28 Mart 2008 Cuma

PASTANE KURABIYESI ve BERKIN'IN PASKALYA HEDIYESI PECETE HALKASI



http://oktayusta.blogcu.com/ blogunda görmüstüm bu kurabiyeleri.Denedim ve cok begendim.bunlari yaptiktan 1-2 gün sonra tatlari daha da güzel oldular.Yani yapipta pisman olmayacaginiz bir lezzet.Oktay Ustanin yazisini aynen aktariyorum.

MALZEMELER:

125 gr margarin
1 su bardagi siviyag
1 cay bardagi yogurt
1 yumurta
1 corba kasigi toz seker
1 tatli kasigi tuz
1 tatli kasigi mahlep
1 tatli kasigi karbonat
alabildigi kadar un

üzeri icin:1 yumurta sarisi,cörekotu

YAPILISI:

Once oda sicakliginda yumusatilmis margarini elinizle iyice yumusatin.Uzerine siviyag,yumurta veyogurdu ekleyip iyice karistirin.Uzerine bir miktar unu koyun.Unun üzerine karbonatituz,sekeri ve mahlebi ekleyip alabildigi kadar unlayumusak bir hamur yapin.Hamurdan parcalar kopartip,ikiye kivirtip bükün.Bu miktardan yaklasik iki tepsi cikiyor.Tepsiye dizdiginiz hamurlarin üzerineyumurta sarisi sürüpcörekotu serpin.170 derecede üzeri kizarana kadar pisirip ilik servis yapin.

AFIYET OLSUN!

http://oktayusta.blogcu.com/

Bu tarifimi daha önceden diger blogumda (http://kizilciksurubu.blogcu.com/ ) da yayinlamistim.

Resimde gördügünüz bu pecete halkalarini da Berkin okulda yapip paskalya hediyesi olarak getirdi.Aile 4 kisilik oldugu icin her birimize bir tane yapmis,cok incedir benim evladim.

36 yorum:

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Senemimm kurabiyeler nefis olmuşş, pastanedekiler halt etmiş yanında, canım yaa peçeteliklere bayıldım, nasıl yapmış çok merak ettim öpüyorum seni ve Berkini de kendine iyi bak...

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

İlk yorum bendenmiş :)))

ela'M dedi ki...

hemen deneyeceğim bayılırım çünkü. hele ki 5 çayının yanında ımhhh. berkine de bravo. ailnizin 5. üyesi olabilirmiyim acaba?

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam canım.kurabiyeler nefis görünüyor.eline saglık.ama hediyende çok güzel...hele oglunun hediyesi dünyalara deger..eline saglık berkin....sevgilerimle..

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

KURABİYELER ÇOK GÜZEL TUZLULARDA BENİM FAVORIM BU TİPLERDİR...
ELLERİNE SAĞLIK...

PEÇETE HALKALARIDA PEK ŞIK OLMUŞ BERKIN BANA DA TASARLARMI ACABA??

SICACIK SEVGİLER...

Papatya Prenses dedi ki...

Bu kurabiyeler gerçekten bir gün beklerse daha süper oluyor.
Ellerinize sağlık,mutlu haftasonları

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyor kurabiyelerin Senem'ciğim..Peçete halkası ise çok şık olmuş,ellerine sağlık canım..


Sevgilerle

OZAY dedi ki...

Canım ellerıne sağlık.Pecete halkalarına bayıldım.Iyı hafta sonları..

sofraozlemi dedi ki...

canım kurabiyelerin nefis olmuş..peçeteliklerin çok şeker..
oğluşununda seninde ellerine sağlık cnm..
sevgilerimle..

AYCA dedi ki...

Kurabiyeler harika olmuş tamda ikindi çayı için...:)) ellerinize sağlık...
peçeteliklerde çok şık doğrusu güle güle kullanın.....
sevgiler...

Lezzet Gemisi dedi ki...

TUZLU KURABİYELER SÜPERR. AMA PEÇETE HALKALARIN DAHA DA SÜPER. BERKİNİN ELLERİNE SAĞLIK. İYİ AKŞAMLAR, NEŞELİ HAFTASONLARI DİLERİM CANIM. SEVGİLER...

Nilgün dedi ki...

Valla Pastahaneden alinmis gibiler..Ellerine saglik Senemcigim...

Güzel bir hafta sonu dilerim


SEVGILER

pelincelezzetler dedi ki...

Senemcim kurabiyeler çok güzel,ama ben peçeteliklere bittim.
emeğine sağlık..

Öpüyorum..

pastacirapunsel dedi ki...

Senem'ciğimmm,

Kurabiyeler enfesss olmuş, ama o peçetelikler beni benden aldı:)) Ellerine sağlık senin de, Berkin'in de....

Sımsıcak sevgiler canikom...

emineninemekleri dedi ki...

Senemcim, canim kurabislerin nefissssss görünüyorlar, ellerine saglik. Oglusun hediyeside cok sirin olmus haaaaaaaaaaaaa

Kocaman öpüyorummmmmmmmm

Emos

menü dedi ki...

kurabiyeler ayrı güzel peçetelikler ayrı güzel...:)

Ayse Pamuk dedi ki...

tuzlu kurabiyeleri çok severim seninkilerde çok güzel olmuş ellerine sağlık

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

bu kurabiyeden bende yapıyorum gerçektende muhteşem senin diğer bloğundada görmüştüm canım harika yapmışsın ellerine sağlık..
peçetelere bayıldım Berkin in emeğine sağlık...öpüyorum canım iyi hafta sonları

Feyza Fidan dedi ki...

