7 Mart 2008 Cuma

PDCS ETKINLIK-EBRULI UN KURABIYESI

En son tarif ekledigim tarihe baktim da neredeyse bir hafta olmus yeni bir sey yazmayali.Bu zaman icinde bilgisayara oturmak icin pek vaktim olmadi,baya yogundum.Aklimda da bu haftaki http://sefertasi.blogcu.com/ dan Belgin arkadasimin ev sahipligi yaptigi P-D-C-S etkinligi oldugundan firsat bulup etkinlik icin hazirladigim tarifimi hemen yayinlayim dedim.Bu un kurabiyesi tarifini Oktay usta'nin sitesinden görüp yaptim.Tadi cok sahane,agizda dagilan bir kurabiye oldu ama beim istedigim o pastanelerdeki un kurabiyelerine benzemedi.Bilmiyorum hamurunu dahami sert yapmam gerekliydi. Belki aranizda pastanelerdeki un kurabiyelerinin tarifini ve püf noktalarini bilen vardir ve eger varsa bana bildirirseniz cok mutlu olurum.Pastanelerdeki gibi degil ama siddetle tavsiye edebilecegim tarif bu ve ben de bu kurabiye tarifimi Belgin'cime etkinlik icin hediye ediyorum.Belgin'e kolay gelsin diyorum ve daveti icin cok tesekkür ediyorum.Tarifi Oktay ustanin sitesinden aynen aktariyorum.


Malzemeler:1 p. margarin oda sıcaklığana gelmiş 1 çay b. sıvı yağ1 çorba k.kakao4 çorba k. pudra şekeri4 çorba k. buğday nişastası 1 paket vanilya aldığı kadar unüzeri için :pudra şekeriHAZIRLANIŞI:Bir karıştırma kabının içine oda ısısındaki margarini alın. Üzerine sıvıyağı koyup karıştırın.
Üzerine biraz un koyup , pudra şekeri, nişasta ve vanilyayı ekleyin. Yumuşak bir hamur yapın.
Hamurdan bir parça ayırın. Hamur elinize yapışmadımı kıvamı tamam demektir. Sade hamuru
elinizle açın. Ayırdığınız hamura kakaoyu karıştırıp beyaz hamurun üzerine koyun. Hamuru bir
rulo yapın. Bıçakla verev keserek tepsiye dizin. 150 derecede kızarmadan kurutarak pişirin.
Çıkar çıkmaz bolca pudra şekeri eleyin ve servis yapin.
AFIYET OLSUN!

50 yorum:

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam arkadaşım..kurabiye nefis görünüyor.eline saglık canım..sevgilerimle.

yesildomates dedi ki...

canı kurabiyelerin enfesss olmuş..ellerine sağlık..öptüm görüşürüz...

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim sahane görünüyorlar eline saglik.
sevgiler.

dide dedi ki...

Bu kurabiyeyi ben de yaptım geçenlerde. Çok güzel bir kurabiye gerçekten. Ellerine sağlık.

sofraozlemi dedi ki...

un kurabiyesi gibi ama iki renkli ..
ne güsel olmuş cnm..ellerine sağlık.
sevgiler.

sofraozlemi dedi ki...

un kurabiyesi gibi ama iki renkli ..
ne güsel olmuş cnm..ellerine sağlık.
sevgiler.

Yaren dedi ki...

Senemcim harika görünüyor canim,ellerine saglik.Sana güzel bir hafta sonu diliyorum.Sevgiyle kal canim,öptümmm.

Nurten dedi ki...

İki renkli un kurabiyesi hem ilginç hemde çok hoş olmuş :) ellerinize sağlık :)

sevimin sayfasi dedi ki...

canim kurabiyeler enfessss olmus
bende un kurabiye yapmayi düsünüyordum
ellerine saglik

SevgiSeli40 dedi ki...

canim bende bu kurabiyeyi cok sik yaparim eline saglik cok güzel görünüyor sevgiler canim

akasyakokusu dedi ki...

merhaba canım mis gibide görünce hemen kurabiyelerin tadına bakmaya geldim eline sağlık nefis olmuş inan..

Asiye dedi ki...

kızılcık şurubum, ellerine sağlık. ben de yapayım dedim fakat anlayamadım. iki renk hamuru rulo yaptığında yuvarlak olmuyor mu? kesince mi yassılıyor? hamuru açma çapı nedir? anlayamadım özür dilerim :(

Mihriban dedi ki...

Senem'cim ellerine sağlık canım nefiis olmuş. Sevgileer....

defneylebirlikte dedi ki...

süper süper süper.eline sağlık canımmmmm.

MUTFAKISTAN dedi ki...

guzel dilekleriniz icin tesekkuler sevgiler.Kurabiyeler harika gorunuyor elinize saglik

akasyakokusu dedi ki...

iyi geceler canım benim seninde kadınlar günün kutlu olsun sevgiler..

pelincelezzetler dedi ki...

Senem canım kurabiyeler nefis ellerine sağlık...Kadınlar günümü kutlamışsın ayrıca teşekkür ederim...

Senin de Dünya Kadınlar Günün Kutlu Olsun...

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım...Selamlar....

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

un kurabiyesi degisk olmus canim mutlaka en kisa zamanda deneyecegim ellerine saglik canim benim 8 mart dunya kadinlar gununu kutlarim.

kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum.

ayselce dedi ki...

ben geldim :))

kurabiyeler nefis olmus, ellerine saglik...

ayrica yeni banner varmis bu sitede cok yakismis süperrrr, hayirli olsun güle güle kullan...

kadinlar günün kutlu olsun,

bende baya kutlamalarla geldim bu gece hehe :))

hayirli günler

Kevser dedi ki...

