9 Ocak 2008 Çarşamba

TON BALIKLI SANDEVIC

Atistirmak icin sandevice ne dersiniz.Benim cok sevdigim sandevic türlerinden bir tanesidir ton balikli olanlari.Balik sevenler,begeneceginizden eminim.Malzemeler:

1 kutu ton baligi konservesi (200 gr)
2 yemek kasigi mayonez
1 adet kurusogan
1 adet domates
salatalik tursusu
kivircik salatasi
dilerseniz 1 adet haslanmis yumurta dilimleri
sandevic ekmekleri veya tost ekmegi

Yapilisi:

Bir kapta ton baligini catalla ezip mayonezi katarak karistirin.Sebzeleri dilimleyin.Kivircik salatayi yikayin.Ekmekleri ortadan yarip mayonezli baligi sürün.Üzerine dilimlenmis sebzeleri ve kivircik salatasini,isterseniz yumurta dilimi de koyduktan sonra servis yapin.

AFIYET OLSUN!

28 yorum:

sevimin sayfasi dedi ki...

ay bende simdi ne yesem diye düsünüyordum
ben bu sandevici aldim mmmmmmmh
cok güzel olmus
ellerine saglik

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

ohhh ohhhh hiçbir yemeğe değişmem ben bu sandeviçi, ton balığı hastası ben bayılıyorum bu aperatife...Elinize sağlık...

ezgi uğurlu dedi ki...

çok güzel olmuş.ellerinize sağlık
sevgiler

Calimero Mutfakta dedi ki...

ellerine saglik canim.. ben de cok severim ton balikti sanndvici ama sanirim yumurtasiz tercih edicem.. sevgilerle

Feyza dedi ki...

Senemcim, balık sevmem çok amma senin güzel hatırına ve bu nefasetli görüntüye dayanamam yerim valla..Canım benim,ellerine sağlık :)))

Beyhan dedi ki...

Gerçekten her zaman zevkle yiyebilirim ben bu sandviçleri.Ama hiç mayonez kullanmadan ton balığının lezzetini alarak yemekten hoşlanıyorum.Ellerine sağlık.

sofraozlemi dedi ki...

canım yemek yapmak istemediği zamanlarda böyle sandeviçler hazırlarım..çok severiz ailecek ton balığını..ellerine sağlık cnm gece gece canım çekti yani :)
sevgilerimle.

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Tam kızımın sevdiği türden olmuş ellerine sağlık canım bayıldım....

disal dedi ki...

ımm bende çok severim....

nasılda güzel görünüyor....

ellerine sağlık canım.....

defneylebirlikte dedi ki...

kesinlikle hayır demem canım.ton balığıklı sandwiçin yemede yanında yat olur.eline sağlık.ben şimdilik resimdekini alayım.sen tekrar koyarsın!!

SOFRAM dedi ki...

Canım ne güzel bir sandoviç yapmışsın, hem de çok besleyici, pratik, ellerine sağlık, sevgiler...

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

kızılcığım şurubum ellerine sağlık....bu öğlen için idael bir sandviç mümkünse benimkini kepekli ekmekten yaparmısın..sevgilerimle..hayde öptüm

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam...çocuklar okuldan gelince yemek zamanına kadar aparatif bişeyler istiyolar.bu sandeviç tam bizim çocuklara göre:))elinize saglık mutlaka bunu deneyecegim...eminim çocuklar bayılacak...teşekkürler...

Lezzet Gemisi dedi ki...

Evde sıkça tüketiyoruz ton balığını. Kızım çok seviyor. Bu harika görüntüye kim hayır diyebilir ki. Ellerine sağlık canım.

ARZUMCUM dedi ki...

senemcim bu sandviçler harika olmuş.tam benim afacanlara göre.süper fikir.ellerine sağlık canım.

SevgiSeli40 dedi ki...

Senemcigim balikla aram pek yok ama vitamin icin yerim yani,senin sandvicde görüntüsü yeter yani eline saglik canim

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

ellerine sağlık,bloğuna göz gezdiriyorum bu sandviçle iyice acıktığımı anladım:)

pastacirapunsel dedi ki...

Tam da karnım acıkmıştı:))
Ellerine sağlık,
Sevgiler...

banu gökşin dedi ki...

evet benımde tam karnım acıkmıstı hemde ton balıklı ellerıne saglık canım benım..

hatice dedi ki...

Senem'ciğim, harika bir sandviç, balık sever biri olarak tam bana göre, ellerine sağlık, sevgiler...

Yaren dedi ki...

Nefis yapmisin canim yaa,ben cok severim böyle degisik degisik sandevicleri.Balikli ,tavuklu sebzeli.Harika görünüyor,ellerine saglik canim.Afiyetler olsun.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, ne kadar guzel olmus.Hemde saglikli.
Guzel bir hafta sonu diliyorum ve sevgilerimi gonderiyorum.

LeYYa dedi ki...

dün sayfanızı ziyaret ettiğimde ton balığını görünce yine dün sabah markette görüp hiii nasılda özlemişim deyip aldığım(daha doğrusu aldığımı sandığım)) tonbalığı konservesi aklıma geldi.gittim poşetleri kurcaladım .aaa yokk!!şaşkınlıktan unutmuş olmalıyım.olsaydı emin olun sizin sadviçlerden hatta daha kocamanından yapıp yiyecektim)şu an itibariyle gırtlağıma kadar şiş durumdayım.ama tonbalıklı sandviçide mutlaka bir ara yemeliyim harika duruyorlar burda çünkü.selamlar

meleginmarifetleri dedi ki...

senemcim offoff harika vallahi ellerine sağlık öptüm bayy

ceyt dedi ki...

ellerine sağlık canım.harika görünüyor.bende bayılırım doğrusu.
iyi geceler

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

BAYILIRIM TONBALIGINA AMA EVDEKILER SEVMIYOR DIYE YIYEMIYORUM:(((

Fulya dedi ki...

Kocam bayılır ton balıklı sandaviçe.Ama ben çok fazla balık sevmem.Onun için arada sırada onun için yaparım .Eline sağlık.

hdidem dedi ki...

sandevice ne mi derim?? eveeeettt helede ton balığı varsa :))ellerine sağlık canım öptüm sevgiler