2 Mart 2008 Pazar

DIYET ETKINLIGI-DIYET KISIR VE BIRCHERMÜSLI

Degerli arkadaslarim,Yaren,Ayse abla,Aynur,ve Dilek cok güzel düsünüp tam zamanina uygun bir etkinlik düsünüp hazirlamislar.Malum cogu hanimlar kis biterken yaza hazirlik olsun diye diyet yapmaya baslariz.Kimimiz hizli kilo verdiren,kimilerimiz ise yavas yavas kilo verdiren ve en dogrusu bu olan diyetleri yapiyoruz.Ben de bu etkinlige katkim olsun diye iki tarifimi arkadaslarim icin hazirladim.Ilki, bulgurdan hazirladigim ve diyet kisir olarak adlandirdigim salatam.Digeri ise Isvicreli'lerin onlara ait olan,kahvaltilarinin vazgecilmez bir yiyecegi birchermüsli.Isterseniz tariflere geceyim;






DIYET KISIR




MALZEMELER:



1 su bardagi pilavlik bulgur



1 seker kasigi salca



3-4 adet taze sogan



maydanoz



1 adet domates veya birkac adet kiraz domatesi



1 adet hiyar



tuz,isterseniz baharat



ve yine istege göre az miktarda siviyag



su




YAPILISI:



Bir tencerede bir litre kadar suyu haslayin.Icine bulguru katip yumusayincaya kadar haslayin ve suyunu süzün.Bulgurlar ilinincaya kadar bekleyin.Bulguru derin bir kaba alin ve salcayi katip karistirin.Dilerseniz baharatlari bu arada katin.Taze sogan,maydanoz ve digerlerini yikayip dograyin,bulgura ekleyin ve karistirin.Cok az siviyag istiyorsaniz katin,ben hic koymuyorum,bu size kalmis.Bu arada isterseniz limon da koyabilirsiniz.Böylece diyet kisir servise hazirdir.

AFIYET OLSUN!




BIRCHERMÜSLI

100 gr sade yogurt (yarim su bardagi)

100 gr meyvali yogurt,ben cilekli kullandim

1 cay bardagi yulaf ezmesi

7-8 adet findik veya ceviz

yarim cay bardagi kadar portakal suyu

cesitli meyvalar (ben cilek ve ahududu kullandim,siz dilediginiz meyvalari katabilirsiniz)

YAPILISI:

Meyvalari yikayip dograyin.Bir tasa yogurtlari,yulaf ezmesini,parcalanmis findik veya cevizi,ve portakal suyunu koyup karistirin.Dogranmis meyvalari da katip karistirin ve servis yapin.

AFIYET OLSUN!

43 yorum:

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık Senemcim,
Çok güzel görünüyorlar..
sevgiler..

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,tam diyet yemekleri olmuş.....Selamlar...

Güldenceninmutfagi dedi ki...

HARIKA YAAA...BU DIYET ETKINLIGI TARIFLERINE BAYILIYORUM RESMEN.
ELLERINE SAGLIK,IKI TARIFTE HARIKA.HEMDE CIFTER CIFTER EKLIYORSUN TARIFLERIIII:)))
BENDE KOLLARI SIVAMALIYIM,BAKALIM GÜLDEN MUTFAKTA NEYLER:)))

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

nefisss görünüyorlar ellerine sağlık canım sevgiler

ayşegülmutfakta dedi ki...

mmmmm enfes sık sık bende yaparım özelliklede canın gece gece tatlı çektiğinde hayat kurtarıyor. eline sağlık

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canımmmmmmm tarifler muhteşem, tam bizlik yani, ellerine sağlık hayatımmmm, öpüyorum kocamannn...

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Senemcim
harikasınn.Ellerine sağlık tam diyetlik tarifler olmuş.Ayrıca katılım için de çoook teşekkür ederim

sevgiyle kal
mutlu hayırlı haftalar

Mihriban dedi ki...

Merhaba Senem
ellerine sağlık canım ikisi de çok leziz görünüyor sevgiler...selamlar...

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

İki lezzette nefis görünüyor ellerine sağlık canım....

pastacirapunsel dedi ki...

Senem'ciğimmm,

Tam diyet yemekleri olmuş gerçekten de. Kısırdan hemen denemem lazım, bulguru çok severim:))

Ellerine sağlık canım,

Öpüyorum seni...

ayselce dedi ki...

selamlar,

ellerine saglik bende bu etkinlige katilmaya niyetliyim :))

diyet kisirin süper görünüyor, ellerine saglik...

müsli her zaman sagliklidir iyi bir fikir, ellerine saglik

hoscakal, aysel

http://asotu.blogcu.com dedi ki...

merhaba canım;
normal kısırı bile yemem ben.hayatta sevmediğim şeydir.diyeti nasıl acep:))))
ama yoğurtlu tarifini alabilirim.içinde sevdiğim herşey var.
gerçi diyet yapanlardan değilim ama olsun öylesine yeriz bizde değilmi:))
sebilay.

Nilgün dedi ki...

Senemcigim ellerine saglik canim..
Arsivime ekliyecegim iki tarif.


SEVGILER

defneylebirlikte dedi ki...

ikiside harika olmuş tam benlik.eline sağlık canım.

