7 Şubat 2008 Perşembe

PDCS ETKINLIGI-KAKAOLU MANTOLU KURABIYE



http://hunerlieller.net/ sitesinden sevgili arkadasim bu haftaki porselen demlik cay saati etkinliginin evsahibesi.Ben de arkadasim icin bu güzel tarifi hediye ediyorum.Bu kurabiyeleri http://evdemisiniz.blogspot.com/ sitesinden UMRAN arkadasimda görüp yapmistim.Cok güzel bir kurabiye,eger denerseniz begeneceginizden eminim.

Malzemeler:

250 gr tereyagi veya margarin
yarim bardak robottan gecirilmis ceviz
4 yemek kasigi tozseker
3-3,5 su bardagi un

Ayrica;
1 cay bardagi pudra sekeri
1 cay bardagi kakao
1-2 yemek kasigi tarcin

Yapilisi:

Kurabiye malzemelerini karistirip hamur yapin.Ceviz büyüklügünde yuvarlayip önceden isitilmis 170-180 dereceli firinda cok hafifi pembelesinceye kadar pisirdikten sonra ilikken önceden karistirdiginiz kakao,pudra sekeri ve tarçina her tarafini buladiktan sonra servis tabagina alin.

AFIYET OLSUN!

33 yorum:

klasiktatlar dedi ki...

Kurabiyeleriniz, güzel görünüyorlar.
Ayrıca, malzemelerin seçimi de kalitesinin göstergesi. Elinize saglık, tarifinizi aldım.
Hoşça kalın, saygılar.

ezgi uğurlu dedi ki...

canım çok hoş görünüyor.ellerine saglık.kocaman sevgiler

NİRVANA dedi ki...

ellerine saglık...o mantoları cıkarmadan yiyelim hemen:)) sevgiler...

Adsız dedi ki...

canimcim kurabiyeler super olmus
ay ben onlari yerimmmm....


www.yenitadlar.blogcu.com

Mihriban dedi ki...

Ellerinize sağlık çok leziz görünüyorlar. Sevgiler...

ball kabak dedi ki...

Ellerine sağlık çok hoş görünüyorlar çayın yanında nefis olur hımmm bir tane aldımmmm

Betül dedi ki...

Ne kadar güzel bir tarif, ellerine sağlık Sanem'ciğim.

Sevgilerimle.

Melek* dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık

meleginmarifetleri dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş kurbişler öptüm bay

SOFRAM dedi ki...

Canım, çok güzel bir kurabiye olmuş, hem cevizli hem kakaolu nefis bir lezzet, ellerine sağlık, afiyet olsun, sevgilerimle güzel bir hafta sonu diliyorum...

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

oy oy oy mantosuda nasılda yakışmış:))) ellerine sağlık şekerim...sevgilerimle

feray dedi ki...

selam canım. ziyaretine çok sevindim herzaman beklerim. kurabiyeler nefis görünüyor. ellerine sağlık.

www.zeytintanesi.com dedi ki...

selam
ziyaretin için teşekkürlere. kurabiyeler nefis görünüyor. alıyorum bir kaçını.

Yaren dedi ki...

SEnemcim ne kadar güzel görünüyorlar,nefis olmus.Ben bunlari sicak cikolatayla yerim:)))Ellerine saglik canim benim,segilerimi biraktim.Iyi bir hafta sonu gecirmeni diliyorum,öptüm.

ebrulitatlar dedi ki...

Senem'cim çok nefis olduğu görünütüsünden belli canım. Ellerine sağlık. Sevgiler..

belgin dedi ki...

arkadaşım,
kurabiyeler müthiş , ellerine sağlık..ama kurabiye yemeden kafayı yiyeceğim yakında...acaba yardımcı olabilir misin yan tarafa blogmanşeti nasıl koydun? link ekledin? deli etti beni blogspot uğraştım ama şablon sürekli kapandı durdu...resmi koyuyorum ama bir türlü link veremiyorum üzerine...yardımcı olabilirsen çok sevinirim...sevgilerimle canım:))

Aynur dedi ki...

selamlarr

manto ne demek guzelim:)

eline saglik süper gozukuyolar

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Dilekk dedi ki...

bu kurabiyeyi bende denemiştim çok güzel oldu seninkilerde harika görünüyor ayrıca şunuda söyliyeyim boza yaparken ekmek demiştim istersen 8-10 tane nohutta koyabilirsin oda ekşitir.

emineninemekleri dedi ki...

Senemcim kurabiyelerin cok nefis görünüyorlar ellerine saglik canim.

Sevgilerimle Emine

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Senemcim
ellerine sağlık.kurabiyelerde senin gibi çok zarif duruyorlar.
mutlu haftasonları
sevgiyle kal

hilal kaya dedi ki...

canım negfis görünüyor kurabiyeler, ellerine sağlık:))

umran dedi ki...

Tarifi deneyip begenmene cok sevindim. ellerine saglik canim.
sevgiler ve selamlar uzaklardan;)

Lezzet Gemisi dedi ki...

ENFESS GÖRÜNÜYORLAR CANIM. ELLERİNE SAĞLIK, YİYENLERE AFİYETLER OLSUN. KEYİFLİ BİR HAFTA SONU DİLİYORUM. SEVGİLER.

nino dedi ki...

ay ben yerim onun mantosunu ellerine saglik canim :)

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

Bu kurabiyelerin tadını çok merak ediyorum sizdede gördükten sonra denemeyi düşünüyorum çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık canım sevgiler hayırlı hafta sonları

pastamaxi dedi ki...

tadını ben de merak ettim çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık...

sevgiler...

Papatya Prenses dedi ki...

Ellerinize sağlık,hem şık hem leziz görünüyorlar:)
Hayırlı akşamlar

defneylebirlikte dedi ki...

nefisler canım.eline sağlık..

Selma dedi ki...

Sevgili Senem ablacim leziz enfes birsey olmus ellerine saglik..bloguma yazmis oldugun yorumun icin cok cok tesekkur ederim cok mutlu oldun senin gibi ustalarin sitemi ziyaret etmesi ne guzel birsey...saglicakla kal

Feyhan Sönmez dedi ki...

Kurabiyeler çok güzel, manto deyimi de çok şirin, sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Senemcim gerçekten muhteşem görünüyor kurabiyeler ..Yapacam bunuda mecburen .Aman yaaa accık diet kurabiye tarifi veren bir arkadaşş yokmuuuuuuu :((( Napcez bu kiloları...
Öpüyorum seni...

HULYA dedi ki...

Çok hoş bir tarif.Mantolarını çok sevdim özellikle.ellerinize sağlık.Sevgiler

Bir Anne dedi ki...

Cok guzel oluyor bu kurabiyeler, ben de yayinlamistim aynini, kakao ve tarcin kapli kurabiyeler adiyla. Ellerinize saglik.