12 Mart 2008 Çarşamba

PIRINC SALATASI

MALZEMELER:
1 su bardagi pirinc (ben yasemin kokulu pirinc kullandim)
3 yemek kasigi siviyag
1,5 su bardagindan cok az daha fazla su
1 cay bardagi haslanmis misir
1 cay bardagi haslanmis veya konserve bezelye
ve yine 1 cay bardagi haslanmis veya konserve havuc
maydanoz
3-4 adet soganin yapraklari
2-3 adet salatalik tursusu
tuz,taze veya kuru dereotu
yarim liomonun suyu

YAPILISI:
Pirinci yarim saat kadar tuzlu suda bekletin ve daha sonra yikayip süzün.3 yemek kasigi siviyagda pirinci kavurup pilavi pisirin ve soguyana kadar bekletin.Sebzelerin hepsini kücük kücük dograyin ve derince bir kabin icinde tuz ve limon ile karistirin.Pilav soguduktan sonra sebzelerle birlikte karistirin.Eger yagi az geldiyse biraz daha ekleyebilirsiniz.Salataniz servise hazirdir,afiyet seker olsun.

15 yorum:

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Salata olduğunu duydum geldim.Salataları çok seviyorum tek başına bile bana yeterli geliyor.Salatan bol renkli harika olmuş elleri sağlık arkadaşım...

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

oy oy görüntüye bak harika canım valla ellerine sağlık süper olmuş...sevgilerimle

sarımutfak dedi ki...

slm
salatan harika eline sağlık.ben konserve mantarda koyuyorum bir dahakine dene istersen
sevgiler cnm

OZAY dedi ki...

Ne kadar guzel olmuş.Ellerine sağlık.Sevgıler canım..

birdilimdus dedi ki...

Canım ellerine sağlık hem çok şık hem de oldukça doyurucu bir salata olmuş. Süper valla

Vildan dedi ki...

Güzel görünüyor
Ellerine sağlık

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar canim,
Pirinc salatan cok nefis olmus, ellerine saglik,
sevgiler...

pastacirapunsel dedi ki...

Canımmm,
Hafta sonu konuklarıma hazırlamıştım ben de:))

Ellerine sağlık canikom,

Kocaman, sımsıcak sevgiler...

PINAR dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel olmuş.
Sevgilerimle.

Tuğba dedi ki...

Çok güzel bir tarif canım,
Ellerine sağlık.Bein ilk gördüğümde garip gelmişti ama yiyince çok sevdim:)
sevgiler..

ceyt dedi ki...

salata nefiss aynı pasta gibi olmuş.ellerine sağlık canım.hemen deniycem.
kocaman öpüyorum.sevgiler

sevgi dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Bu arada soslu kekin de harika olmuş
sevgilerle

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım pilavının görüntüsüne bayıldım. Zaten mısırıda çok severim. Ellerine sağlık.
Sevgiler.

nino dedi ki...

bende cok seviyorum bu salatayi harika olmus ellerine saglik canim

Esma dedi ki...

ellerine saglik, bende bir arkadasimin tarifi koymustum, gercekten cok lezzetli oluyorlar, kek kalibinda cikarmakda cok iyi fikir bence.