31 Mart 2008 Pazartesi

PDCS ETKINLIGI-CIKOLATALI CICEK KURABIYE


Bu haftanin PDCS etkinliginin ev sahibesi,sevgili arkadasim http://mucizembenibul.blogcu.com/ sitesinden Canan.Arkadasima etkinlik icin bu gördügünüz kurabiyeleri hazirladim.Canan arkadasima kolay gelsin diyorum.

MALZEMELER:
1 adet yumurta
1 veya 1,5 cay bardagi pudra sekeri
125 gr margarin veya tereyagi
bir cimdik tuz
1 cay bardagi nisasta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
aldigi kadar un
ayrica,cikolatali glazür

YAPILISI:
Oda sicakliginda yumusamis margarin,yumurta,ve pudra sekerini yogurma kabinda karistiriyoruz.Ardindan nisasta,kabartma tozu,vanilya,tuz ve aldigi kadar unu da katip kulak memesi yumusakliginda bir hamur yoguruyoruz.Hamuru yarim cm kalinliginda acip kalipla kesiyoruz.Ne kadar kurabiye ciktiysa bunlarin yarisinin ortasindan kücük yuvarlaklar cikartip 170 dereceli önceden isitilmis firinda cok hafif pembelesinceye kadar pisiriyoruz.Kurabiyeler soguduktan sonra,cikolatali glazürü benmari usulü eritip,ortasi delik olmayan kurabiyelerin üzerlerine birer seker kasigi cikolata döküp yayilmasini beklemeden diger kurabiyeleri üzerlerine kapatiyoruz.(Cikolatalarin burda sadece ortada kalmasi,kurabiyelerin her tarafina sürülmemesi gerekiyor.Cikolata ortaya dökülünce hemen diger kurabiyeyle kapatildiktan bir süre sonra kurabiyeler birbirine yapisiyorlar) Cikolatalar donduktan sonra servise hazirdir,afiyet olsun.

29 yorum:

elif dedi ki...

MERHABA
Sağol canım dileğin için teşekürler ellerine sağlık çok güzel görünüyur kurabiyeler sevgiler güzel günler...

sofraozlemi dedi ki...

canım kurabiyelerin çok şirin olmuşlar bide çikolatalı ya daha ne olsun:)
ellerine sağlık..

pastamaxi dedi ki...

o kadar tatlı duruyorlar ki yenmeye kıyılmaz vallahi...ellerine sağlık canım


sevgiler

Limonlu Kek dedi ki...

Hımmm mis gibi, çıtı-pıtı görünüyorlar, ellerine sağlık, Sevgiler...

http://hunerlieller.net dedi ki...

selamlarr...bayıldım bu kurabiyelere..hem çiçekli hemde çikolatalı..süper valla..eline saglık canım.sevgilerimle

OZAY dedi ki...

Merhabalar, kurabıyeler cok guzel olmuşlar ellerıne sağlık.Sevgıler..

www.zeytintanesi.com dedi ki...

Günaydın,
İnsan bunları yemeye kıyamaz ya, harikalar. Ellerine sağlık.

disal dedi ki...

canım ne kadar hoş bir görüntü..

yemeyede kıyamazki insan bunları...

ellerine sağlık....bayıldım...

zerrin - misss dedi ki...

Canımın içi, nasıl güzel kurabiyeler bunlar.

Ellerine sağlık

sevgiler.
www.misssgibi.com

Selcen dedi ki...

Senemciğim ellerine sağlık çok şık olmuş kurabiyeler.

Sevgiler...

kirazdünyası dedi ki...

enfes gözüküyorlar ellerine sağlık
tarifini aldım mutlaka deniyeceğim...

Papatya Prenses dedi ki...

Ellerinize sağlık.Ye beni diyen bir görüntü olmuş..

birdilimdus dedi ki...

Senemcim çok güzel olmuş kurabiyelerin, sade ve şık görünüyorlar. Eee içinde çikolata var ya tadı da süperdir o zaman :):):)

hdidem dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzeller öptüm sevgiler

dide dedi ki...

Çikolatalı çiçek kurabiyeler de pastane kurabiyeleri de çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.

muko dedi ki...

nefis görünüyorlar elillerien sağlık ..

Burcu dedi ki...

Cicek kurabiyeler ne kadar seker ve hos olmuslar! Ellerine saglik

Sevgiler

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

kurabiyeler çok şirin görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler

ilker'in mutfağı dedi ki...

canım harika olmuş kurabiyelerin.ellerine sağlık.çok öpüyorum.sevgiler.

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim cok sik ve güzel bir kurabiye olmus.
Eline saglik.
Sevgilerimle.

rümeysaninrüyasi dedi ki...

günaydınnnn ellerine sağlık canım kurabiyeler çok nefis olmuş sevgiyle kal

sarımutfak dedi ki...

kurabiyeler harika olmuş eline sağlık senemcim
öptüm hayatım
kendine iyi bak

Yaren dedi ki...

CAnim benim cooook tesekür ederim,sühesiz ilk kutlayan sen oldun:))))Cok sasirttin cokta sevindirdin benim.Seni coook öpüyorum canim.

Lezzet Gemisi dedi ki...

TAM DA İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ BAHAR MEVSİMİNE YAKIŞIR, ŞIK BİR KURABİYE OLMUŞ. ELLERİNE SAĞLIK ŞEKERCİMM. BOL GÜLÜCÜKLÜ BİR GÜN DİLERİM CANIM. SEVGİLER...

nagehan dedi ki...

selam Senemcim,

Çiçek kurabişlerin nefis görünüyor ellerine sağlık, bende yapıyorum bu kurabiyeden ama benimkinin adı yalancı çokoprens.

Öptüm canım
Sevgiler
Nagehan

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım ellerine sağlık sevgiler

pastacirapunsel dedi ki...

Canikommmm,

Tam bahar kurabiyesi olmuşlar:)) Bir de çikolatalı daha ne istenir kiiii:))))

Ellerine sağlık canikom,

Sımsıcak sevgiler, öpücükler....

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım http://birdemliksohbet.blogspot.com blogunda düzenlenen en güzel pasta yarışmasında 61. tarif benim oy atarsan sevinirim.şimdiden teşekkürler sevgiyle kal:=)

mutfakgunesi.blogcu.com

lezzetduragi dedi ki...

Ellerine sağlık kurabiyeler nefis görünüyor.