Aynur dedi ki...

canim o kalibi amazon.de den aldim.ucuz 12 euro.

diyet etkinligimize katildigin icinde tesekkürler

ellerine saglik

www.aynurdantarifler.blogspot.com

www.ayyachat.blogspot.com

Yemek Atolyesi dedi ki...

selam canım am bir diyet menüsü olmuş ellerine sağlık....

Feyza Fidan dedi ki...

Senemimmm her iki tarifede bayıldımmm..Hem tatlı hem tuzlu diyetlik bunlar :)))
Bugün recümümün ilk günü, çok bişi yemedim, yarından tezi yok böyle spesialler yapıcam kendime :))
Ellerine sağlık güzel arkadaşım,
Çok öptüm seni..

Selma dedi ki...

Sevgili Senem ablacim bende diyete baslamisken cok iyi olsu bu iki tarif icin ellerine saglik..iyi haftalar

http://ballkabak.blogspot.com/ dedi ki...

Ellerine sağlık ama ben diet yapmak istemiyorum bir türlü:)

yesildomates dedi ki...

canı her iki tarifinde etkinliğe yakışır olmuş..artık bunlar yersek kim tutar bizi.:))

canım ellerine sağlık..öpüyorum..görüşmek üzere...

meleginmarifetleri dedi ki...

Senemcim diyet tariflerin çok güzel ellerine sağlık canım artık hepiiz diyete başlasak iyi olacak dimi yaza hazırlık.
sevgiler canım hoşçakal

Yaren dedi ki...

Senemcim ne kadar harika yapmisin cok güzel,artik kisirin kalorisinden korkmak yok:))Ayrica birchermüslinde harika görünyor ,ellerine salgik kizilcigim benimmm;)Etkinlige destegin icin cok tesekürler.Sevgiyle kal,öptüm canim.

Seçil dedi ki...

canım diyet yemeklerin süper görünüyo..ellerine yüreğine saĞLIK

disal dedi ki...

çok güzel bir etkinlik tarifi olmuş canım...ellerine sağlık....

ikincinin adını telaffuz edemesemde çok hoşuma gitti....

öptüüm hayatım..

arzumcum dedi ki...

her iki tarifte harika olmuş.kısıra bayılırım ama diyet olmuycak.hiç diyet yapmadım hayatımda.diğer meyveli tarifte çok hoş.nefis görünüyor.ellerine sağlık canım.

Lezzet Gemisi dedi ki...

İKİ HARİKA LEZZET... ELLERİNE SAĞLIK CANIM. MUTLU GÜNLER DİLERİM.

SOFRAM dedi ki...

Canım diyet tariflerin çok güzel,ellerine sağlık canım, ben de çok severim kısırı ve meyveyle yoğurt karıştırıp yemeği, afiyetler olsun, sevgilerimle...

nagehan dedi ki...

Senemcim merhaba canım

Canım tarifler süper, ellerine sağlık...

Sevgiler
Nagehan

pelincelezzetler dedi ki...

Senem çok güzel olmuş,ellerine sağlık..

NİLÜFERHOBİ dedi ki...

eline sağlık arkadaşım her iki tarif de süper

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim ellerine saglik.Iki tarifinde cok güzel sevgiler.

Pastanı Seç dedi ki...

canım benim teşekkür ederim.diyet evet başlamam gerekecek galiba.
kısır enfes

sevgiler

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam canım..bu tarifler tam benlik..malum diyetteyim:))eline saglık arkadaşım..sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

tariflerin ikiside tam diyetlik olmus,birchermüsliyi ben quarkla yapiyorum benim oglus cok seviyor,eline saglik senemcim

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

canikommmmmmmmmmm ellerine sağlık harika olmuş tam benlik valla....yoksa banamı yapmıştın eheheheheh...sevgilerimle öpüyorum...

emineninemekleri dedi ki...

Ellerine saglik canim nefis görünüyor her ikiside..

Öptüm Emos

pervin dedi ki...

sevgili arkadaşım ellerine sağlık diyet yemeklerin güzel olmuş sevgiyle kal...

HULYA dedi ki...

Senem'ciğim,
tam da diyet için çok güzel şeyler hazırlamışsın.Yeni bannerin de çok şık olmuş ayrıca.Bilun(tatlidiyar) kod hazırlarsa bannerini sayfama koymak isterim.Ellerine sağlık canım.Sevgiler

melisa dedi ki...

ellerine sağlık şeker ben kısırı alıp gideyim:)

Betül dedi ki...

Sevgili Senem,

Kısır da çok güzel, ama müsliye bayıldım. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

belgin dedi ki...

senem ciğim,
kafam allak bullak ben sana davetiye bıraktım diye düşünüordum ama şimdi bakıyorum yooook:((
Anlamadım neyse hadi etkinliğe bekliyorum:))))) sevgilerimle


***diyet olmayan herşeyi seviyorum ama aslında diyet olanları sevmem lazım :((( ellerine sağlık

DUYURUUUUUUU…….
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "17"



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;01.03.2008--09.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
*** http://sefertasi.blogcu.com ****
YANİ BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "17" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

TATLI DİYAR dedi ki...

senemcim
nefis olmuşlar
ellerine sağlık canım
sevgiler

anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar senemcigim, ellerine saglik, harika tarifler eklemissin, cook tesekkürler, ben hastaneden dün döndüm daha kisme ile görüsemedim, Kadinlar günün kutlu olsun, sevgiler,...