20 Mart 2008 Perşembe

P.D.C.S ETKINLIGI-KOLAY POGACA

http://yemekguncesi.blogcu.com/ Blogundan Yeliz arkadasimin ev sahipligi yaptigi bu haftaki etkinlik icin bu pogacalari hazirladim.Bu pogaca cok kolay oluyor,malzemelerin tam ne kadar oldugunu bilmedigimden internette bir gezinti yapip,http://kurabiyem.blogcu.com/blogunda gördüm ve aynen uyguladim.Güzel ve mis kokulu pogacalar oldu.Arkadasima kolay gelsin deyip tarifimi vereyim.

MALZEMELER :
125 gr.margarin
1 su bardağı yoğurt
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1 yemek kaşığı sirke
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un
susam,çörekotu
üzeri için yumurta sarısı

YAPILISI :
Iyice yumuşamış olan margarin,yoğurt,tuz ve sıvıyağ birbirine iyice yedirilir.Kabartma tozu ve aldığı kadar unla ele yapışmayacak şekilde yumuşak bir hamur elde edilir. Yuvarlaklar yapılıp yağlanmış tepsiye dizilir.Üzerlerine yumurta sarısı sürülür.Istenirse susam ve çörekotu serpilir.
175 derecede 25-35 dk.arası pişirilir.

50 yorum:

yasaminkiyisindan dedi ki...

Canım eline sağlık..Çok güzel görünüyor..sevgiyle kal..

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam canım.bende bu pogaca ile etkinlige katıldım:)))seninde eline saglık..sevgilerimle.

ayşegülmutfakta dedi ki...

merhaba canım nasılsın?
çok hoş olmuş poğaçan mis gibi görünüyor eline sağlık!

Papatya Prenses dedi ki...

Çayın yanına ne güzel gider bu poçalar. Ellerinize sağlık,nefis görünüyor..

sevgi dedi ki...

ben de çok severim bu poğacayı ellerine sağlık

arzumcum dedi ki...

MAYALANMA SÜRECİ OLMADIĞINDAN ZAMAN AÇISINDAN GERÇEKTEN ÇOK PRATİK.NEFİS GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANIMMM HARIKA OLMUS ELLERINE SAGLIK TATLISIM,AFIYET SEKER BAL OLSUN BENIM GÖNÜL DOSTUMA.
SEVGILERIMI BIRAKIYORUM SANA BITANEM,IYI GÜNLER DILERIM.

gülizar dedi ki...

canım ellerine sağlık.

muko dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık

ilker'in mutfağı dedi ki...

senem'cim canım geçmiş kandilin mübarek olsun arkadaşım.Allah tekrarına erdirsin inşallah.biliyorsun yoğunluktan arkadaşlarımın bloglarını doğru dürüst gezemiyorum canım.işte arada böyle uğrayıp gönlünüzü almaya çalışıyorum.ama siz beni yanlız bırakmayın emi.poğaçada nefis olmuş ayrıca.ellerine sağlık.çok öpüyorum seni.sevgiler.

Mihriban dedi ki...

Mİiisss gibi ellerine sağlık. Sevgiler...

mucizembenibul dedi ki...

Canım emeğine sağlık harika görünüyor
bende tarif verdim bakalım beğenecekmisin

nino dedi ki...

ellerine saglik canim nefis gorunuyor kandilini kutlarim

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim eline saglik bende biliyorum bu pogacalari gvrecik oluyor.
Sevgiler.

http://asotu.blogcu.com dedi ki...

merhaba canım, içindeki sirkede kıyırlık vermiştir.oooooooh ellerine sağlık.sevgilerimle.
sebilay.

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Sabah kahvaltılarada yakışan bir lezzet.Nefis olmuş ellerine sağlık arkadaşım...

NİLÜFERHOBİ dedi ki...

Eline sağlık çok güzel görünüyor poğaçaların çayla çok iyi gider. Sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

Senem'cim eline sağlık canım..İkişer tane aldım..Ohh be akşamdan beri amma yedim yaaa..
kesenize bereket olsun evin nur dolsun canım...amin.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmm poğaçalar şahane olmuş canım ellerine sağlık...sevgiler

rumeysaninruyasi dedi ki...

slmmm canım ellerine sağlık poacalar nefiss olmuşş sevgiyle kal

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım..canım hayırlı cumalar

ikizlerinannesi dedi ki...

bugün tatil herkes evde ben onlarin hepsini alsam ancak yeter bize senemcim ellerine saglik canim öptüm hayirli cumalar

ela'M dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık

Lezzet Gemisi dedi ki...

TAVŞAN KANI ÇAY VE SICACIKK NEFİS POĞAÇALAR. HMMM. YEME DE YANINDA YAT... ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
HAYIRLI CUMALAR VE ŞİMDİDEN KEYİFLİ BİR HAFTA SONU TATİLİ DİLİYORUM. SEVGİLER...

Yaren dedi ki...

Kizilcigim benim pogaclar nefis,ay keske burda olslar:))Diyet basima vurdu galiba.Ellerine saglik canim benim,sana afiyet olsun,ve güzel bir hafta sonu gecirmeni diliyorum

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canım poğaçaların nefis görünüyor, ellerine sağlık, iyi haftasonları şimdiden, öpüyorum...

Zehra dedi ki...

SLM CANIM EELLERINE SAGLIK KOLAY POGACA NEFIS GORUNUYOR..GECMIS KANDILIN DE KUTLU OLSUN SEVGILER

birdilimdus dedi ki...

