5 Şubat 2008 Salı

COKOKREMLI TOPLAR

Bu cokokremli toplari cok oldu yapali.Bu mutfak güncesi sitesinden Saziye arkadasimizin güzel tariflerinden.Bizim hosumuza gitti,tavsiye ederim.

Malzemeler:
2 paket pötibör bisküvi (350 gr)4-5 yemek kaşığı çokokrem (200 gr)1 su bardağı sıcak süt1 su bardağı hindistan cevizi1 yemek kaşığı kakaoYapilisi:Yoğurma kabına çokokremi koyup, üzerine sıcak süt ekleyin ve 10 dakika kadar bekleyin. Bisküvileri robottan geçirip un haline getirin, süt ve çokokremle birlikte yoğurun. (Buzdolabında 15-20 dakika dinlendirin, yuvarlaması daha kolay olur.) Hindistan cevizine kakaoyu ekleyip, elinizle ovalayın. Yoğrulmuş bisküvi hamurundan, cevizden biraz daha küçük parçalar koparıp yuvarlayın ve kakaolu hindistan cevizine bulayın.





AFIYET OLSUN!

43 yorum:

zerrin - misss dedi ki...

Canımmmm bunlar ne kadar enfes şeyler böyle..

Offff iki taneyi kapıp kaçsam :)))

öpüyorum seni yanaklarından ellerine sağlık

sevgiler.

www.misssgibi.com

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Canımm harika görünüyor.Bende benzer bişey yaptım bugün misafirlerime.Ellerine sağlık görüşmek üzere

yemedeyanindayat dedi ki...

bu çok pratik bir tarif..ellerinize sağlık..genelde kuverturlarla fln yapılırya böyle truf şekilli tatlılar..bu daha bana hitap eden bişiy olmuş ve deneyeceğim bende en kısa zamanda...

defneylebirlikte dedi ki...

süper oluş canım.eline sağlık.bayıldım doğrusu..

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 14


http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
___________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
11.02.2008 - 17.02.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
http://defneylebirlikte.blogspot.com/ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''14" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE...

Lezzet Gemisi dedi ki...

AYYY GÖZLERİMİ ALAMADIM... HARİKA GÖRÜNÜYORLAR. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

Adsız dedi ki...

harika bir lokmalik bunlar
hmmmm ellerine saglik canim
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

ezgi uğurlu dedi ki...

canım enfes görünüyor.zaten cokkreme bayılırı.çok da şık olmuşlar.ellerine saglık
sevgiler

ball kabak dedi ki...

Ayy çok güzellerrr.Ellerine sağlık.Şimdi çay demliyordum eşime ve kendime birer tane aldım :))

ayselce dedi ki...

toplar harika olmus, ayy ben senin yesil patates salatanida görüdm, bayildim ama dogrusu en cok bayildigim carsaf böregi,

nefis olmus, ellerine ve yüregine saglik.... hersey cok lezzetli görünüyor...

selamlar, aysel

pastacirapunsel dedi ki...

Canımmm,
Tam da yerine gelmişim galiba, çikolata krizindeyken:))

Ellerine sağlık canım,

Sevgiler....

yeşim dedi ki...

bu tavsiyeye mutlaka uymak gerek çok güzel görünüyorlar
ellerine sağlık
sevgiler

defne-yapragi dedi ki...

Merhaba Senem cim
Cayi az önce demledim simdi bunlardi görünce hmmm... nefis ya !
Ellerine saglik canim.

Sevgilerimle
Emine

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık canım
şaziyenin tarifleri çok güzel oluyor gözün kapalı uygula hiç şaşmıyor ben de çok beyeniyorum sevgilerimle canım

Cafe Gusto dedi ki...

Senemciğim ben bunları çok severim ellerine sağlık çok güzel görünüyor.sevgiler...

SevgiSeli40 dedi ki...

senemcigim toplar harika olmus salatatan da aldim canim eline saglik

cincinsfikirli dedi ki...

çerez gibi gider bunlar, ellerine sağlık,öpüyorum seni...

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Toplara bayıldım aldım bir tane hımmm nefis ellerine sağlık canım...

yasaminkiyisindan dedi ki...

Günaydın..bayıldım bu toplara çocuklara yapıcam mutlaka Eline sağlık canım..Sevgiler.

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canım yine harika şeyler yapmışsın ellerine sağlık, canımcım güzel dileklerin içinde ayrıca teşekkürler, öpüyorum seni kocaman sevgiyle kal...

Papatya Prenses dedi ki...

Off off çikolatalı toplara bayılırım:) Sık sık da değişik versiyonlarda yaparım:)
Ellerinize sağlık,harika görünüyor.

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık Senem,çok leziz görünüyorlar:)
sevgiler

Tuğba dedi ki...

