11 Nisan 2008 Cuma

KARISIK SALATA

Sizlere yine istah acici bir salata,herkes yapimini biliyordur ama tarifi bir de benden olsun.

Malzemeler:
yarim kirmizi lahana
yarim eisberg (buzdagi) salatasi
2-3 adet havuc
1 adet hiyar
2 adet domates
1 adet limon
tuz
sirke
4 yemek kasigi siviyag.

Yapilisi:
Ilk olarak kirmizi lahanayi ince ince dograyip bir tasa alalim,yikayip süzelim.Üzerine bir cay kasigi kadar tuz serpip elimizle ovalim.Cikan suyu süzdürüp,sirke,2 kasik siviyag ve limon suyu ekleyip karistiralim.Salatayi yikayip parcalara ayiralim ve servis tabaginin altina yerlestirelim.Onun üzerine lahanayi koyalim.Havuclari rendeleyelim,hiyar ve domatesi dilimleyip salata tabagina istedigimiz gibi yerlestirelim.Kalan iki kasik sivi yag,limon suyu ve cok az tuz ile karistirip salatanin üzerine gezdirip servis yapalim.Afiyet olsun.

28 yorum:

Selcen dedi ki...

Ellerine sağlık Senem'ciğim nefiss salatayı çok severim özellikle yaz salatalarını.
Çeşit çeşit yapmalıyız :)

Sevgiler...

ayşegülmutfakta dedi ki...

evet benimde en sevdiğim atomlu havuçlu kızmızı lahanalı salatadır. ama alttaki mozerellalı nefiss görünüyor

Tuğba dedi ki...

yaptığınız yorum için çok sevindim. Bu sayedede sitenizi inceleme fırsatı buldum. Çok güzel tarifler vermissiniz. Ellerinize sağlık. Biraz gec olsada yeni yasınızı kutlarım.

http://tugbaakin.blogspot.com/

akasyakokusu dedi ki...

SENEM'CİM ELİNE SAĞLIK CANIM..RENGARENK NE GÜZEL HELEDE LİMONU BOL OLSUN..
O BUZDAĞI NEDİR BİLDİĞİMİZ BİŞEYMİDİR İSMİ ŞEKLİ:)))
SORUMA GÜLME AMAA:))
BU ARADA HAYIRLI CUMALAR CANIM

akasyakokusu dedi ki...

Senem'cim tamam canım..salatanın altına deyince anladım şimdi..evet göbek marul o..yumruk gibi gimisi büyük oluyor kimiside küçük..
hatta marketlerde streç filmle kaplayıpta satıyolar..
tşk ederim canımsın afiyetler olsun..
benimde küçük dalton şimdik gelir okuldan..öptüm seni sevgiler.

sarımutfak dedi ki...

ımmmm salata harika bayılırım eline sağlık

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim,
ellerine saglik, nefis nefis salatalari döktürüyorsun. Tamda diytelikler, bahar aylarinda iyi gider canim, paylasimin icin cok tesekkürler, sevgiler...

elif dedi ki...

salata kormadan yıyebildiğim tek yıyecek. allahtan çok severim yaniii. ellerine sağlık

elif dedi ki...

allahtan çok severim yanii dedimya yanlış anlaşılmasın. bizde oyle denir. yanı iyikide allah onu çok sevdirmiş bana anlamında. tamammı canım

arzumcum dedi ki...

HIMMM.NEFİS VALLA.KARIŞIK MEVSİM SALATAYA BAYILIRIM.TÜM SEBZELER NERDEYSE BİR ARADA.ENFES.ÇOK SAĞLIKLI VE BESLEYİCİ.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
Sevgi hak edenin, umut sabredenin, zafer inananın, mutluluk bekleyenin, bunların tümü senin ve sevdiklerinin olsun.
HAYIRLI CUMALAR.

Yaren dedi ki...

Senemim düzmüsün salatalari,harika görünüyorlar her ikiside canim.Ellerine saglik.Sevgiylerimi biraktim kizilcigimmmm.

pelincelezzetler dedi ki...

Canım ne güzel hafif salatalar yapmışsın,uğrayamamışım ne zamandır,hepsi çok güzel.
Ellerin dert görmesin..
İyi hafta sonları

Lezzet Gemisi dedi ki...

HEPİMİZİN BİLDİĞİ BİR SALATA OLABİLİR, AMA SENİNKİ PEK Bİ ALBENİLİ OLMUŞ CAANIM. ELLERİNE SAĞLIK TOPRAĞIMM. HAYIRLI CUMALAR VE ARDINDAN KEYİFLİ BİR HAFTA TATİLİ DİLİYORUM. SEVGİLER...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik. Bana da sadece salata olsun yeter.

Tekrar ellerine saglik, guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Mebrule dedi ki...

Selam canim, bu aksam ki salatan da cok guzel. ellerine saglik, servisleri boyle suslemende cok hosuma gidiyor...

defneylebirlikte dedi ki...

salatan harika olmuş anım.iştah açıcı.eline sağlık..

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

salata olsun hiç yemek aramam ellerine sağlık canım iki salatanda birbirinden güzel olumuş
midye lezzetinde tavuk tarifini deneyip beğendiğiniz için çok teşekkürler gerçektende çok güzel herkesin sevdiği bir yemek bizim evde çok seviliyor aynı tarifle kabak ,patlıcan, karnabaharda yapıyorum harika oluyor
kucak dolusu sevgiler hayırlı hafta sonları

feray dedi ki...

Canım ellerine sağlık. Ben salataya bayılıyorum. seninkide nefis görünüyor.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Senemcim
Ellerine sağlık kırmızılahanalı salataları çook seviyorum ama eşim sevmediği için çok nadir alıyorum:)

mutlu haftasonları
sevgiyle kal

Ayşegül dedi ki...

bu sıralar biz de akşamları bol bol salata yiyioruz yaz geliyo malum :))
çok lezzetli görünüyor canım ellerine sağlık...

muko dedi ki...

eline sağlık senem saltayıda çok severim..

birdilimdus dedi ki...

Senemciğim,
Salata süper bir yemek benim için bazen sadece salata yapı yemek hem de o kadar çikolataya karşı beni rahatlatıyor :):):)

Ellerine sağlık cnaım benim. sevgiler...

OZAY dedi ki...

Canım ellerıne sağlık .Salatasız olmaz .Kucak dolusu sevgıler..

HULYA dedi ki...

Senem'ciğim,
yaz geliyor artık salatalara ağırlık verip tatlılara biraz ara vermek lazım aslında.ellerine sağlık canım.Sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIMM ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR..KEYİFLİ HAFTASONLARII

Nilgün dedi ki...

Senemcigim ne güzel böyle bol bol Salata vitaminli az kalorili..
Ellerine saglik canim..
Bu ara sen Isvicrenin neresindesin?

Güzel bir hafta sonu dilerim

SEVGILER

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Pasta kurabiyeden bıkmıştık...arada salata görmek çok iyi geliyor...Harika olmuş salatan ellerine sağlık canım...Güzel bir hafta sonu geçirmeni dilerim...Sevgiler...

Nilgün dedi ki...

Senemcigim cevabin icin tesekkürler canim..Halam Bern"de yasiyor yazin kismet olursa ziyaretine gitmek niyetimiz...

SEVGILER