19 Nisan 2008 Cumartesi

MINIK PIZZALAR


Bu minik pizzalari bu haftanin PDCS etkinligi icin yayinlamak istedim. http://ngr.blogcu.com/13835461 dan Nigar arkadasimiz etkinligin ev sahibesi.Arkadasima kolay gelsin deyip tarifime geceyim.

MALZEMELER:
1 Türk kahvesi fincani siviyag
1 paket kuru maya
bir su bardagi süt ve su karisimi
1 corba kasigi tozseker
1 adet yumurta
tuz
3 su bardagi un

Sosu icin:
1 yemek kasigi salca
2 yemek kasigi ketcap
2 dis sarmisak
tuz
karabiber
kekik veya oregano

Ayrica:
Sosis, sucuk, veya istediginiz baska bir malzeme
kasar peyniri

YAPILISI:
Hamur malzemelerini güzelce yogurup üzerini örtün ve yaklasik 1 saat kadar kabarmasini bekleyin. (Hamur kulak memesi yumusakliginda olacak) Kabaran hamurdan kücük parcalar koparip elinizle bastirarak tepsiye dizin. Sosu icin salca ve ketcapi bir tasa koyup hafif sulandirin ve sarmisak, tuz ve baharatlarini ekleyip karistirin. Tepsiye dizdiginiz hamurlarin üzelerine kasikla sostan sürün, üzerlerine dogranmis sucuk ve sosis koyup en üste de kasar peyniri rendesi serpip 200 dereceli firinda pisirin. Sicak sicak servis yapin.
AFIYET OLSUN!

45 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

yakın arkadaşım gülnişimle sabahları yerdik kursa giderken bu pizzalardan bak onu hatırlattı bana..
çok güzel olmuşlar sabah kahvaltıları içni nefis.
ellerine sağlık.

Tijen dedi ki...

Yeni logo ne ferah olmuş! Keşke buradan leylak kokusu gönderebilsek. Aslında oralarda da vardır kesin, hiç değilse botanik bahçelerinde???

EZGi :)) dedi ki...

harika görünüyor senemcim ellerine saglık kocaman sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

harika görünüyor senemcim ellerine saglık kocaman sevgiler

hdidem dedi ki...

çok güzel görünüyorlar canım ellerine sağlık sevgiler

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Hımmmm nefis olmuşlar ellerine sağlık canım...Sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Off nefis görünüyor, çayla beraber kahvaltıda nefis olur.. Ellerine sağlık Senem'cim..

aslı kaya dedi ki...

mmmmm ne de güzel görünüyor puf puf pek bayılırım pizzaya seninkiler de çok güzelllll.Ellerine sağlık....

yesildomates dedi ki...

canım bu pizzalar harika görünüyo..
ellerine sağlık..ikramıda çok kolay olur..
öpüyorum..iyi haftalar diliyorum..

Nilgün dedi ki...

Senemcigim minik pizzalar süper olmus canim..Ellerine saglik

SEVGILER

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bende böyle mini mini pizzalara bayılırım nefis olmuş ellerine sağlık canım öpüyorum kocaman sevgiler

şengül dedi ki...

senem canımmmmmmmmm çayım var karnım aç of of olsada yesem çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

hayatkazanbenkepce dedi ki...

PİZZALAR YUMUŞACIK VE HARİKA GÖZÜKÜYOR , ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

Chaplin cafe(Burcu) dedi ki...

Pizzacı kardeş biz sipariş vermek istiyorduk.Belçikaya paket servisiniz var mı acep?:)))
ellerine sağlık şekercim.

Kevser dedi ki...

Senem'cim,
her davet sofrasini harika bir sekilde süsleyecek minik pizzalarin süper olmuslar, ellerine saglik canimcim.

Sevgiler ve kocaman öptüm..

Limonlu Kek dedi ki...

Off off Senemcim sabah sabah aç midelere işkencedir bu güzel resimler, canım çekti şimdi. Almanya'dan 4-5 tanesini atıver bakalım İstanbul'a:)

OLED dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.

Dilekk dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım benimde en severek yaptığım ve yediğimiz pizzalardan gerçekten nefis oluyor çocuklar bayılıyor

Mebrule dedi ki...

