2 Ocak 2008 Çarşamba

DOMATES CORBASI


Bu corbayi Portakal agacinda gördügümden beri yapiyorum ve cocuklar bayiliyorlar.Siz de deneyin,tavsiye ederim.

Malzemeler:

4-5 adet domates (rendelenmis)
1 yemek kasigi domates salcasi
2 yemek kasigi un
2-3 yemek kasigi sivi yag
5 su bardagi su
2 yemek kasigi süt
tuz
üzerine bir iki kasik kadar rendelenmis kasar peyniri

Yapilisi:

Tencerede siviyag ile unu biraz kavurun.Salca ile rendelenmis domatesi katip kavurmaya devam edin.Eger topaklanirsa el blenderi ile karistirin.Daha sonra 5 su bardagi suyu ekleyin koyulasana kadar karistirarak pisirin.Servis yapmadan evvel tuzunu ve sütü ekleyin.Servis yaparken de istege göre kasar rendesi serpin.

AFIYET OLSUN!

49 yorum:

ezgi uğurlu dedi ki...

çok güzel görünüyor canım
ellerne sağlık
sevgilr

emelinmutfagi dedi ki...

İnsanlar tüm isteklerine kavuştukları zaman yeniden doğmuş gibi olurlar. Yeniden doğmak yeni bir yıla girerken de mümkün.. 2008 yılında tüm isteklerinize kavuşmanız dileğiyle mutlu yıllar..

Çorbanda nefis görünüyor ellerine sağlık canım...

Lezzet Gemisi dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM. SICAK SICAK İYİ GELDİ ÇORBA. :)

Hesna dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor eline sağlık.

Limonlu Kek dedi ki...

Benim de canım şu aşağıdaki mantıyı çekti, hem de çok fena. Çok güzel görünüyorlar, elinize sağlık

Safran dedi ki...

2008 yılının mutluluk, başarı ve sağlıklı günler getirmesi dileklerimle... :)

inci dedi ki...

mmmmm mis gibi sıcacık çorba yapmışsın canımmm.....ellerine sağlık arkadaşım.....yeni yılın kutlu olsunnnnn

sefertasi.blogcu.com dedi ki...

merhaba canım,
en sevdiğim üçüncü çorba ,
ellerine sağlık, ay olsa da içsem hatta tencereyle alsam kabil olsa da:)))

sıcacık sevgilerimle

Yaren dedi ki...

Yeni yilin kutlu olsun,tüm güzellikler yaninda olsun,ailenle saglikli huzurlu bir yil diliyorum.

Betül dedi ki...

Sevgili Sanem,

Çok sevdiğim çorbalardan biridir benim de, çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.
Sevgilerimle.

banu gökşin dedi ki...

ellerıne saglık canım benım nefıs gorunuyor. cok lezzetlı bır corba annemde cok sık yapar. sevgıler..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

misss gibi dumanı üstünde bir domates çorbasına kimse hayır diyemez çok leziz görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler

arzumcum dedi ki...

misss gibi sıcacık çorba iyi gelir bu soğukta.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık canım.yeni evin hayırlı olsun.bu gidişle burda kimse kalmıycak galiba.neyse sağlık olsun.bizi unutmayın.mutlu ve sağlıklı yıllar canım.öptüm.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Merhaba Senem'ciğim,
Domates çorbası bizim evde de çok beğenilerek içilen bir çorba. Sen de çok güzel yapmışsın, ellerine sağlık.
Yeni yılını kutlar, 2008'in sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk ve şans getirmesini dilerim.
Sevgilerimle,

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Hımmm sıcacık çorba nede iyi gider ellerine sağlık canım misler gibi olmuş...

sevimin sayfasi dedi ki...

cok lezzetli görünüyor
ellerine saglik

kitchensweetkitchen dedi ki...

Çorba çok güzel,aşşağıdaki mantı özellikle güzel:)Ellerine sağlık.

Dilekk dedi ki...

elinize sağlık,bizimde evin vazgeçilmezidir domates çorbası çok severiz...

Nenoni dedi ki...

Seninde yeni yılın kutlu olsun.
Çorbalar mutfağımda önemli bir yer tutar.Ben de domates çorbasını çok severim

ikizlerinannesi dedi ki...

canim selamlar
yeniyilda tüm istediklerine kavusman dilegiyle .
Corbada enfes görünüyor tam bu soguk günlere göre ellerine saglik sevgiler

sekergibi dedi ki...

şekercim
negüzel bir çorbadır bu.
ellerine sağlık kışınharika olur.

PASTARDA dedi ki...

Birkaç diş sarımsakta iyi giderdi :) Hele ki İstanbulda yılın ilk karını bu sabah görenlerin içini ne güzel ısıtırdı , bende alsam bi kase '''

Ellerine sağlık

yemegimle dedi ki...

Canim corbanin yerini bence hic bir sey tutmuyor birde böyle güzel görünürse hic dayanilmaz ellerine saglik,
kucak dolusu sevgiler...

