21 Şubat 2008 Perşembe

PDCS-CIKOLATA PARCALI KEK


http://dogada.blogspot.com/ Sitesinden Gül abla bu haftaki PDCS etkinliginde ev sahibi.Gül ablaya beni etkinlige davet ettigi icin cok tesekkür ediyor,kolay gelsin diyorum.
MALZEMELER:
200 gr oda sicakliginda yumusamis tereyagi veya margarin
3 kücükse 4 yumurta
1 paket siyah cikolata veya damla cikolata
1 su bardagi tozseker
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
150 ml süt
300 gr un
cay kasigi ucuyla cok az tuz
ayrica kalibi yaglamak icin biraz margarin ve un
üzeri icin pudra sekeri
YAPILISI:
Oda sicakliginda yaklasik iki saat bekleyip yumusamis margarin veya tereyagini mikserle cirpin.Seker,yumurta,vanilya ve tuzu ekleyip karisim acik renk alincaya kadar cirpmaya devam edin.Sütü ilave edin ve mikseri en düsük hiza getirip cirpin.Kabartma tozunu ve unu eleyip karisima ekleyerek tahta bir kasikla veya spatula ile karistirin.Cikolatalari dograyip karisima katip karistirin.Kek kalibini yaglayin ve biraz un serpin.Keki kaliba dökün ve önceden isitilmis 180 dereceli firinda yaklasik 50 dakika kadar pisirin.Soguduktan sonra kaliptan cikarin, üzerine pudra sekeri serpip öyle servis yapin.
AFIYET OLSUN!

52 yorum:

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Kekin içine damla çikolataları bende çok kullanırım.Harika bir kek olmuş canım ellerine sağlık...

ezgi uğurlu dedi ki...

senemcim kek enfes görünüyor.ellerine saglık canım sevgiler

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam..kek nefis görünüyor..hemde çikolatalı............elinize saglık..sevgilerimle..

arzumcum dedi ki...

çifte lezzet çikolatalı kek.çok güzel kabarmış.nefisss.ellerine sağlık canım.

defneylebirlikte dedi ki...

eline sağlık canım.kek mis gibi koktu..

Nilgün dedi ki...

Kek süper olmus ellerine saglik Senemcigim..

Iyi Aksamlar

SEVGILER

gül dedi ki...

kekin görüntüsü çok güzel...eminim tadıda öyledir ellerine sağlık,

Mihriban dedi ki...

merhaba Senem
kek nefiiis görünüyor. Ellerine sağlık canım . Nasılda kabarmış öyle puuuf diye. Maşallah diyelim de sönmesin:)))sevgiler...

peynir hösmelimi dedi ki...

Arkadasim kekin ne güzel kabarmis.Eline saglik.Kahveyle ne güzel giderdi ama....
Görüsmek üzere bay bay.

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

canım bu harika kek ile etkinliğe katıldığın için çok teşekkürler ellerine sağlık canım sevgiler

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Senemcimm GÜNÜN AYDINLIK OLSUN
ellerine sağlık süpper görünüyor kekin
hayırlı cumlar ayrıca güzel yürekli arkadaşım

hdidem dedi ki...

canım hayırlı cumalar güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle sevgiler öptüm

hdidem dedi ki...

canım hayırlı cumalar güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle sevgiler öptüm

nagehan dedi ki...

Slm Senemcim,
Tatilden döndüm blog gezmesindeyim dedim sana bir uğrayayım kekin çok güzel görünüyor, ellerine sağlık.
Sevgiler
Nagehan

Lezzet Gemisi dedi ki...

NEFİSS BİR GÖRÜNTÜ. MUHTEŞEM BİR TAT. ELLERİNE SAĞLIK HEMŞERİMİNN. HAYIRLI CUMALAR DİLERİM ARKADAŞIM. SEVGİLER...

SevgiSeli40 dedi ki...

canim cok nefis bir kek yapmisin etginlik icin eline saglik nefis kabarmis segiler canim

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canımmm kek nefisssssssss olmuş, harika kabarmış inan çayla birlikte canım çekti, ellerine sağlık canımcım...

sevgi dedi ki...

şimdi çayımın yanında ne kadar da güzel giderdi
ellerine sağlıkkk
sevgilerle

Feyza Fidan dedi ki...

Canım güzeller güzeli Senemimmm, benim internetteki problem nedeniyle kısa bir süre ayrı kaldım bloglardan ama o kısa sürede sen hiiiç boş durmamışsın vallahi..Hamarat arkadaşım, çikolatalı kekin başta olmak üzere her tarifin ayrı lezzetli olmuş canımcım...
Ellerine sağlık,
Öpüyorum...

Limonlu Kek dedi ki...

Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Sevgiler...

Tuğba dedi ki...

Senemcim,
Kekin nefis görünüyor ellerine sağlık..

Bu arada seni bağlantılarıma ekliyorum canım,haberin olsun:)
sevgiler..

Güldenceninmutfagi dedi ki...

