18 Ocak 2008 Cuma

CIKOLATALI TOPLAR

Misafirlerime yaptigim tatli ikramlarimdan bir tanesi cikolatali toplar.Yiyenlerin cok hosuna gitti,denerseniz pisman olmayacaginizi tahmin ediyorum.
MALZEMELER:

1 paket kremali kakaolu bisküvi veya sade bisküvi
10 adet bebe bisküvisi
yarim su bardagi süt
yarim paket sütlü ve yarim paket siyah cikolata
cikolata parcaciklari (schoko streusel)

YAPILISI:

Bisküvileri robota koyup parcalayin.Bunlari bir kaba alin.Cikolatalari benmari usulü eritin ve bisküvilerin üzerine dökün.Daha sonra sütü de ekleyip kasikla karistirin.Eger karisim cok sivi geldiyse elinizle birkac bisküvi daha ufalayip ekleyebilirsiniz.Buzdolabinda hafif sertlesinceye kadar bekletip, ceviz büyüklügünde parcalar kopartarak elinizle yuvarlayin.Bu yuvarlaklari cikolata parcaciklarina bulayip,trüffle kagitlarina koyup servis yapin.

AFIYET OLSUN!

14 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

süper olmuş bence bunlar ellerine sağlık canım hayırlı cumalar dilerim öptüm bay

ezgi uğurlu dedi ki...

nefissss bişey çok sık sunum harika
ellerine saglık canım

ayca dedi ki...

hıımmmm... çikolatalı hiç bir şeye hayır diyemem...:))
Çok nefis ve pratik bir tarif, ellerinize sağlık....

sarımutfak dedi ki...

slm
toplar harika ayrıca arkadaş toplantısındaki menude çok güzel.ellerine sağlık.
iyi haftasonları

Aynur dedi ki...

hem yapilisi kolay hem guzel eline saglik

www.aynurdantarifler.blogspot.com

GonuLunceLezzetLer dedi ki...

Harika toplar bunlar ellerine sağlık canım.Beni sobelemişsin aslında sobelere katılmayı sevmiyorum ama seni kıramam canım ilk fırsatta yanıtlıyacağım sağol öptüm...

Yaren dedi ki...

Canim cok harika görünüyorlar bunlar.Cok seviyorum su toplari,ya hep görüyorum bloglarda,bir türlü tembelligi üstümden atip yapamadim gitti :(Ellerine saglik canim benim.Senlede bu aralar görüsemez olduk canim:)Sevgilerimi biraktim kizilcigim benimm,öptüm canim.

Feyza Fidan dedi ki...

Aaaaaaa neler yapmışsın güzel arkadaşım sen öyle..Canın çıkmıştır Senemim yaaa.Tez vakit hepsinin tariflerini bekliyorum...Ekstradan bayıldım çikolatalı toplara...
Ellerine sağlık canımcım..

Öpüyorum...

pastacirapunsel dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor. Sunum da harika olmuş.
Sevgiler......

defneylebirlikte dedi ki...

eline sağlık canım.süperler vallahi.hiç kise hayır diyemez bu toplara..

nino dedi ki...

cok guzel ellerine saglik

yesildomates dedi ki...

canım yaa bir lokmalık olmuşş.ellerine sağlık..öpüyorum..

iyi hafta sonları dilerim...

umran dedi ki...

Sayfamda Gunun blogu sensin canim,
sevgiler

Dilekk dedi ki...

görüntü süper elinize sağlık ilk fırsatta denemeliyim çocuklar bayılacak.