Senemcimmm enfes olmuş bu kurabiyeler, tam pastanede satılanlardan, hatta onlar halt etmiş bunların yanında :)) Ağızda ne güzel dağılır yerken, yanındada yeni demli bir çay ohhhhh süper...
Berkin'in hediyelerinede bayıldım valla, Tebrik ediyo de Feyza teyzen :)))
Öpüyorum...

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANIMMM KURABIYELERIN MIS GIBI OLMUS ELLERINE SAGLIK BITANEM!!!
AFIYET SEKER BAL OLSUN SIZE TATLIM.
BERKININ PECETELERIDE COK GÜZEL OLMUS,ONUNDA ENMEGINE SAGLIK,BENIM ICIN ÖPERSIN ONU:)))

TATLIM DESTEGIN ICIN COK TESEKKÜR EDERIM,INSALLAH HEPIMIZ ADINA BU EMEK SAYGISIZLARI BU ISE SON VERIRLER.YOKSA EMEKLERIMIZE SAHIP CIKIP DENETLEYECEK BIR MEKANIZMA OLUSTURALIM HEP BIRLIK OLUP.BU KISILER CEZASIZ KALMASIN!!!
IKI GÜNDÜR BUNU DÜSÜNÜYORUM FAKAT NASIL BIR SEY OLACAK HICBIR FIKRIM YOKKKK!!!
GÜZELIM IYI HAFTA SONLARI DILIYORUM,SEVGILER BENDEN.

Zeynep dedi ki...

kurabiyeler nefisss olmuş canım,ellerine sağlık... peçetelikler de çok şık olmuş,yavrucuğunun ellerine sağlık...eminim çok güzel bir duygudur:)mutlu günlerde kullanın.
öpücükler

www.yemedeyanindayat.blogcu.com dedi ki...

mrb,
ellerinize sağlık..gerçekten adına yaraşır nefis kurabiyeler..

arzumcum dedi ki...

bende genelde bu şekilde yaparım tuzlu kurabiyelerimi.çok severek tüketilir.nefis olmuş canım.şekilleride çok güzel.ellerine sağlık.peçetelerde süperrr.oğluşunun emeğine sağlık.

şengül dedi ki...

senem canım özledim seninle soh bet etmeyi kurabiyeler çok güzel olmuş ellerine sağlık peçetelikler çok daha güzel olmuş ellerine sağlık oğluşunun canım

Yaren dedi ki...

Kizilcigim cok güzel kurabiyeler olmuslar,herseyi tamkivaminda görünüyor.Pecete halkasida cok hos olmus,tam bahara yakisir bir sey olmus.Ellerinize saglik.Güzel bir pazar günü diliyorum,sevgiyle kalin.

disal dedi ki...

senemcim kurabiyeler çok güzel görünüyor...

ama berkinin hediyesi daha daha güzel .....harika olmuş...

seninde berkininde ellerine sağlık....

HULYA dedi ki...

Senem'ciğim,
kurabiyeler de peçetelikler de nefis olmuş.Keçe ile mi yapmış onları.Ne kadar şık olmuşlar.Kurabiyeler ise çayla süper olur.ellerine sağlık canım.Sevgiler(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )

Cafe Gusto dedi ki...

Berkinciğimin ellerine sağlık annesi ne de güzel yapmış.Nazar değmesin.Tabii sana da değmesin senin de ellerine sağlık..sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

Tuzlu kurabiyeler kiyir kiyir agza alinca dagilan nefis bir kurabiye olmus eline saglik canim.
pecete halklari cok güzel olmus berkin eline saglik

Limonlu Kek dedi ki...

Senemcim peçete halkaları harika olmuş, oğlunun ellerine sağlık, herşeyden ne kadar değerlidir değilmi onlar? Allah yanından eksik etmesin...

Mihriban dedi ki...

Senem'cim ellerine sağlık kurabiyeler nefis....Peçete halkaları hepsinden güzel. Berkin'i kocaman öpüyorum sevgiler...

Mihriban dedi ki...

Şimdi lezzet gemisi Özleme giittim orada yorumunu gördüm sende trakyalıymışsın. Memleketlilerimi buldukça seviniyorum.Tekirdağ'da oturuyorum Kırklareli'liyim. Sevgiler...

defneylebirlikte dedi ki...

kurabişler nefis.eline sağlık canım.peçeteler de çok şık...oğlun çok düşünceli..

Hatice dedi ki...

tuzlu kurabiyeler nefis görünüyor, peçete halkaları da çok hoş olmuş, güle güle kullan, oğlunun da senin de ellerinize sağlık...
sevgiler...

yildiz dedi ki...

Cok güzeller,hem senin hem de Berkin in ellerine saglik....sevgiler...

peynir hösmelimi dedi ki...

Senemcim eline saglik cok güzel bu kurabiyeler bende yapiyorum devamli sen benden önce davrandin canim.Ayni zamanda ayni seyleri yemisiz vallahi.Benimkiler aninda bitti.
Sevgiler canim.