Senem'cim,
kurabiyelerin yine herzamanki gibi cok güzel görünüyorlar, ellerine saglik diyorum.
Arayi fazla uzattim bende coktan beri gelemedim sana, ama artik olmaz umarim yogun günleri atlattim hayirlisiyla.

Selamlar ve öptüm..

ezgi uğurlu dedi ki...

canım çok lezzetli görünüyor ellerine saglık kocaman sevgiler

OZAY dedi ki...

Ellerine sağlık.Dunya kadınlar gunun kutlu olsun.Sevgiler..

Muhteremle Afiyetle dedi ki...

8 Mart dünya kadınlar günün kutlu olsun,

Kıymetini bilen hep bulunsun,

Üzüntü-elem-keder senden uzak olsun,

Sağlık-huzur-mutluluk hep seninle olsun.

*Sevgili Senem,
Ellerine sağlık,etkinlik tarifin nefis görünüyor.

hdidem dedi ki...

Analarımız, bacılarımız hayatımızın yarısı hatta çok daha fazla değerlerimizi ifade eden kadınlarımızın Kadınlar Günü’nü kutluyorum.

http://illedeyemek.blogcu.com/ dedi ki...

öncelikle iyi bir hafta sonu diliyorum.Harika görünüyor eline sağlık,sevgilerimle...

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok güzel ve değişik olmuş bu şekilde kurabiyen, ellerine sağlık güzelim.Canım güzel bir hafta sonu dileklerimle kadınlar günün de kutlu olsun, sevgilerimle...

HULYA dedi ki...

Senem'ciğim,
un kurabiyesini çok severim.Zaten bütün tatlı çeşitleriyle aram pek iyidir :-)Ellerine sağlık canım.Dünya KAdınlar günün kutlu olsun canım.
(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )

Yaren dedi ki...

Senemcim dünya kadinlar günün kutlu olsun,sevgiyle kal,öpüldün canikom.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

senemcimm
kuabiyelerin pudraşekeriyle çoook cazip hale gelmiş
ellerine sağlık,çok gzüel olmuş

günün kutlu olsun bu arada

mutlu haftasonları

zeytintanesi dedi ki...

selam,
Değişik birun kurabiyesi olmuş. Deneyeceğim, ellerine sağlık.

mediha dedi ki...

müminler için en güzel örnek Sevgili Peygamberimizdir. O, hanımlara karşı daima sevgi, saygı, hoşgörü ve anlayış göstermiş, bırakın dövmeyi; hanımlara karşı hiçbir zaman kaba davranmamış; hep güler yüzlü olmuştur. Dolayısıyla Peygamberimizin hanımlara karşı gösterdiği bu tavır, hepimiz için örnek olmalıdır. Bu vesile ile tüm kadınlarımızın gününü kutluyorum.

www.peyton24.blogcu.com

rumeysaninruyasi dedi ki...

ellerine sağlık senemcim çok güzel gözüküyor 8 mart kadınlar gününü kutluyorum

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmm çok severim şahane olmuş ellerine sağlık canım..sevgiler

emineninemekleri dedi ki...

Senemcim, kurabislerin nefisssssssssssss olmus canim.
Elerine saglik.

Kocaman öpüyorummmmmmmmmmmmm

Emine

nino dedi ki...

kadinlar gunun kutlu olsun
yeni adresim
http://ninomutfakta.blogspot.com/

ebruakin dedi ki...

Selamlar Senem'cim,
Ellerine sağlık, kurabiyeler enfes görünüyor. En sevdiğim kurabiyedir un kurabiyesi.

Güzel mesajın için de çok teşekkür ederim.
Öpüyorum.
Sevgiler...

menü dedi ki...

meraba cnm eline koluna sağlık.. sanırım isviçredesin ...dikkatimi çekti çünkü annem 1 haftadır almanyada onu hatırlattı bana çok özledim de:)
sayfanı inceledim çok güzel tariflerin var marifetli arkadaşlardansın sende :)

Neşeli Sesler dedi ki...

kurabiyelerin harika ellerine sağlık

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

ebruli çok güzel olmuş kurabiyeler ellerine sağlık canım sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

BAYILIRIM UN KURABİYESİNE. ÇOK HOŞ GÖRÜNÜYOR. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM, SEVGİLER....

disal dedi ki...

çok güzel görünüyor....

şimdi duyduğuma göre pastanedekiler farklı bir margarin kullanıyorlarmış...taopdan aldıkları için özel pasta margarinleri falan varmış.....

onun için yaptığımız şeyler onlarınki gibi olmuyor...

ama ellerine sağlık..nefis görünüyor...

pastacirapunsel dedi ki...

Senem'ciğimmm,
Enfesss görünüyor, enfesss....

Ellerine sağlık canım benim...

Sımsıcak sevgiler....

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar..mutlu haftalar..sevgiler

birdilimdus dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar, eminim de tadı da güzeldir... Aslında yakın olsaydık sen kurabiye getirirdin ben de sana kahve ikram ederdik beraberce yerdik :)

Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

Seni sobeledim sorular blogumda :)

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

cANIMMMMMMM KURABİYELER NEFİSSSSSSSS OLMUŞ, ELLERİNE SAĞLIK...

arzumcum dedi ki...

en sevdiğim kurabiyelerdendir un kurabiyesi.böyle iki renkli olunca dahada nefis ve hoş olmuş.ellerine sağlık canım.

yildiz dedi ki...

Cok severim kurabiye,bunlarda nefis gözüküyorlar,ellerine saglik canimcigim.Kendine iyi bak,sevgiler.

meleginmarifetleri dedi ki...

Senemcim ellerine sağlık canım kurabiyeler nefis olmuş sevgiler bayy

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Un kurabiyesiiiii....Bayılırım şahane bir lezzet olmuş.Ellerine sağlık...