29 Şubat 2008 Cuma

PDCS ETKINLIGI-MINIK ALMAN PASTALARI

Bu haftaki porselen demlik cay saati etkinligi icin de minik alman pastalarini arkadasim http://papatya68.blogcu.com/ a hediye ediyorum.Sevgili arkadasima kolay gelsin diyorum.



Malzemeler:

Hamuru icin; 125 gr margarin,
3 yumurta
1 corba kasigi kuru maya
1 tatli kasigi mahlep
1 su bardagi su ve süt karisimi
1 cay bardagi pudra sekeri
4 su bardagi un

Kremasi icin; 2,5 su bardagi süt
1 yumurta
4 kahve fincani tozseker
1 paket vanilya
1 corba kasigi nisasta
1 corba kasigi un
Yapilisi:
Margarini eritip,ilik süt ve su karisimina katin.Diger malzemeleri de ekleyip cok yumusak bir hamur yogurun.Hamurun üzerini örtüp kabarana kadar bekletin.Hamur kabardiktan sonra portakal büyüklügünde parcalar koparip yuvarlaklar yapin.Yuvarlaklari elinizle biraz bastirarak yaglanmis tepsiye dizin.Tepside de biraz kabarana kadar bekletin.170-180 derecede önceden isitilmis firinda pisirin.
Kremasi icin;Bir tencereye yumurtayi kirip, unu,nisastayi,sütü de ekleyip karistirin. Tencereyi atese koyup karistirarak, orta isili ateste pisirin.Ardindan sekeri katin,en son vanilyayi katin.
Hamurlar pisip ilindiktan sonra,ortadan ikiye bölüp.kremayi iclaerine doldurun.Sonra üstüne pudra sekeri serpip servis yapin.

AFIYET OLSUN!
Not:Bu tarifi daha önce diger blogumda da yayinlamistim,burada olmadigini farkedince hemen yayinlamak istedim.

47 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Canımm, harika olmuş minik almanlarr..Bayılırım bu pastaya, ellerine sağlık canım benim,
Öpüyorum güzel yanaklarından..

sarımutfak dedi ki...

canım çok şekerler çok güzeller ellerine sağlık
öpüyorum seni

ab-ı hayat dedi ki...

Yerim ben bu minik pastaları...

Ellerine sağlık nefis görünüyorlar.Uzun süredir yapmamıştım,yapma vakti gelmiş sanırım....


sevgiler....

Serpil dedi ki...

ellerine sağlık, sevgilerimi sunuyorum. Enfes görünüyorlar...

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam.çok şirin omuş bu almanlarrr..eline saglık canım..hayırlı cumalar dilerim..

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canımmm harika olmuş, çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık canım benim...

SevgiSeli40 dedi ki...

senemcigim vallah yutkunarak bakiyorum okadar güzel görünüyorki eline saglik canim

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Mink alman pastalarına bayıldım.Ellerin kolların dert görmesin harikasın öpt...

zerrin - misss dedi ki...

canımın içi senem,

enfes olmuş bu pastacıklar.

Bende çok seviyorum. Ama yapıp hepsini yemekten korkuyorum :)))

Ellerine sağlık hayatım

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm ellerine sağlık..çok güzel görünüyor..hayırlı cumalar sevgiler

leziz dedi ki...

canım alman pastaları harika olmuş...


özlem

peynir hösmelimi dedi ki...

Canim pastalar harika eline saglik.
sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Öncelikle Banner çok şık olmuş,iyi günlerde kullan canım..

Alman pastaların ise pek nefisler,ellerine sağlık..

Sevgilerle

sevgi dedi ki...

çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık

Gulos dedi ki...

güzel bir pasta olmuş.Benim canım da ekler tarzı böyle bir pasta istiyor ama yapamıyorum.Üşeniyorum galiba :)))).
SEvgilerimle...

http://asotu.blogcu.com dedi ki...

hiç denemediğim bir şey bu.harika görünüyo.ellerine sağlık gülüm benim.tarifini aldım bilgin olsun.sevgilerimle.
sebilay.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

canımm
ellerine sağlık minik alman pastaların çoook güzel olmuş

mutlu haftasonları
sevgiyel kal

pelincelezzetler dedi ki...

Ellerine sağlık,nefis olmuş.....küçük küçük daha da şık durmuş....

Sevgiler

yeşim dedi ki...

birinde daha gördümdü ben bunları çok güzeller
ellerine sağlık
kocaman sevgiler

defneylebirlikte dedi ki...

alman pastaların nefis olmuş canım.eline sağlık.ben de bir tanesini yürütüyorum!!

pastacirapunsel dedi ki...

Ahh, ahhh,
Bu pastacıklar beni çocukluğuma götürüyor, ne kadar çok severek yerdimmm:))

Ellerine sağlık canım,

Kocaman, sımsıcak sevgiler...

mineninhobileri dedi ki...

alman pastasını bende yapıyorum.seninkilerde çok güzel görünüyorlar.ellerine sağlık. yine beklerim.görüşmek üzere.