Iyi pazarlar canim.. ne guzel pizzalar yapmissin, ellerine saglik... Simdi mayali hamurum kabarmakta, brötchen yapacaktim, birkac tanesini pizzaya cevirmezsem aklimda kalacak :) Malum pazar kahvaltisi, cesit bol olmali canim.. kendine iyi bak :)

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Senemcim
Ellerine sağlık,pizzalar nefis görünüyor.Ben tek porsiyonluk, mini mini bütün tarifleri beğeniyorum:)

sevgiyle kal
mutlu pazarlar canım

Hasret dedi ki...

ellerine saglik senemcim, cok lezzetli görünüyor ...

kocaman sicacik sevgilerimle ...

Yemegimle dedi ki...

Canim hafta sonlari ne güzel gider bu pizzalar cocuklar bayilirlar mutlaka,ellerine saglik...

Güzel pazarlar canim...

mutfaktelaşı dedi ki...

mini pizzalar çok güzel olmuş ellerine sağlık. iyi akşamlar.

ceyt dedi ki...

senemcim, pizzalar yumuşacık harika görünüyor.insanın elini uzatıp alıp yiyesi geliyor.ellerine sağlık canım.
öpüyorum sevgiler..

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyorlar..sevgiler iyi pazarlar

peynir hösmelimi dedi ki...

Ay Senemcim canim istedi bu saatte valla.Cok güzel görünüyorlar,eline saglik.
Sevgiler.

Pastanı Seç dedi ki...

canim ellerine sğlık ay pek guzel görünüyorlar.

sevgiyle

hatice dedi ki...

Senem'cim ellerine sağlık, minik pizzalar yumuşacık çok nefis görünüyorlar.... sevgiler....

arzumcum dedi ki...

bayılıyorum bu minik pizzalara.çocuklarda çok seviyor.nefis görünüyor canım.nasıl canım çekti şimdi görünce.en kısa zamanda bende yapmalıyım.ellerine sağlık.

Melek* dedi ki...

çok güzel gözüküyr ellerine sağlık

diyalogyemekleri dedi ki...

mmmm...şahane...nasıl da güzel görünüyor bunlar böyle.ellerine sağlık.

HÜLYA dedi ki...

merhaba canım pizzalar çok iştah açıcı ellerine sağlık. 1 saatlik yürüyüşün ardından ye beni diye bağırıyorlar resmen. Ama azimliyim yemeyeceğim :)) sevgiler canım

pelincelezzetler dedi ki...

Ellerine sağlık senem,tam atıştırmalık olmuş..
Güzel bir hafta diliyorum..

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Hımm puf puf olmuşlar ne güzeller...

Senemciğim ellerine sağlık...

SEVGİYLE...

Gelibolu17 dedi ki...

CANIM PİZZALAR ÇOK GÜZEL DURUYOLAR.AMAN NASILDA KUZU KUZU YATIYOLAR ORDA.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.SEVGİLER

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Minik pizzalar enfes olmuşa benziyorlar ellerine sağlık.
Sevgiler…

OZAY dedi ki...

Cok guzel olmuşlar canım ellerıne sağlık.Guzel bır hafta dılıyorum sevgıler..

Lezzet Gemisi dedi ki...

NE GÜZEL OLMUŞLAR BÖYLE... POFUDUK POFUDUK... ELLERİNE SAĞLIK CANIM... HAYIRLI BİR HAFTA DİLİYORUM ŞEKER ARKADAŞIM, SEVGİLER....

muko dedi ki...

senemcim harika görünüyorlarr eline sağlıkk
en kısa sürede denenecektirrrrrrrrrr:D

Aynur dedi ki...

ayy bayiliyorum böle pizzalara yaa ah ah :)

süper olmus

ellerine saglik

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

pastacirapunsel dedi ki...

Çocukken pastaneen yediğim tek şeydi bu minik pizzaler, şimdilerde unutmuştum, iyi oldu hatırlattın:)))

Ellerine sağlık canım benim,

Sımsıcak sevgiler.....

melisa dedi ki...

eline sağlık canım minik minik çok şekerler

ilker'in mutfağı dedi ki...

canım valla bu pizzalrda harika görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

PINAR dedi ki...

Senemcim benim oğlan pizzalara bayılır, seninkiler harika olmuş. Ellerine sağlık.

camay dedi ki...

Bu pizzalara bayiliyorum ilk firsatta senin tarifide deneyecegim , elerine saglik canim..