Ellerine sağlık Senem,çok leziz görünüyorlar:)
sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Senemim bunlar tam bana göre var yaaa...Öyle iki tane falan kesmez benii.Tabağıyla birlikte yerim kesin..Ellerine sağlıkk..
Çok öpüyorum seniiii..

Ferhanca dedi ki...

Ellerine sağlık değişik tarif..
ben de elmelısını biliyorum , meyveli oluyor bunu çocuklara çok sever sanırım..sevgiler.

arzumcum dedi ki...

senemcim bu toplar şahane.hemde doya doya yenilesi.çünkü içinde çokokrem var.nefis bir tarif.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık canım.

meleginmarifetleri dedi ki...

oyoyoy ne güzel olmuş bunlar llerine sağlık hoşçakal

Betül dedi ki...

Sevgili Senem,

Çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Mihriban dedi ki...

Merhaba senem:)
Ziyaretin beni çok sevindirdi.:) Bloğumun yeni olmasından dolayı arkadaş edinmeye çalıştığım bir dönemdeyim. Çok ta fazla vakit bulamıyorum açıkçası ama henüz ulaşamadığım kişilerden de yorum almak beni müthiş sevindiriyor. Yorum yazan tüm blog arkadaşlara sayende teşşekkür ediyorum.
Bu arada çokokremli toplar çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler....

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

harika olmuşlar canım ellerine sağlık..kaptım bir tane:)
sevgiler

yildiz dedi ki...

Canim,bu minik toplar acaip güzel gözüküyorlar.
Kendim ve cocuklarim icin birer tane aldim,ellerine saglik.
Sevgiyle ve dostca kal.

Zeynep dedi ki...

nefis görünüyor,
ellerine sağlık canım
sevgiler,öpücükler

Gülden dedi ki...

Iste ben bu toplardan isterim kahvemin yanina canimcim:)))
Kuru kuruya kahve icicyorum su an ben:)
Bana yazik deyilmiii???sen böylesi güzel cikolatali topleri yanliz yiyeceksin!!!!Aaaaaa...hayatta olmaz,bende geliyorum:)))

rümeysaninrüyası dedi ki...

merhaba mıııım ellerine sağlık görüntü çok güzel eminim tadıda çok güzeldir ellerine saglık hoşçakal

HULYA dedi ki...

Çok lezzetli görünüyorlar.Ellerine sağlık.Çocukların bayılacağı bir lezzet:-)

Kevser dedi ki...

Canim,
bu toplari valla bende bir oturusta yiyebilirim, bunlar beni kesmez, senin de ellerine saglik arkadasim.
Bu toplar hem cok sik hem de harika bir ikramlik, üstüne üstlük birde ev yapimi..daha ne olsun..

Selamlar ve öptüm canimcim..

emineninemekleri dedi ki...

SEVGILI ARKADASLAR
DÜN AKSAM DAN ITIBAREN DEFNE-YAPRAGI OLAN ISMIMI DEGISTIRDIM. ÖGRENDIMKI AYNI ISIMDEN BIR BASKA YEMEK SAYFASI VAR.KIMSENIN EMEGINE HAKSIZLIK VE SAYGISIZLIK OLMAMASI ICIN BÖYLE OLMASI GEREKIYORDU. ARTIK SITEMIN YENI ISMI http://www.emineninemekleri.blogspot.com/
ARTIK BU ISIM ALTINDA GÜZEL YORUMLAR VE TARIFLERLE BULUSMAK DILEGIYLE ARKADASLAR.


SEVGILERIMLE
EMINE
http://www.emineninemekleri.blogspot.com/

SOFRAM dedi ki...

Canım çok güzel olmuş bu çikolatalı toplar, ellerine sağlık. Nefis,afiyetler olsun, sevgilerimle...

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

bu toplardan bende yapmıştım misafirlerime pek beğenmişlerdi ellerine sağlık pek güzel olmuş seninkide kızılcığım şurubum...öpüyorum seni ..sevgilerimle

Hesna dedi ki...

Merhaba
Çok pratik ve güzel olmuşlar. Tam çocuklara göre ellerine sağlık.

Ayşegül dedi ki...

çok seviyorum böle pratik lezzetleri!
şimdi bi kaç tane olsaydı ne iyi oldurdu :)

Yaren dedi ki...

Senemcim harika olmus,hayranim bu toplara.Seninkide süper olmus.Ya bende yarin bu toplardan yapsammi acaba,galiba atik bicak kemige dayandi,yapmak lazim bir an önce:)Ellerine saglik canim arkadasim benim.SEvgiyle kal.

sofraozlemi dedi ki...

bende bu aralar çikolatayla kafayı bozmuş durumdayım hemen denemeliym..ellerine sağlık cnm..nefis..hımmmmmmm.
sevgilerimle..

sunrise dedi ki...

Benim yaptiklarima benzemis bunlar da. Sizinkini de denemek lazim, harika gorunuyorlar.
Yasasin Cikolata!!!