AYCA dedi ki...

Çok nefis görünüyor minik alman pastaları...:)) hiç bu şekilde yapmamıştım, tarifinizi notlarıma ekledim...:))
Ellerinize sağlık....

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

canım bannerin harıka olmuş:))yarenın ellerıne saglık:))
pastalarda enfes duruyor mmmmmmmm

elif dedi ki...

canım harika olmuş alman pastacıkların hiç denemedim ama tatma şansım oldu gerçekten çok güzeldi ellerine sağlık afiyetler olsun

hdidem dedi ki...

merhaba canım pastacıklar nefis olmuş ellerine sağlık sevgiler

PINAR dedi ki...

Ellerine sağlık, çok tatlı olmuşlar.
Sevgilerimle.

Baharcicegi dedi ki...

Minik minik yemeside zevkli olur,berlineyi andiriyor icine krema yerine recel konsa acaba olurmu,eline saglik senemcim enfes bir görüntü olmus.
sicacik neseli bir hafta sonu dilerim

arzumcum dedi ki...

senemcim pastacıklar harika.kreması ve görünümü çok hoş.canım çekti inan.nefisss.ellerine sağlık.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmm çok severim harika olmuş canım ellerine sağlık sevgiler

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANIMMM ELLERINE SAGLIK MISSS OLMUS ALMABN PASTASI MISSS.
AFIYET SEKER BAL OLSUN ARKADASIMA,SEVGILER BENDEN.

Adsız dedi ki...

Alman pastaların şahene olmuş. Ben de çok seviyorum. Ellerine sağlık canım benim. Sevgiler.
guldenelkan.blogcu.com

disal dedi ki...

alman pastasında mahlepi ilk defa görüyorum..nefis bir koku veriyordur eminim...

ellerine sağlık canım...

görüntü beni mestetti....

öptüm canikommm...

http://mucizembenibul.blogspot.com dedi ki...

canım emeğine sağlık çok ta severim
iyi hafta sonları

Adsız dedi ki...

amanda aman cok sirin gozukuyorlar. ellerine saglik cancagizim.... birtane kaptim haberin ola...

capankizimutfakta

Tuğba dedi ki...

Birkaç gün önce ilk alman pastası denemem hüsranla sonuçlandı.Senin tarifindeki ölçülerle aynı ölçüleri kullanmıştım bende..tek sorun şu ki fırında kalma süresi 25-35 dakika yazıyordu kitapta.Ben 20.dakika da fırının kapağını açtığımda üstleri kahverengi olmuştu bile:(
ellerine sağlık..çok güzel olmuş canım.
sevgiler..

belgin dedi ki...

DUYURUUUUUUU…….
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "17"



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;01.03.2008--09.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ*** http://sefertasi.blogcu.com ****
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "16" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

Nilgün dedi ki...

Senemcigim Ellerine saglik canim
Nefis bir görüntü hemde kremali..

SEVGILER

Yaren dedi ki...

Senemcim harika olmus canim.Rengide tam kivaminda oldugunu gösteriyor.Ellerine salgik canim,afiyetler olsun.SAna iyi bir pazar diliyorum,öpüldün canikom.

Yaren dedi ki...

Senemcim harika olmus canim.Rengide tam kivaminda oldugunu gösteriyor.Ellerine salgik canim,afiyetler olsun.SAna iyi bir pazar diliyorum,öpüldün canikom.

Adsız dedi ki...

selamlar,
ellinize saglik nefis olmuslarda
kafama takilan su maya isi bizim burda sadece yas maya bulunuyor ortalama ne kadar kullanmak gerekliki acaba cevap yazarsaniz sevinirim mutlaka denicem.
sevgilerimle Sevval

Adsız dedi ki...

Merhaba Sevval yorumun icin tesekkür ediyorum.Maya hakkinda sormussun,1 yemek kasigi kurumaya hemen hemen 1 paket yasmayaya denk geliyor sanirim.Sevgilerimi yolluyorum.
KIZILCIKSURUBU

Adsız dedi ki...

Cikolatali kremanin malzemelerinde taze krema yaziyor Sahnemi deemek istediniz ???

Adsız dedi ki...

Evet isimsiz arkadasim sahne oluyor,yorumun icin tesekkür ediyorum
KIZILCIKSURUBU

Esrarengiz dedi ki...

ellerine saglik cok severim alman pastasini

sevilay dedi ki...

Selamlar alman pastaniz cok guzel gozukuyor.. Birsey soracaktim 1 su br su ve sut karisimi demissiniz. Yani yarim su, yarim sut gibi mi olcak yoksa sutu ayrimi koyuyoruz. Kusura bakma ilk defa deniyecegimde orasini anlayamadim..
Yanitlarsan sevinirim..

Adsız dedi ki...

Merhaba Sevilay yorumun icin cok tesekkür ediyorum.Minik alman pastaciklarinda aynen dedigin gibi yarim bardak su ve yarim bardak süt konuluyor.Sevgiler benden.
KIZILCIKSURUBU