz.İşte bu kadar kolay!

Nasıl yayınlayacaksınız?

Sitenin linkini aşagıda yazdığım bloglarımdan edinebilirsiniz ya da kolaylık olması için
cagdasdrama@gmail.com adresimden gereken HTML dosyasını gönderebilirim.Bir mail atmanız yeterli.(Yorum kısımlarından HTML dosyaları teknik olarak yollanmıyor çünkü)

Not: Kampanyayı yayınlayan siteleri kendi blogum da Onuncuköy de asiller listesi adı altında yayınlamaktayım.Burada ki amaç katılımcıların çokluğunu gösterebilmek.Siz de kampanyayı yayınladığınız taktirda lütfen cagdasdrama@gmail.com adresime web sayfanızın linkini içeren mailinizi yollayın ve listede adınız yer alsın.

Cem Akkılıç

Kampanya detayları için;

Onuncuköy
http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2008/03/alik-kampanyasi.html


Kampanyayı blogunda yayınlayan ASİLLER Listesi

http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2008/03/alik-kampanyasi-ve-asiller-listesi.html



Önemli not:Kampanyayı yayınlamak isterseniz kolaylık olsun diye HTML dosyasını gönderebilirim.Tamamen size kalmış bir durum.

Site Ekle dedi ki...

http://site-ekle.net.tc

Değerli Blog Admini;
Öncelikle Sunu Belirtmek İsterim ki;Blog Aleminin Gelişmesiyle Artan Bilgi Öğrenme ve Öğrenilen Bilgilerden Yararlanma Yolunda Ülkemiz İnsanı, İnterneti Son Derece Fazla Kullanmaktadır,Siz Değerli Site Sahipleri Emeklerinizi, Hobilerinizi,Duygu ve Düşüncelerinizi Anlatmak Yoluyla Blog Yayıncılığında Bulunmaktasınız.
Türkiye'nin En Büyük Uluslararası Site Barındırma ve Hit Destek Toplist Servisimizden Yararlanmanızı Önermekteyiz.Blogunuzu veya Sitenizi Toplist Alanımıza Eklediğinizde Sitenize Hit Desteğinin Yapıldığını Mutlaka Göreceksiniz... Gerekirse; Adminimizle Özel İletişim Kurarak Bannerinizi Toplistimize Ekletebilirsiniz.Bizlere Vermiş Olduğunuz Değerlerden ve Desteklerinizden Dolayı Teşekkür Ederiz, Blog Yayıncılığında Başarılarınızın Devamını Allah'tan Niyaz Ederiz...
Emin Olabilirsiniz ki; Biz Diğer Toplist Sitelerinden Farklıyız, Çünkü Bizim Sizlere, Sizlerinde Bizlere İhtiyacı Var, Amacımız Her Daim Doğruyu Bulmak ve Ülkemiz Milletini Sanal Yönergeler Doğrultusunda da Muassır Medeniyetler Seviyesine Çıkarmak Olmuştur ve Hep Öyle Olacaktır... Bu da Ancak ve Ancak Siz Değerli Blog Yayıncıları Arkadaşlarımızla Yardımlaşma Çerçevesinde Olacaktır.
Saygılarımızı Sunar, Sevgilerimizi İletiriz...

http://site-ekle.net.tc

Admin@Toplist.Com

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bende çok sık yaparım şahane olmuş ellerine sağlık canım kocaman sevgiler

lezzetduragi dedi ki...

Ellerine sağlık canım
hem pratik hem lezzetli bir salata..