29 Ocak 2008 Salı

KIYMALI PATATESLI CARSAF BÖREGI



Bu böregi Nihan'in sitesinde görünce mutlaka denemeliyim demistim.Deneyince de cok harika oldu.Ben de carsaf böregi yapiyorum ama Nino'nunkinden bir farki,ben icine maya koymuyordum ve mayali olunca cok kabarir diye zannediyordum.Ama zannettigim gibi olmadi.Mayali da harika oluyormus,benim cok hosuma gitti.Benim annem de cok güzel carsaf böregi yapardi biz kücükken.Hatta komsularimiza dahi yapardi.Annem böregi büyük tepsiye hazirlar biz de kizkardesimle yakinimizdaki firina pisirmeye götürürdük.Tadi hazirlardan bile güzel olurdu.Orta okula gittigim zaman ev ekonomisi dersinde ögretmenimiz bizlerden herhafta kendi evimizde annelerimiz tarafindan hazirlanan yiyecekler götürmemizi istemisti.Ben de bir keresinde anneme yaptirdigim kiymali carsaf böreginden götürdügümde bana kizmisti.Kizmasinin nedeni ise niye hazir alip okula götürmüsüm.O zaman ögretmenimizi böregi annemin yaptigina maalesef inandiramamistim.Neyse bu güzel tarif icin Nino'ya cok tesekkür ediyorum.Tarifi yazmiyorum,siz asagidaki linke tiklayip tarifi görebilirsiniz.


42 yorum:

http://illedeyemek.blogcu.com/ dedi ki...

ne kadar da güzel görünüyor böyle ellerin dert görmesin...

ilker'in mutfağı dedi ki...

canım çok güzel olmuş.ne tesadüf ikimizde aynı gün börek yayınladık.benim yengemde çok güzel yapar.ben hamileyken çok yapmıştı bana.ellerine sağlık.sevgiler.

zerrin - misss dedi ki...

şaka gibi bazı öğretmenler değil mi.. :)

Canımın içi nefis olmuş börek. benim annemde pek güzel yapar çarşaf böreğini. Ben hiç cesaret edip yapamdım. Ben de denemek istiyorum bu tarifi.

Ellerine sağlık

www.misssgibi.com

ezgi uğurlu dedi ki...

CANIM MÜTHİŞ GÖRÜNÜYOR.NE KADARDA İŞTAH AÇICI OLMUŞ.ELLERİNE SAGLIK
KOSKOCAMAN SEVGİLER

Lezzet Gemisi dedi ki...

ÇOK NEFİSS GÖRÜNÜYOR CANIM. ELLERİNE SAĞLIK. YAPANLARI SEYRETMESİ DAHA ZEVKLİ BANA GÖRE. O ÇEKELEŞTİRMELERİ VAR YA, ÇOK HOŞUMA GİDİYOR.. :))))

http://hunerlieller.net dedi ki...

selam..börek nefis olmuş..eline saglık..sevgiler..

arzumcum dedi ki...

senemcim inan bana bayıldım.bu lezzeti çok iyi bilirim.en kısa zamanda bende yapmalıyım.nefis olur.hemde kıymalı ve patatesli yapmışsın.harika.görüntü şahane.nar gibi kızarmış.ellerine sağlık canım.

Limonlu Kek dedi ki...

Güzel dileklerin için çok teşekkürler. Şu çarşafböreğine bir de ben cesaret edebilsem, çok güzel görünüyor, ellerine sağlık...

sevimin sayfasi dedi ki...

dün bende yaptim kiymali patatesli tadi cok güzeldi ama resimleri öyle kötü cekmisimki yayinliyamadim :-((
senin böreklerin nefis
ellerine saglik

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık canım börek çok nefis görünüyor

sevgiyle kal

Anneminkiziyim dedi ki...

Merhabalar ya kizlar siz ne yapiyorsunuz, beni cat diye catlatacaksiniz, önce ilker sonra senem sen, börekler, ve ben bunlari gördükce icim geciyor. Arkadaslar bende isterim, yani ben börek yapmasini bilmiyorum diye arka arkaya vöyle iki arkadasta anlasmis gibi beni imrendiriyorlar. Senem tepsiyi aldigim gibi arkama bakmadan kaciyorum. Ellerine saglik canim benim nefis olmus, gelecege peynirlisini sparis veriyorum:)) sevgiler...

HULYA dedi ki...

Enfes görünüyor.ellerinize sağlık.Bir dilim aldım gidiyorum.Sevgiler

füsununmutfağı dedi ki...

börek harika görünüyor ellerine sağlık canım tatilden yararlanıp bende denesem iyi olacak hoşcakal

defne-yapragi dedi ki...

Merhaba Senem!
Böregin cooooooooooooooook nefis görünüyor ellerine saglik canim.
Beni de yorumsus birakmadigin icin cooooooooook tesekür ederim.
Herkesi bekliyorumhttp://www.defne-yapragi.blogspot.com/

Sevgilerimle Emine

aslı kaya dedi ki...

Ellerine sağlık böreğe kim hayır diyebilir ki? Çok güzel de olmuş.Sevgiler...

Gülden dedi ki...

BURAYADA GELDIM SEKERIM:)))

Benim gibi iki koldan calisiyorsun canim,blogcuya yorum biraktim,blogspota bu böreciklere yorum birakmasam olmazdi.Süper cnkü cooook begendim,eline saglik tekrar canim.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Senem'ciğim,

O ne kadar güzel bir börek öyle.
Ellerine sağlık. Bu lezzete hiç doyulmaz.Yanında güzel bir çay veya ayranla nasıl da güzel olurdu. Sizlere afiyet olsun. Benim yerime de yiyin lütfen.