Senemcim ellerine sağlık yavru kuşum. Süper görünüyorlar valla, afiyet şeker olsun. Hem de pek bir pratik süper valla.

Limonlu Kek dedi ki...

Bu poğaçalar her zaman kurtarıcı olmuştur zaten, hem de çok lezzetli, ellerine sağlık senemcim...

pastacirapunsel dedi ki...

Canımmm,

Poğaça kolay ama, puf puf tam sevdiğim gibi olmuşşş:))

Ellerine sağlık canım benim,

Sımsıcak sevgiler...

sofraozlemi dedi ki...

poğaçalar çok nefis olmuş cnm..ellerine sağlık..
sevgilerle.

Neşeli Sesler dedi ki...

Poğaçalar enfes bir görüntüye sahip. Ellerine sağlık canım

TATLI DİYAR dedi ki...

Son günlerde blogcular üzerinde bir nazar dolanıp duruyor, hastalananlar, ameliyat olanlar, bilgisayarına virüs bulaşıp bilgisayarı çökenler…Biz de (Sibel, Bilun ve Hülya) bir nazar etkinliği yapmaya karar verdik.Bu düşünceden çıktık yola…derken etkinliklerimizi ve dostluğumuzu sürdürelim istedik ve yeni bir blog oluşturduk: BİR FİNCAN KAHVENİN 40 YIL HATIRI VAR. Artık her ay bu blogda yeni etkinliklerle birlikte olacağız. İlk etkinliğimiz NAZAR ETKİNLİĞİ…Sadece yemek, pasta, börek de değil isterseniz sizin tasarımınız olan, kendi yaptığınız nazar temalı elişlerini, nazarlıkları, resimleri vb. de göndererek katılabilirsiniz etkinliğe, ama mutlaka kendi yaptıklarınız, özgün çalışmalar olmalı...

Etkinliğimizin son katılım tarihi 20 Nisan. Bu tarihe kadar hazırladığınız nazar konulu yemekler, pastalar , kurabiyeler ya da el işlerinizi (hatta bizim aklımıza gelmeyen ilginç tasarımlarınızı) adınızı, yaşadığınız şehir veya ülkeyi, blogunuzun adresini kahvefincani@gmail.com adresine göndermeniz yeterli. Ama 21 Nisan'dan önce kesinlikle blogunuzda yayımlamayacaksınız. Katılımcılar diğerlerinden etkilenmemeli...Kendi özgün tasarımlarını yaratmalı...Bloğu olmayan arkadaşlar da hazırladıklarını aynı adrese gönderebilirler. Bol yaratıcılık dolu günler diliyoruz ve birbirinden güzel olacağından emin olduğumuz tariflerinizi bekliyoruz.Haydi bakalım nazardan korkmadığımızı dünya aleme gösterelim...

Etkinlik logosu ve detaylar için Bir Fincan Kahvenin 40 Yıl Hatırı Var ziyaret ediniz.

Selma dedi ki...

ellerine saglik Senem ablacim...pogacalarin nefiss gorunuyor..ben hic pogacayi iyi yapamam..ya cok mayalanir ya tuzu az gelir herazaman birsey olur..tariflerde bir eksiklik oldugundan mi ne ama senin tarifini bir gun deniyeceyime emin olabilirsin ..guzel bir haftasonu gecirmen dileyiyle sevgiler..

www.yemedeyanindayat.blogcu.com dedi ki...

mrb
ellerinize sağlık..bende yaparım bu poğaçalardan nefis olur çayla...kıyır kıyır harika görünüyor..

Melek* dedi ki...

oh oh sıcak sıcak enfes olur bu ayol ellerine sağlık

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık Senemcim,
poğaça sevmeyen var mı acaba:)
seninkilerde çok nefis görünüyor..
sevgiler..

HULYA dedi ki...

Senem'ciğim,
çayın yanında en güzel giden şeylerden biri de poğaçadır değil mi.Ellerine sağlık canım.Sevgiler

Ayse Pamuk dedi ki...

Ben aldım bir tane ellerine sağlık sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Canım Semenimmm, hakikaten süper bir poğaça olmuş, çayın yanına ne güzel gider valla,
Ellerin dert görmesin canımcım,
Öpüyorum seni..

Mutfak Havlusu dedi ki...

çıtır çıtırda olur bu poğaçalar.

ebruakin dedi ki...

Selamlar Senem'cim,
Ellerine sağlık.
Harika görünüyorlar.
Sevgiler...

AYCA dedi ki...

Pogacalar çok nefis olmuş...:) tamda ikindi çayı için...:))

ellerinize sağlık...

yesildomates dedi ki...

canım misss gibi olmuşlar
ellerine sağlık..
çayın yanında da misss gibi gider..

öpüyorum..görüşmek üzere...

menü dedi ki...

ellerine sağlık tatlım..

benimdenizim dedi ki...

iyi geceler arkadaşım poğaçaların süper ellerine sağlık

ceyt dedi ki...

merhaba Senemcim, poğaçalar harika olmuş.ellerine sağlık canım.şimdi olsa yerdim mmm.
öptüm canım sevgiler

Selcen dedi ki...

Senemciğim poğaçalar missssss:)
ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

yemegimle dedi ki...

Canim ellerine saglik pogacalar nefis olmus...

Hatice dedi ki...

Senem'cim poğaçalar, nefis görünüyor, çayın yanına da pek bir güzel gider:) ellerine sağlık...
sevgiler...