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

çorba mis gibi oluyor ellerine sağlıkkk canikommm...afiyetler olsun ......sevgilerimle

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Senem,
Şu an hafif hafif kar atıştırıyor İstanbul'a..Çorban şu an masamda olaydı keşke..Ellerine sağlık..
Sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Merhaba canım, bizim çocukların en sevdikleri çorbalardandır, miss gibi sıcacık, şu soğuklarda çok ta iyi gider, ellerine sağlık, sevgilerimle...

tunacetin.blogcu dedi ki...

Merhaba canım
Çorba çok güzel ve leziz görünüyor kışın sıcacık çorba çok güzel oluyor özellikle de bugün kar yağarken tadına doyulmaz herhalde ellerinize sağlık

nino dedi ki...

ellerine saglik canim

yusufunannesi dedi ki...

Sevgili Senem ellerine sağlık enfes olmuş.Ben de bayılırım bu çorbaya ve ikram ettiğim herkeste çok beğenir.Bu arada nazik ziyaretin için teşekkür eder, ben de yeni başlayan yılda her şeyin gönlünce olmasını dilerim:)

AYCA dedi ki...

Hıııımmmmm Nefis bir çorba olmuş,tamda kışın sıcak sıcak ne güzel içilir...))

Ellerinize sağlık....

Beyhan dedi ki...

Bayılırım domates çorbasına.Ellerinize sağlık.
Mutlu yıllar...

http://mutfaktayim.blogcu.com dedi ki...

Dışarıda kar yağarken kocaman bir kupanın içinde manzarayı seyrede seyrede içmek ne güzel olur dimi ellerine sağlık harika görünüyor.

Özlem'den Sevgiler...

HULYA dedi ki...

Çorba çok güzel olmuş ama benim gözüm mantıda kaldı.Ellerinize sağlık.Mutlu bir 2008 diliyorum.Sevgiler
(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )

Nilay Cinisli dedi ki...

hımmmmm..eşimin ve benim en çok sevdiğimiz çorbadır..üzeri bol kaşarlı ve tereyağında kızartılmış kıtır ekmeklerde olursa varmayın keyfimize :)öpüyorum ellerine sağlık canım
ps:dostlarıma ekledim seni canımcım

Melek* dedi ki...

çok lezzetli oluyor bende yaparım ellerine sağlık

Gülden dedi ki...

Canimmmm:)))
Domates corbasi icmeye geldim.
mmm...hele üzerine kasar rendesi ve bir kasik krema olursa bayilirim.
Ellerine saglik canisi,tesekkür ederim yorumun icin.
Bende blogcudan biktim illalah ettim.
Fakat paralel yürütüyxorum haberin olsun canim.
Blogcudan vazgecmis deyilim.
Yavas yavas tasiniyorum buraya.
Orada sorun yasayinca buradan bana ulasabilmesi icin ziyaretcilerimin tatlissss:)))

defneylebirlikte dedi ki...

canım beni yalnız bırakmadığın için çok teşekkür ederim.bu çorbayı ben de yaparım harika olur.eline sağlık.sevgiler..

Ferhanca dedi ki...

Ellerine sağlık. Ben de bu usul yaparım çok lezzettli olur. Kış günlerin de çorbasız olmuyor.sevgiler.

SevgiSeli40 dedi ki...

merhaba canim cok nefis bir corba yapmisin soguk günlerdede cok güzel olureline saglik,iyi hafta sonlari

http://defneylebirlikte.blogspot.com/ dedi ki...

canım iyi akşamlar dilemek için uğradım..

gülriz dedi ki...

Bayılırım domates çorbasına; çok da güzel görünüyor. Tam bu havalarda, sıcacık ne iyi gider; ellerine sağlık. Kocaman sevgiler

BETÜL dedi ki...

merhaba canım ne de güzel olur miss gibi by kış gününde sıcacık çorba eline sağlıkcnm öptüm seni

Muhteremle Afiyetle dedi ki...

Sevgili Senem,
Ellerine sağlık,domates çorbası nefis görünüyor.
Bu soğuk havalarda sıcacık bir çorba gibisi yok.

Feyhan Sönmez dedi ki...

Dışarda kar yağarken, sıcak bir çorbaya kim hayır diyebilir, ımmm, ellerine sağlık. Yeni yılını kutlamak için uğramıştım, yeni yıl sana ve ailene mutluluklar getirsin canım. Her şey gönlünce olsun. Sevgiler..

yemekgüncesi dedi ki...

ellerinize sağlık oğluşum domates çorbasını pek sevemedi birde bu şekilde deniyim bakalım sütlü yer belki emeğinize sağlık

cin(s)fikirli dedi ki...

var ya o mantıyı kaçırmışım diye dövünüyorum ama çorbaya yetiştim:))en sevdiğim çorbadır, ellerine sağlık.

ceyt dedi ki...

bu karlı soğuk kış gününde mmm harika olur.ellerine sağlık canım.
sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Çorbasız bir gün asla düşünemem..Domates çorbası ise severek içtikğim çorbaların başında gelir..Ellerine sağlık canım..


Sevgiler

barb michelen dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.