18 Şubat 2008 Pazartesi

YE#31-ETKINLIK FIRINDA KREMALI EKMEK


Ikinci etkinlik tarifime gelince;
MALZEMELER:
5 dilim tost ekmegi veya normal ekmek
5 dilim peynir (burada kac dilim ekmek kullaniliyorsa o kadar da peynir kullanmak gerekiyor)
2 yemek kasigi creme fraiche-taze krema
1 su bardagi süt
2 yumurta
tuz,kirmizibiber,karabiber.
YAPILISI:
Ekmek dilimlerini ve peynirleri sira sira borcama biraz yatik olarak dizin.Creme fraiche,yumurta ve sütü bir tasta karistirip ekmeklerin üzerlerine dökün.Sonra tuz,kara ve kirmizi biber de serpip 200 dereceli firinda peynirler eriyinceye ve tostlar hafif kizarincaya kadar tutup servis yapin.
AFIYET OLSUN!

45 yorum:

hdidem dedi ki...

canım merhaba ne değişik olmuş ellerine sağlık öptüm sevgiler

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Ekmekler harika görünüyor.Bayatlayan ekmeklerde bu şekilde güzel değerlenir.Ellerine sağlık arkadaşım...

peynir hösmelimi dedi ki...

Hayatim tarhana bizim evin bas taci.Eline saglik ekmekli cok güzel olur.Kremeli ekmeklerde süper olmus.iyi geceler.

http://ballkabak.blogspot.com/ dedi ki...

Sabah kahvaltısında ne güzel gider canım çekti şimdi çıtır çıtır ellerine sağlık

ezgi uğurlu dedi ki...

canım ben bunu hemen denerim.süper olmuş.ellerine saglık kocaman sevgiler

ilker'in mutfagi dedi ki...

senem hem çok güzel hemde pratik.ellerine sağlık.öpüyorum.sevgiler.

sarımutfak dedi ki...

bu soğukta sıcacık çayla ne de güzel gider değilmi.ellerine sağlık çok güzel olmuş.
sevgilerimle

emineninemekleri dedi ki...

Senemcim, canim ellerine saglik. Cok güzel bir degerlendirme.

Görüsürüs canim.......
Emine

ikizlerinannesi dedi ki...

senemcim
ellerine saglik canim tarifi aldim seker deniycem öptüm

ayselce dedi ki...

selamlar canim...

nasilsin? insaALLAH iyisindir... Firinda Kremali Ekmegin cok nefis görünoyr, tam benlik :))

ellerine saglik & Afiyet Olsun canim...

hayirli günler,

hoscakal, aysel

nino dedi ki...

ohhh harika bisi bende firinda birsuru sey yapiyorum ekmekle ama bu harika farkli cok ugzel

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Asil insan sevgili SENEMCİM
ellerine sağlık hem değişik hemlezzetli görünüyor

sevgiyle kal

mucizembenibul dedi ki...

emeğine sağlık canım
benimde etkinlik 15 te tarifim yayınlandı beklerim

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, ne degisik bir tad olmus, cok merak ettim. Sevgilerimi gonderiyorum Texas'dan.

meleginmarifetleri dedi ki...

süper bir tarif eminim çok lezzetlidir ellerine sağlık hoşçakal

defneylebirlikte dedi ki...

ne hoş bir tarif bu.bayıldım.eline sağlık canım.

hilal kaya dedi ki...

senemciğim inan içli köfte yapımı çoook kolaymış, ama yanında işi bilen birisi olursa emin ol çok daha kolay... bu arada bu ekmekler nefis görünüyor, ellerine sağlık canım:))

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canımcım çok teşekkürler yorumun için, senin kremalı ekmeklerin ve bayat ekmekli tarhanan da muhteşem, ekmekleri değerlendirmek için harika bir tarif vermişsin...Ellerine sağlık canımcım, sevgilerimle, kendine iyi bak...

Ayşegül dedi ki...

bayat ekmekler etkinliğini çok sevdim ne güzel lezzetler öğrendimm.. nefis olmuş canımm ellerine sağlık..

yemedeyanindayat.blogcu.com dedi ki...

mrb, valla kolay ama ilginç bir tarif ...malzemeside hemen bulunacak cinsten..deneyeceğim bende..ellerinize sağlık..sevgilerimle..

Nilgün dedi ki...

Merhaba Senemcigim
Eline saglik canim ne güzel iki Tarif bu böyle..
Afiyet olsun


SEVGILER

ebruli pastalar dedi ki...