Tekrar tekrar ellerine sağlık.

Sevgilerimle,

gül dedi ki...

ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor,
bu görüntülerde hepimizin gözü kalıyor yaf,miğdem bile tepki veriyor:)

İLKAY dedi ki...

Çok nefisler........ellerine sağlık.....sabah çayının yanında mmmmmmmmm nefis giderdi....
Ben de tarifte maya kelimesini görünce kaçanlardanım::)))))
Ama bir gün başaracığım şöyle yumuşacık pufuduk poğaca börekelri::))))

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyor çarşaf böreklerin ellerine sağlık..Bende bu tür börekleri çok severim..))
Oğlunun hamur adamı ise çok tatlı olmuş..O minicik ellerine sağlık..Öpüyorum yanaklarından..))


Sevgilerle

Ata sofrası dedi ki...

ooof ya çok güzel görünüyor bu bendemi denesem acaba.ellerine sağlık.

Aynur dedi ki...

uff süper olmus yaa ama bu nino var ya hepimizi yoldan cikardi yaa ::))) valla bende yapdim orda gorup ve yine yapmayi dusunuyorum hafta sonu:) bu kilo durumu ne olcak onu bilemiyorum tabiki ::)) eline saglik sekerim:)

www.aynurdantarifler.blogspot.com

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canımmmmmmm ne kadar güzel olmuş böyle hımmmmmmmmm, o kadar çok acıktım ki gözlerim bayram etti resmen, ellerine sağlık, aşağıdaki hamur adamlara da bayıldım bu arada...Ellerine sağlık canımcım...

Papatya Prenses dedi ki...

Harika görünüyer ve acayip canım çekti:( Olsada yesemmmm.
Ben de nino da görüyorum ama cesaret edemiyorum,artık cesaretimi toplama zamanı geldi sanırım:)
Ellerinize sağlık

Kevser dedi ki...

Senem'cim,
valla fazla söze gerek yok, ben ekran karsisinda bu güzellige resmen koptum, ya cok güzel, cok nefis duruyor, lezzetinden gecilmez. Nino'cum da nasil güzel hazirlamisti sayfasinda gördügümden beri benim de aklima düsmüstü, söyle bakalim kolaylikla yapiliyormu?

Senin de ellerine emeklerine saglik hayatim.

Selamlar ve öptüm..

hilal kaya dedi ki...

börek değil bence sanat eseri demek lazım, ellerine ve emeğine sağlık canım:))

Yaren dedi ki...

Kizilcigim benim gercekten harika olmus bunlar.Evet ninonun sayfasindan hatirliyorum.Kulaga zor geliyor,yapilisi kolay diye.Harika oldugu resime yansimis.Ellerine saglik Senemcim benim,sevgilerimi biraktim,öptüm canim.

SevgiSeli40 dedi ki...

canim

Benimde denemedigim carsaf böregi kalmadi mayali mayasiz hepsini denedim hepsi cok güzel oluyor eline saglik seninkiside cok nefis olmus

Muhteremle Afiyetle dedi ki...

Sevgili Senem,
Ellerine sağlık,börekler nefis görünüyor.
İçinde birde patates varya bu börek yenmez de ne yapılır: )
Benim çocukluğumda da biz fırına tepsi götürür,bu tür mahalle fırınlarında pişirtirdik.
Hele bayrama yakın mahallenin kadınlarının çoğu elinde tepsiyle fırının yolunu tutardı.

cincinsfikirli dedi ki...

of Senemcim gene döktürmüşsün..bu börek yenmez mi,,,ellerine sağlık..

defneylebirlikte dedi ki...

iyi ki denemişsin.gerçekten de muhteşem görünüyor.eline sağlık canım..

nino dedi ki...

canim ya denemen begenmen cok mutlu etti beni ellerine saglik enfes olmus afiyet seker olsun sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım börek harika olmuş, hem de kıymalı nefis, çok severim...Bloglarda gördükçe ben de özeniyorum, yapacağım ama ne zaman bakalım...
Sevgilerimle öpüyorum...

Yemek Atolyesi dedi ki...

canım uzun süredir uğrayamamıştım
herşey süper görünüyor. Eline sağlık

GÜL'ÜN MUTFAĞI dedi ki...

böreklerin en güzelidir çarşaf böreği tel tel incecik açılır mayalısını bende çok merak ediyorum inşallah yakın zamanda denerim çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım sevgilerimle

Mihriban dedi ki...

Ne kadar güzel bir börek.Ellerinize sağlık.yeni bloğumla aranızdayım. Benide ekler sayfamı ziyaret ederseniz mutlu olurum:) sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, gercekten harika olmus, goruntu super. Bende aldim iki dilim, sevgilerimi gonderiyorum.

PASTAlila dedi ki...

Ellerine sağlık canım, yanında da bir güzel ayran iyi gider di mi? Sevgiler,

sarımutfak dedi ki...

slm senemcim
böreğin çok güzel olmuş ellerine sağlık.bende kıymalı böreğe patates koyarım.
görüşmek üzere
hoşçakal

mineninhobileri dedi ki...

çok güzel görünüyor.ama çok zor olduğu düşüncesi ile hiç denemedim .senin tarifini en kısa zamanda deneyeceğim.

sofraozlemi dedi ki...

şu nino varya şu nino ne güsel şeyler yapıyor bizide özendiriyor:)sonunda dayanamayıp bende yapıcam galiba..ellerine sağlık cnm çok güzel olmuş..
sevgilerimle..

feride dedi ki...

merhaba,
gercekten harika gozukuyor,en sevdigim boreklerden birisi,ama nedense bir turlu basaramadim yapmayi
ellerinize saglik
sevgiler