CANIM BENIM SENINDE BASIN SAGOLSUN TATLIM,ACI DÜSTÜGÜ YERI KAVURUYOR MALESEF.DAYI OGLUNUN MEKANI CENNET OLSUN,ALLAH SORGU SUALE TUTMADAN CENNETINE KOYSUN INSALLAH.
CANIM KEKINE BLOGCUDA YORUM BIRAKMISTIM.BURAYADA SADECE SÜPER GÜZEL BIR KEK OLDUGUNU YAZAYIM.HARIKA GÖRÜNÜYOR.

nil-nennenmutfakta dedi ki...

merhaba :) kek nefis görünüyor.ellerine sağlık....

hilal kaya dedi ki...

canım nefis bir kek olmuş bu, ellerine sağlık...

Pastanı Seç dedi ki...

canım kekin harika olmuş ellerine sağlık

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Senemcigim kekin mis kokularini duyar gibiyim ellerine saglik canim cok guzel bir goruntu. Sevgiler

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Senemcigim kekin mis kokularini duyar gibiyim ellerine saglik canim cok guzel bir goruntu. Sevgiler

Neşeli Sesler dedi ki...

Kek harika..
Hemen bir dilim aldım valla:)

http://ballkabak.blogspot.com/ dedi ki...

Çook lezzetlidir şimdi bu kekkk.Ellerine sağlık

rumeysaninruyasi.blogspot.com dedi ki...

slm ellerine sağlık canım çok güzel olmuş kek sevgiyle kal hoşçakal

Kevser dedi ki...

Senem'cim,
yine kivami cok güzel olan ve harika kabarmis bir nefis kekle karsilastim sana gelince, baskalarinda görünce öyle bir canim cekiyor ki, sorma gitsin, ellerine saglik hayatim, cok güzel olmus bu kekin.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum..

AYCA dedi ki...

Nefis bir kek olmuş, görünümüde okadar güzel ki, dayanamadım tarifinizi aldım, yapacagım...:)))
Ellerinize sağlık....

tugce dedi ki...

Hemde çikolatalı hııımmmm nefis dogrusu, ellerinize sağlık..
İyi haftasonları...

Mutfak Havlusu dedi ki...

çikolatalı kek ve çay süper ikili:)

anneminkiziyim dedi ki...

MerhabalarSenemcigim, ellerine saglik cikolata parcacikli kek harika olmus, güzel bir hafta sonu diliyerek seni Diyet Etkinligimize bekliyoruz, sevgiler....

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

GÜNAYDINNN SENEMCİM
canım biz diyet etkinliğine niyetlendik,seninde katılımlarını merakla bekliyorum
ayrıntılara sayfamdan ulaşabilirsin

sevgiyle kal

NİLÜFERHOBİ dedi ki...

eline sağlık canım çok güzel kabarmış nefis görünüyor

papatya68 dedi ki...

selam arkadaşım benide etkinlikte senin güzel tariflerinden mahrum etmezsin umarım kek harika olmuş bu arada sevgiler
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 16 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

--------------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;25.02.2008--02.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ http://papatya68.blogcu.com/ BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "16" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

AYNUR

Yaren dedi ki...

Ne güzel görünüyor pastan canim ellerine saglik.Ayrica bayat ekmek tarifine bayildim,mutlaka yapmak isterim.Cok degisik geldi bana.SEni diyet etkinligimize davet ediyorum Senemcim,katilirsan sevinirim.IYi hafta sonlari,öptüm canim.

pelincelezzetler dedi ki...

Senem ellerine sağlık....

Sevgiler

Ayşe dedi ki...

senin de ellerine sağlık canım..kek çok nefis görünüyor..keşke şimdi hazır olsa da yesek:((

belgin dedi ki...

nefis ne güzel kabarmış ellerine sağlık canım, doyulur mu yemeye..sevgiler

fatosunmutfagindan dedi ki...

selam canım hoşbulduk...kek çok güzel olmuş ellerine sağlık

makhina dedi ki...

selam arkadaşım yorumuna çeok teşekkür ediyorum,kek bir harika görünüyor ellerine sağlık,hayırlı pazarlar diliyorum sevgiler

ayselce dedi ki...

selamlar :))

cikolatali kekin süper olmus,

ellerine saglik...

cikolatali parcali kek, kim sevmezzz :))

hoscakal

yesildomates dedi ki...

canım kekin ...pek güzel olmuş..ellerine sağlık..öpüyorum..iyi pazarlar diliyorum...

Pastacı Kız dedi ki...

Merhaba Senemcim biraz geç kalmışım ama kekten bir dilimde bana kaldımı acaba :) ellerine sağlık nefis olmuş selamlar.

pastacirapunsel dedi ki...

Senem'ciğimm,

İçinde çikolta olan herşeye bayılıyorummmm.... Be keke de bayıldımm.
Ellerine sağlık canımm,

Kocaman sevgiler.....

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

kızılcığım harika olmuş bende damla çikolata koyarım ellerine sağlık..sevgilerimle..öpüyorum canım

emineninemekleri dedi ki...

Senencim, kekin al beni ye diyor resmen. Ellerine saglik canim.


Sevgilerimle
Emine

OZAY dedi ki...

Canım ellerıne sağlık.Guzel bır hafta dılıyorum.Sevgiler..

makhina dedi ki...

selam canım teşekkürler kek daha önce de dediğim gibi nefis hayırlı pazarlar,sevgilerle