Ellerine sağlık, çok değişik bir tarif. Denemek lazım.
Sevgiler...

ceyt dedi ki...

mmm nefiss.süper bir tarif olmuş.çok beğendim.ellerine sağlık canım.
öptüm sevgiler

menü dedi ki...

işte tam kahvaltıda güzel güzel yapıp yenecek bi tarif saol cnm çok güsel valla..
ellerine sağlık...

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Senem'ciğim,

Çok güzel olmuş krem freshli ekmekler. Hafif mayhoş ve bol peynirle sabah kahvaltıları için çok farklı bir tarif.

Ellerine sağlık.

evgilerimle,

Yaren dedi ki...

Senemcim harika görünüyor,kahvaltida da güzel ögleyede olur bence.Cok lezzetli bir görüntüsü var canim.Ellerine saglik ,afiyetler olsun.sEvgiyle kal.öptüm kizilcigim benim:)

pastacirapunsel dedi ki...

Senem'ciğim,

Canım, senin bu ekmekli tarifler iştahımı kabartıyor benim ama:))
Ben sözde ekmek yemem bir de:))

Ellerine sağlık canım,

Kocaman sevgiler....

Lezzet Gemisi dedi ki...

OFFFF... SÜPPERRR.... ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIMIN. BAYATLAYAN EKMEKLER İÇİN GÜZEL BİR ALTERNATİF. HOŞLUKLARLA DOLU BİR GÜN DİLERİM CANIM. SEVGİLER...

Cafe Gusto dedi ki...

Senemciğim nefis olmuş bu ekmekler.Peynirli börek gibi birşey..Ellerine sağlık.sevgiler...

HULYA dedi ki...

Senem'ciğim,
Ne güzel değerlendirmişsin ekmekleri.Çok beğendim.ellerine sağlık canım.sevgiler

pelincelezzetler dedi ki...

Gerçekten çok değişik ,ellerine sağlık ....

Sevgilerimle

SevgiSeli40 dedi ki...

canim cok degisik bir kavalti icin idial bir tarif cok güzel olmus eline saglik

Asiye dedi ki...

selam kzılcık şurubu, azıcık ucundan koparsam midem kıyılıyor yemeklerde gezdikçe :) elelrine sağlık ne de güzel görünüyor

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

harika olmuş kahvaltılarda çok güzel olur ellerine sağlık canım..sevgiler

Pastanı Seç dedi ki...

ellerine sağlık canım pek güzel olmuş

sevgiler

sofraozlemi dedi ki...

ben etkinliği kaçırdım.:(.
ama sen çok güzel iki tarifle katılmışsın arkadaşım..her ikiside birbirinden nefis..
ellerine sağlık..
sevgilerimle..

Kevser dedi ki...

Senem'cim,
ya sen neler neler yapmissin bu etkinlik icin? Bir degil hemide iki tarif, harikasin valla, her iki tarifinide cok begendim. Tarhanalisi benim acik ara favorim ama diyebilirim, digeri daha cok Isvicre mutfagindan olabilir mi?

Selamlar ve öptüm..

Selcen dedi ki...

Ne güzel oluyor bu etkinlikler katılamasamda:) bayat ekmekler için bir çok tarifimiz oldu.
Senemciğim ellerine sağlık teşekkürler.

Sevgiler...

Gulos dedi ki...

İstanbulun nemindenmidir bizim evin havasındanmıdır bilmiyorum ama benim evimde 2.güne kalan ekmekler bayatlamak yerine küfleniyor.O yüzden bi sonraki güne ekmek bıraktan korkuyorum.
Eline sağlık.Artık birgün taze ekmekle denerim :) .
Sevgilerimle...

daimamutfak dedi ki...

Tatil sabahları bende buna benzer tarifler yapıyorum.ne lezzetli oluyor.sıcak sıcak çayın yanında yemeside hoş.ellerinize sağlık.

rumeysaninruyasi.blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş hoşçakal sevgiyle kal

Papatya Prenses dedi ki...

Çok değişik bir tarif,ekmeği kremayla hiç denememiştim. Ellerinize sağlık

hatice dedi ki...

Senemcim harika ve pratik bir tarif ellerine sağlık canım sevgiler..

mutfaktayim dedi ki...

harika bir tarif bu hemen deneyeceğim canım ellerine sağlık muhteşem

LeYYa dedi ki...

mmmmm.bu tam benim tarzım birşey.sabah açkarnına arkadaşları ziyaret edeyim dedim ama çok kötü bir zamanlama seçmişim))nasıl canım çekti şu ekmeklerden.gidip başımın çarsine baksam iyi olacak.elinize sağlık.