12 Nisan 2008 Cumartesi

BERN GEZISI

Önceki hafta esim tatilde oldugundan cuma günü bir Bern turuna cikalim dedik.Ilk önce Bern'e varmadan evvel yolumuzun üzerindeki Lenzburg sarayina ugradik.Burada dolastiktan sonra tekrar Bern'e dogru yola koyulduk.Saat 11.30'a dogru orada olduk.Ilkönce bir pizzeriada cok güzel bir pizza yedikten sonra,Berkin'in istegi üzerine Bern'in sembolü olan ayilarini görmeye gittik.Ayilar resimde görüldügü gibi bana göre cok sevimliydiler.Ziyaretcilerin onlara attiklari yiyecekleri yakalamak icin uslu uslu bekliyorlardi.Berkin de onlara yiyecek atmak isteyince babasiyla almaya gittiler.Külahin icinde meyva ve bir cesit kuru yiyecek vardi.Biz de onlari ayilara attik.O meyvalari yakalamak icin öyle komik hallere giriyorlardi ki seyredilmeye degerdi.Ondan sonra Aare nehrinin kiyisinda sehre dogru yürüdük.Sehri biraz dolastiktan sonra parlamento binasinin önünde gösteri vardi,oraya dogru gittik.Recycling firmasinin yirminci yil kutlamasi oldugunu ögrendik,gösteriyi izlerken seyircilerin hepsine davul,darbuka,tamtam ve konserve kutulari verdiler ve bizleri de gösteriye dahil ettiler.Seyirciler arasinda Isvicre politikacilari da vardi,onlarla birlikte biz de konser vermis olduk,cok eglenceliydi..

Burasi Lenzburg sarayi


Burada görülen Aare nehri

Burada Isvicre parlamento binasini görüyorsunuz.

Burada ayicik atilacak mamayi beklerken,asagidaki resimde de Diger ayicik da ona katilmis.

22 yorum:

Nilgün dedi ki...

Resimler harika Senemcigim henüz gelip göremedim ama sayende azicik da olsa bir önizleme oldu benim icin..Insallah yaza dolastigin yerlerde banada gezmek nasip olur..

SEVGILER

Tuğba dedi ki...

sayende ben de gezmiş kadar oldum canım:)
resimler şahane..
sevgiler..

ozlemle dedi ki...

Canim cok sevindim güzel vakit gecirdigine.Ne iyi geliyor insana bu kisada olsa degisiklikler.

defneylebirlikte dedi ki...

ne güzel bir gezi bu senemciğim.çok güzel resimler.inşallah bir gün biz de görebiliriz lenzburg sarayını.pek ihtişamlıymış..

sofraozlemi dedi ki...

fotoğraflar çok güzel cnm..buradada havalar iyice ısındı .insanın canı hemen tatil çekiyor..ama malesef isviçreye gelmemiz çok zor..
iyiki küçükken bende oraları görebilmişim..anılarım tazelendi sayende..
sevgiler cnm..

akasyakokusu dedi ki...

Senem'cim iyi geceler canım..sayende gitmiş görmüş kadar olduk..Allah c.c. ağız tadınızla daha çok gezmek nasip etsin canım..amin..
sevgiler.

disal dedi ki...

senemcim harika görüntüler bunlar......ne güzel eğlenmişsiniz..en çokda yediğiniz pizza ilgimi çekti...çünkü şu an acıktım sanrım...

öpüyorum hayatım....

Acemi Şef dedi ki...

Senemcim bu harika gezinizi paylaştığın için teşekkürler, gitmiş kadar olduk canım. Ayıcıklara ise bayıldım :)

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Senemcim
ne güzel geömişsiniz
bide İstanbul'da geziyoruz:)
iyiki paylaştın fotoğraflarını bizimle

sevgiyle kal
mutlu pazarlar

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Senem'cim nehir fotoğrafına bayıldım, paylaşımın için teşekkürler :)

Neşeli Sesler dedi ki...

Ooohh felekten bir gün çalmışsınız ama muhteşem yerler gezmişsiniz gerçekten.

yesildomates dedi ki...

canım arkadaşım paylaşımn için çokk teşk.

sayende yeni yerler görme fırsatımız oldu..
öpüyorum..
iyi pazarlar dilerim..

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim benim ne güzel gezip eglenmissiniz.
Ayilara bende bayildim.Cok sekerler.
Sevgilerimi sunuyorum canim.Öptüm.

pastacirapunsel dedi ki...

Senem'ciğimmm,

Ne iyi etmişsin de; hem gitmişsin görmüşsün, hem de bu güzellikleri bizlerle paylaşmışsın... Yüreğine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler...

muko dedi ki...

Ne güzel gezmişisnizz sayende gidip görmüş gibi olduk canım teşekkürler...

Burcu(Chaplin Cafe) dedi ki...

Ohhh gezin bakalım bol bol...Ayıcıklar da uzaktan pek bi şirinler di mi?sıkıyosa yanlarına gidip ayyy ne şeker diyelim :) puhahahahah bazı hayvanlara uzaktan bakmak çok daha sağlıklı :)

Mihriban dedi ki...

Ooohhh ne güzel iyi bir gün geçirmişsiniz anlaşılan. Sevgiler...

Yaren dedi ki...

SEnemcim ne güzel yerleri gezmisin canim,cok hasuma gitti.Ayiciklar gecekten kücükmüydüki?Ben korkarim ayilardan:))))Ama görüntüler sahane canim.Ayaklariniza gözlerinize saglik canim.Güzel bir hafta diliyorum sana ,sevgiyle kal.

şengül dedi ki...

senem canım çok eğlenmene bende çok sevindi senin sayende bende gezmiş oldum resimler çok güzel canım benim öptüm

kesmeşeker dedi ki...

Gezmek gibisi yok!
İnsan dört duvar arasından çıkıp kendine geliyor,temiz hava alıyor.Yaşama sanki daha sıkı bağlanıyor.
Gezilerin hiç bitmemesi temennisiyle :)))

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Senemimmm, bayıldım valla, çok güzel yerler çokkk...Ayaklarınıza sağlık..
Öpüyorum...

Lezzet Gemisi dedi ki...

RESİMLER ÇOK GÜZEL.. AYICIKLAR DA ÇOK ŞEKER. :))))) BEN DE SİZİNLE BİRLİKTE GEZMİŞ GİBİ HİSSETTİM. İYİ Kİ PAYLAŞMIŞSIN CANIM. TEŞEKKÜRLER. İYİ HAFTALAR DİLİYORUM, SEVGİYLE....