2 Şubat 2008 Cumartesi

PDCS ETKINLIGI-PATATESLI YESILLIK SALATASI

Bu haftaki porselen demlik cay saati etkinlikte
http://tarifdunyasi.blogcu.com/ arkadasimiz ev sahibi.Ben de bu etkinlik icin hamur islerinin yaninda sunulabilecek bu salatayi uygun gördüm.Arkadasima kolay gelsin diyorum.

MALZEMELER:

1 adet kivircik salata
yarim demet taze sogan
yarim demet maydanoz
4-5 adet patates
siviyag,tuz,limon ve istege göre pulbiberi.

YAPILISI:
Patatesleri cok yumusak olmayacak sekilde haslayalim.Salata,maydanoz ve taze soganlari yikayip süzüldükten sonra istedigimiz sekilde derin bir kaba dograyalim.Patatesleri de kabuklarini soyup dilimlere dograyalim ve yesilliklerin oldugu kaba alalim.Daha sonra limon,yag ve tuzunu da ekledikten sonra karistirip servis yapalim.Ben servis sirasinda pulbiber de ekliyorum ve böylece daha lezzetli oluyor,ama bu sizin zevkinize kalmis birsey.

AFIYET OLSUN!

25 yorum:

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Çok iyi düşünmüşsün canım.Pastaların poğaçaların yanına yi giden bir salata.Ellerine sağlık iyi hafta sonları...

guldenceninmutfagi dedi ki...

PATATES YEMECIGINE BLOGCUDA YORUM YAZMISTIM.
Sallatanin hakkini vermeye buraya geldim canimcim:)))
YESILLL....YESILLLL!!!
Muhtesem görünüyor salata,yenmezmi bu kadar güzel görünürde.Eline saglik sekerimmmm:)))

Papatya Prenses dedi ki...

Patatesin her türlüsüne bayılırım.Bulunmaz bir nimet,her şekle giriyor:)
Ellerinize sağlık.Hayırlı haftasonları

ilker'in mutfağı dedi ki...

canım çok severiz bizde evde patates salatasını.ellerine sağlık.çok güzel olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Dilekk dedi ki...

en sevdiğim salata çeşididir bayılıyorum ekşi ekşi eline sağlık arkadaşım.

http://hunerlieller.net dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 13

http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
___________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
04.02.2008 - 10.02.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
http://hunerlieller.net BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''13" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM!!!
SELAM VE SEVGİLERİMLE...

Feyza Fidan dedi ki...

Senemcimmm bende çok seviyorum bu salatayı..Süper lezzetli oluyor..Ellerine sağlık canım benim,
Öpüyorum...

Kevser dedi ki...

Canim,
en sevdigim salatalardan birini yapmissin, ellerine saglik, nefis olmus.

Selamlar ve öpüyorum..

defneylebirlikte dedi ki...

bayılırım bu salataya.eline sağlık canım.nefis olmuş belli.

Lezzet Gemisi dedi ki...

BOL LİMONLU VE BOL ACILI OLURSA HER GÜN BIKMADAN YERİM BU SALATAYI. ELLERİNE SAĞLIK BALIM. NEFİSS GÖRÜNÜYOR.

yemedeyanindayat dedi ki...

işte bu tam benlik..hem yemeye hem seyretmeye bayılıyorumm..ellerinize sağlık...

sevimin sayfasi dedi ki...

patates salatasina bayilirim bide böyle yesilikli cok güzel olmus
ellerine saglik

Cafe Gusto dedi ki...

Senemciğim ellerine sağlık.Patates salatası tam bana göre...

http://illedeyemek.blogcu.com/ dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel olmuş hem görüntü hemde lezzet süper,yiyenlere afiyetler olsun....

yeşim dedi ki...

en iyi seçimi yapmışsın o kadar kalori üzerine bu hafif ama çoook lezzetli salata çok iyi gelecek
ellerine sağlık
sevgilerr

Yaren dedi ki...

Senemcim ne güzel tam bana göre zaten diyetteyim,buna hayir demem:)Ama diyette olmasamda kabulümdür bilesin:)))Ellerine saglik canim benim.Sana ailenle iyi bir pazar gecirmeni diliyorum,öptüm hayatim.

nino dedi ki...

harika olmus canim ellerine saglik

arzumcum dedi ki...

hımmm.kabul günlerinin ve hamur işlerinin değişmez ikizi.nefis görünüyor canım.bayılırım bol limonlu patates salatasına.ellerine sağlık.

defne-yapragi dedi ki...

Merhaba Senemcim
hergün yesem bikmam galiba. Cok nefis görünüyor canim ellerine saglik.

Sevgilerimle Emine

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

kızılcığım şurubum hem salatası hem yemeği en sevdiğim lezzetler ellerine sağlık yeavrım...öpüyorum sevgilerimle

Calimero Mutfakta dedi ki...

taze sogan ve patates cok yakisiyorlar birbirine.. ben de daha once benzer tarifle patates toplarini yemistim ablamda.. lezzeti agzimi sulandirdi bak simdi.. Ellerine saglik..

SOFRAM dedi ki...

Patates salatasını ben de çok severim çayla birlikte, hem yapması da kolay, ellerine sağlık canım,seninki de çok güzel görünüyor...Patates bizler için her şekilde kurtarıcı...
Sevgilerimle...

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım
ellerine sağlık. bayılırım ben patates salatasına

Anneminkiziyim dedi ki...

Merhaba canim, ellerine saglik, patates salatasina hic de hayir diyemem ellerine saglik, sevgiler...

hdidem dedi ki...

canım merhaba salata çok güzel olmuş ellerine sağlık sevgiler